На сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано звіт «Інновації мікрокредитування у вищій освіті. Хто, що і чому?», підготовлений директоратом з освіти та професійним навичкам ОЕСР.

Документ є частиною серії «Перспективні освітні політики ОЕСР». 

Дослідження пропонує нові емпіричні дані щодо пропозицій мікрокредитів в різних юрисдикціях ОЕСР та надає інформацію про витрати і переваги програм короткострокового навчання, пропонованих закладами вищої освіти. 

У звіті висвітлені наступні питання, які стосуються аналізу поточного стану та перспектив і політики у галузі освіти:
– спостерігається зростаючий інтерес учнів до мікрокредитів;
– у вищих навчальних закладах термін «мікроконтроль» не отримав широкого розповсюдження;
– заклади вищої освіти пропонують широкий спектр короткострокового навчання за програмами, які відповідають критеріям програм мікрокредитування;
– заклади вищої освіти розробляють короткі програми з фундаментальних наук і професійної освіти;
– онлайн-надання мікрокредитів з використанням платформи цифрового навчання стають стає все більш важливим каналом упровадження програм мікрокредитування і пандемія COVID-19 прискорила цей процес;
– учні, які користуються програмами мікрокредитування від ЗВО, – більш освічені, більш кваліфіковані й мають більш високий рівень фінансової та соціальної підтримки від роботодавців;
– інформація про мікрокредитування обмежена, однак доступні для ознайомлення дослідження свідчать, що коротші програми дійсно забезпечують тимчасове зростання ринку праці, а накопичення мікрокредитів може поліпшити перспективи на ринку праці.

Детальніше: https://bit.ly/2Y6An90, https://bit.ly/2WBp9sg, https://doi.org/10.1787/5cc2d673-en 

Фото: скріншот

Інновації мікрокредитування у вищій освіті
2021-09-29
Share