Міністерством освіти і науки України затверджено Положення про педагогічну інтернатуру. Відповідний наказ МОН від 25 жовтня 2021 року №1128 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2021 р. за №1670/37292.

Положення визначає порядок проходження педагогічної інтернатури педагогічними працівниками закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.

Запровадження педагогічної інтернатури – одне із завдань Плану заходів з реформування IT-освіти, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 23.12.2021 №1418/181.

Відповідно до Положення основними завданнями педагогічної інтернатури є:
– створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до умов педагогічної діяльності, формування сприятливого мікроклімату та відчуття соціально-психологічного комфорту, встановлення доброзичливих взаємовідносин із учасниками освітнього процесу;
– набуття фахових компетентностей, педагогічної майстерності, формування професійної готовності інтерна до самостійної педагогічної діяльності;
– формування поваги до професії та сумлінного ставлення до трудової діяльності;
– формування інституту наставництва у закладах освіти, розвиток професійних спільнот педагогічних працівників.

Положенням визначені основні заходи педагогічної інтернатури, зокрема:
– проведення індивідуальних консультацій, наставницьких бесід з інтерном;
– допомога у підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
– взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників;
– моніторингу результатів навчання учнів;
– участь у тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогічних працівників;
– вивчення досвіду кращих педагогів шляхом аналізу їхніх веб-сайтів, веб-ресурсів професійних спільнот, а також періодичних професійних видань;
– залучення інтерна до партнерської взаємодії з науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, участі в професійних спільнотах педагогічних працівників;
– психологічний супровід інтерна.

Науково-методичну підтримку організації педагогічної інтернатури можуть здійснювати заклади вищої та післядипломної педагогічної освіти, наукові, науково-методичні та методичні установи, центри професійного розвитку педагогічних працівників.

Детальніше: https://bit.ly/3tNh1TRhttps://bit.ly/3ttjCBS, https://bit.ly/3Kd3sCH 

Фото: МОН

Затверджено Положення про педагогічну інтернатуру
2022-01-14
Поширити