Search results found:

posts - 3897

pages - 390

ЯК ВКЛЮЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ У ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ

ЯК ВКЛЮЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ У ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку порад, як перетворити вивчення англійської мови на щоденну звичку.

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку порад, як перетворити вивчення англійської мови на щоденну звичку.
Пропонується змінити налаштування телефону та соціальних мереж на англійську; інтегрувати навчання в улюблені справи – переглядати, читати чи слухати англійською новини, кінофільми (із субтитрами); виконувати англійською письмові вправи – вести щоденник, робити замітки на стікерах, формувати щоденні плани роботи; слухати англійську у дорозі – аудіокниги, підкасти.
Фото: скріншот
2023-03-20
Share
ЗВІТ АНАЛІТИЧНОГО ЦЕНТРУ «ОСВІТАНАЛІТИКА»

ЗВІТ АНАЛІТИЧНОГО ЦЕНТРУ «ОСВІТАНАЛІТИКА»

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка та Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні презентували аналітичний звіт «Вища освіта в Україні: зміни через війну».

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка та Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні презентували аналітичний звіт «Вища освіта в Україні: зміни через війну».
У ньому представлений аналіз проблем і викликів, які наразі постали перед системою вищої освіти України. Експерти оцінюють набутий органами влади та закладами вищої освіти досвід реагування на актуальні виклики, поточний стан української системи вищої освіти, першочергові завдання та перспективи. Вказується, що ЗВО продемонстрували здатність до швидкої адаптації у мінливих зовнішніх умовах. Основні їх проблеми, пов’язані з фінансуванням, кадровим забезпеченням та бюрократизацією, можуть бути вирішені, а негативні наслідки – мінімізовані. Повний текст аналітичного звіту та відеозапис його обговорення доступні для ознайомлення.
Фото: логотип
#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-20
Share
СТУДЕНТСЬКЕ ЩАСТЯ ЧИ ЗАДОВОЛЕННЯ?

СТУДЕНТСЬКЕ ЩАСТЯ ЧИ ЗАДОВОЛЕННЯ?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дуга Шпехта «Чи повинні ми прагнути до студентського щастя чи студентського задоволення?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дуга Шпехта «Чи повинні ми прагнути до студентського щастя чи студентського задоволення?».
Перехід до онлайн- навчання поставив багато гострих питань. Університети та викладачі під час пандемії, перейшовши в онлайн-формат, намагалися з’ясувати, якою має бути їхня нова роль, чи необхідно обмежуватися навчанням, чи повинні викладачі допомагати студентам у формуванні соціальних зв’язків. Дослідження Дарлін Бей і Гарольда Даніеля засвідчило, що вимоги студентів до ЗВО переважно ґрунтуються на короткострокових цілях, що спонукає університети націлюватись на «щасливих» студентів. Разом із тим, задоволення подібних очікувань може виявитися згубним у довгостроковій перспективі як для студентів, так і для закладів вищої освіти. Адже університетам, які зосереджуються насамперед на тому, щоб задовольнити студентів, важко підготувати їх до майбутнього, навчити продукувати нові знання. Неможливо обговорювати задоволеність студентів, ігноруючи при цьому якість освіти, яку вони отримують, а також чинники, що визначають вплив навчального процесу на подальшу успішність кар’єри випускників. Для студентів, які приходять до університету, головним має бути не їх задоволення від проходження легких курсів, завищення оцінок за навчання чи отримання сертифікату, а набуття знань і формування навичок. Закладам освіти необхідно постійно працювати разом зі студентами, щоб досягти вказаної мети і пам’ятати, що на цьому непростому шляху обов’язково будуть моменти незадоволення.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-20
Share
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Рівненщини: · Національного університету «Острозька академія» http://eprints.

Знайомтесь, інституційні репозитарії Рівненщини: · Національного університету «Острозька академія» http://eprints.
Знайомтесь, інституційні репозитарії Рівненщини:
· Національного університету «Острозька академія» http://eprints.oa.edu.ua
· Національного університету водного господарства та природокористування http://ep3.nuwm.edu.ua/cgi/search/advanced
Фото: Taivo
2023-03-20
Share
ОЕСР: МЕХАНІЗМИ СПІВРОБІТНИЦТВА ДЛЯ СТІЙКИХ ІННОВАЦІЙ У ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ОЕСР: МЕХАНІЗМИ СПІВРОБІТНИЦТВА ДЛЯ СТІЙКИХ ІННОВАЦІЙ У ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Механізми співробітництва для стійких інновацій у галузі охорони здоров’я: справа про вакцини та антибіотики» із серії «Документи ОЕСР про науку, технології та промисловість».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Механізми співробітництва для стійких інновацій у галузі охорони здоров’я: справа про вакцини та антибіотики» із серії «Документи ОЕСР про науку, технології та промисловість».
У ньому йдеться про те, що забезпечення ключовими медичними технологіями та продуктами, такими як вакцини та антибіотики, є недостатнім для конкурентних та орієнтованих на обсяги ринках. Дослідження інноваційних розробок у галузі охорони здоров’я дозволяють припустити, що ефективними у вирішенні цієї проблеми можуть бути спільні інвестиції у дослідження, довгострокове планування, розвиток виробничої інфраструктури і ланцюжки поставок. Змішані фінансові інструменти сприятимуть більш тісній співпраці зацікавлених сторін у галузі охорони здоров’я, які разом можуть створювати, тестувати та упроваджувати інновації у галузі охорони здоров’я, тим самим знижуючи ризики невдач та прискорюючи доступ до ринків.
Фото: скріншот
2023-03-20
Share
КОНКУРС GLUSHKOVCYBER-2023

КОНКУРС GLUSHKOVCYBER-2023

Інститут кібернетики імені Глушкова НАН України, Ужгородський національний університет та ГО «Молодіжна організація науковців України» оголосили про початок конкурсу для студентів, аспірантів і молодих учених GlushkovCYBER-2023.

Інститут кібернетики імені Глушкова НАН України, Ужгородський національний університет та ГО «Молодіжна організація науковців України» оголосили про початок конкурсу для студентів, аспірантів і молодих учених GlushkovCYBER-2023.
Його мета полягає у пошуку талановитої молоді, яка здатна генерувати цікаві ідеї та знаходити розв’язання непересічних задач, а також популяризація науки у молодіжному середовищі. Цьогорічний конкурс «Алгебраїчне мистецтво» буде складатись із двох незалежних частин, присвячених моделюванню та програмуванню. Планується визначити переможців серед учасників, а також скласти рейтинг навчальних закладів. Лауреати конкурсу отримають грошові призи, а кращі роботи будуть опубліковані у науково-технічному журналі «Проблеми керування та інформатики». Подати заявку на участь у конкурсі можна до 20 травня 2023 року.
Фото: організатори
2023-03-20
Share
ОЕСР: СТВОРЕННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ТА МІСЦЕВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

ОЕСР: СТВОРЕННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ТА МІСЦЕВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток 2023: подолання «зеленого» розриву» із серії «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток 2023: подолання «зеленого» розриву» із серії «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток».
У ньому наголошується, що «зелений» перехід змінює робочі місця та місцеву економіку, що спричиняє нові проблеми та відкриває нові можливості, індивідуальні для країн та регіону. У документі представлені нові дані про такого роду ризики і можливості у регіонах 30-ти країн ОЕСР, а також показана географія «зелених» робочих місць, досліджується вплив переходу до «зелених» технологій на соціально-економічну нерівність. Подані практичні рекомендації щодо політики, яка може допомогти забезпечити екологічно чистий та справедливий «зелений» перехід, перелічені місцеві чинники успішності переходу. Особливу увагу приділено нарощуванню та адаптації місцевих систем підтримки розвитку навичок для задоволення потреб «зеленого переходу».
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД EURIZON

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД EURIZON

Національний фонд досліджень України інформує про можливості для молодих науковців та студентів з України, що пропонуються в рамках проєкту EURIZON.

Національний фонд досліджень України інформує про можливості для молодих науковців та студентів з України, що пропонуються в рамках проєкту EURIZON.
Зокрема, у рамках програми EURIZON Detector School для аспірантів та студентів-магістрів старших курсів доступне вивчення в Грузії сучасних технологій виявлення частинок у галузі фізики елементарних частинок, важких іонів та нейтронів; Міжнародна літня школа «Передові нейтронні та рентгенівські дослідження для сталого майбутнього у Німеччині. Заявки можна подати відповідно до 28 березня і 30 квітня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
СТУДЕНТСЬКА ПРОГРАМА ІМЕНІ ФУЛБРАЙТА

СТУДЕНТСЬКА ПРОГРАМА ІМЕНІ ФУЛБРАЙТА

Програма iменi Фулбрайта в Українi (Fulbright Visiting Scholar Program) оголосила прийом заявок на участь у конкурсі на здобуття стипендій імені Фулбрайта на 2024–2025 академічний рік.

Програма iменi Фулбрайта в Українi (Fulbright Visiting Scholar Program) оголосила прийом заявок на участь у конкурсі на здобуття стипендій імені Фулбрайта на 2024–2025 академічний рік.
Програма обирає найкращих претендентів на здобуття ступеня магістра для навчання в американських університетах на термін від одного до двох років. Галузі спеціалізації: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни. У конкурсі можуть брати участь студенти старших курсів та випускники закладів вищої освіти, які мають українське громадянство та проживають на її території, володіють англійською мовою на рівні, достатньому для професійного спілкування в англомовному академічному середовищі, отримали диплом бакалавра. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 16 травня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Штучний інтелект та університет», підготовлених науковцями з різних країн світу.

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Штучний інтелект та університет», підготовлених науковцями з різних країн світу.
Відправною точкою для усіх публікацій є те, що штучний інтелект наразі здійснює відчутний вплив на усі сфери людського життя, включно з вищою освітою. Це проявляється по-різному: від машинного навчання до чат-ботів. Разом із перевагами для оцінювання, підготовки до вступу, утримання студентів та ефективності досліджень, виникають питання щодо екологічної вартості обробки величезних обсягів даних, а також етичності виконання завдань замість людини (наприклад, написання текстів машиною). У зібраних на платформі THE статтях розглядаються різноманітні питання використання та розвитку ШІ. Зокрема, що чекає ШІ у вищій освіті, як ефективно використовувати машинне навчання для розширення можливостей наукових досліджень, як етично та ефективно використовувати кар’єрний чат-бот, чи змінить Метавсесвіт усе навколо, включаючи академічні дослідження.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share