У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.

Щоб отримати КЕП, зазвичай необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. Деякий час отримання підписів було неможливим. Тому Мінцифри підготувало зміни до урядової постанови щодо функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати КЕП у безпечних умовах.

Детальніше: https://bit.ly/2URl8Mo, https://bit.ly/2JIZ5RH, https://bit.ly/34mMddQ 

2020-04-07

Електронний підпис під час карантину
Share