На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дженні Фокс «100-річний принцип навчання студентів цифровим навичкам».
У ній наголошується, що пандемія вивела тему розвитку цифрових навичок студентів на перший план. З переміщенням навчання і викладання в онлайн-середовище і використанням змішаного формату людство зіткнулось з такими проблемами, як цифрова нерівність і цифровий розрив. Аналізуючи розвиток володіння студентами навичок роботи з цифровими технологіями, автор пропонує надавати студентам додаткову підтримку щодо цифрових навичок поза навчальними програмами. Під час проведення індивідуальних занять рекомендується використовувати «принцип EDIP», розроблений у 1919 році Чарльзом Р. Алленом, одним із засновників професійної освіти в Америці. EDIP є чотириетапним методом навчання, який покликаний допомогти у швидкому засвоєнні практичних завдань. Він розшифровується як Explain – пояснюй, Demonstrate – показуй, Imitate – повторюй, Practise – практикуй. Найчастіше цей метод використовується у спорті та фізичних вправах, але є надзвичайно корисним при опануванні цифрових навичок. Отже, при роботі з цифровими інструментами, необхідно починати з пояснення основних моментів завдання; потім завдання повільно продемонструвати; попросити студента(ів) імітувати/повторити завдання, копіюючи те, що ви продемонстрували; надалі підтримати практичні вправи студента для закріплення. «Це просто, але це працює для розвитку цифрових навичок студентів».
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПОКРАЩЕННЯ ОСВІТНІХ НАВИЧОК ЗА ДОПОМОГОЮ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
2023-04-28
Share