Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вплив зростаючої участі у PISA на результати масштабування: моделювання методом Монте-Карло» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».
Наголошується, що Програма міжнародної оцінки учнів (Programme for International Student Assessment / PISA) ОЕСР суттєво розширює можливості нових освітніх систем. Її нові учасники відрізняються за рівнем освітньої підготовки. У дослідженні вивчалось потенційне збільшення частки нових учасників з 15% до 50% країн із низькими показниками у вибірці PISA. Було проведене імітаційне дослідження, мета якого – перевірити, чи може збільшення частки країн з низькими показниками серед учасників PISA вплинути на ключові параметри країни (середні значення та стандартні відхилення всередині країни); параметри завдань (складність та дискримінація); чутливість та специфічність процедур.
Детальніше: https://bit.ly/3QUNu2t, https://bit.ly/3BgvsS6, https://doi.org/10.1787/d5f7fcc4-en