На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дейва Томара «Есе про вступ до коледжу слід використовувати як детектор шахрайства».

Автор розмірковує над проблемою базових навичок письма абітурієнтів, висловлює занепокоєність тим, що студенти не отримують повноцінних навичок з письма. Він вважає, що збереження такої ситуації може привести до того, що студенти, які вступають до університетів без вміння писати, ймовірно, залишаться без диплому. 40-відсотковий показник не завершеного навчання упродовж шести років слугує досить переконливим доказом цьому. Необхідно змінювати ситуацію і починати потрібно зі вступного есе, яке можна використовувати для виявлення студентів, які потребують більш змістовного та ефективного (а в ідеалі – безоціночного) навчання письму. У такому разі можна буде запобігати шахрайству таких непідготовлених студентів під час їхнього навчання. Вступне есе не повинно розглядатись лише як контрольний етап під час вступу, воно має відправною точкою для змін.

Детальніше: https://bit.ly/3haqGiJ, https://bit.ly/3hdmizE

ЕСЕ ЯК ДЕТЕКТОР ШАХРАЙСТВА
2022-11-08
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *