Search results found:

posts - 3283

pages - 329

ВІДВІДУВАНІСТЬ СТУДЕНТАМИ ЗАНЯТЬ ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ На сайті Times Higher Education (THE) опублікована стаття Тома Уільямса «Відвідуваність занять різко впала після COVID». У ній наводяться дані про результати дослідження, проведеного THE на підставі глобального опитування. Було встановлено, що відвідуваність занять студентами та їх залученість до процесу навчання наразі залишаються на набагато нижчому рівні, ніж у допандемійний період. Серед студентів 54% респондентів оцінили свою залученість як гіршу, ніж до пандемії. На питання, яким є типовий рівень відвідуваності очних лекцій, 29% відповіли, що їх відвідують від 41 до 60% студентів, а 26% назвали відвідуваність від 21 до 39%.  Три чверті респондентів-викладачів відповіли, що спостерігали меншу кількість студентів на лекціях, незважаючи на послаблення обмежень, пов’язаних з COVID-19. Детальніше: https://bit.ly/3SrVOZr,  https://bit.ly/3daOilp

ВІДВІДУВАНІСТЬ СТУДЕНТАМИ ЗАНЯТЬ ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ На сайті Times Higher Education (THE) опублікована стаття Тома Уільямса «Відвідуваність занять різко впала після COVID». У ній наводяться дані про результати дослідження, проведеного THE на підставі глобального опитування. Було встановлено, що відвідуваність занять студентами та їх залученість до процесу навчання наразі залишаються на набагато нижчому рівні, ніж у допандемійний період. Серед студентів 54% респондентів оцінили свою залученість як гіршу, ніж до пандемії. На питання, яким є типовий рівень відвідуваності очних лекцій, 29% відповіли, що їх відвідують від 41 до 60% студентів, а 26% назвали відвідуваність від 21 до 39%. Три чверті респондентів-викладачів відповіли, що спостерігали меншу кількість студентів на лекціях, незважаючи на послаблення обмежень, пов’язаних з COVID-19. Детальніше: https://bit.ly/3SrVOZr, https://bit.ly/3daOilp

.

.

2022-08-22
Share
РОЗВИТОК НАВИЧОК РОБОТИ З ДАНИМИ На сторінці блогів сайту компанії Udemy опублікована стаття Мелісси Сузуно «Як розвинути свою команду Data Science». Наголошується, що вміння працювати з даними – одна з головних технічних навичок, яка наразі необхідна усім співробітникам. Як допомогти своїй команді розвинути ці навички та визначати, що саме потрібно вивчати?  Автор говорить про декілька ключових напрямків: необхідний розвиток внутрішніх талантів, оскільки зростає потреба в навичках аналізу (машинне навчання, наука про дані, візуалізація даних), а на ринку недостатньо фахівців  для задоволення цих потреб; слід дотримуватись балансу між широтою та глибиною знань, щоб задовольнити нагальні  потреби компанії чи установи; потрібно надавати підтримку розвитку екосистеми даних. При створені команди, незалежно від її масштабу, важливо розуміти актуальний ландшафт науки про дані, а також мати чітке уявлення про найважливіші знання та навички, які дозволять створити команду та розвинути її. Детальніше: https://bit.ly/3ddl4Cx

РОЗВИТОК НАВИЧОК РОБОТИ З ДАНИМИ На сторінці блогів сайту компанії Udemy опублікована стаття Мелісси Сузуно «Як розвинути свою команду Data Science». Наголошується, що вміння працювати з даними – одна з головних технічних навичок, яка наразі необхідна усім співробітникам. Як допомогти своїй команді розвинути ці навички та визначати, що саме потрібно вивчати? Автор говорить про декілька ключових напрямків: необхідний розвиток внутрішніх талантів, оскільки зростає потреба в навичках аналізу (машинне навчання, наука про дані, візуалізація даних), а на ринку недостатньо фахівців для задоволення цих потреб; слід дотримуватись балансу між широтою та глибиною знань, щоб задовольнити нагальні потреби компанії чи установи; потрібно надавати підтримку розвитку екосистеми даних. При створені команди, незалежно від її масштабу, важливо розуміти актуальний ландшафт науки про дані, а також мати чітке уявлення про найважливіші знання та навички, які дозволять створити команду та розвинути її. Детальніше: https://bit.ly/3ddl4Cx

.

.

2022-08-22
Share
ZOOM FOR EDUCATION

ZOOM FOR EDUCATION

​19 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Zoom for Education: використання цифрових інструментів для закладів освіти».

​19 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Zoom for Education: використання цифрових інструментів для закладів освіти».

Учасники вебінару отримають поради щодо здійснення технічних налаштувань, ефективної організації процесів навчання та викладання, ролі технічних адміністраторів закладів освіти в управлінні реєстрацією закладу в Zoom. Особливу увагу буде приділено специфіці організації освітнього процесу з використанням Zoom. Захід буде корисним для технічних адміністраторів закладів освіти України, які працюють над впровадженням Zoom.

Детальніше: https://t.me/UAmonogram/4663

2022-08-18
Share
ВИКОРИСТАННЯ КОНКУРСНИХ ГРАНТІВ НА ДОСЛІДЖЕННЯ На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Чи настав час конкурсних дослідницьких грантів?». У ній автор пропонує повністю переосмислити фінансування досліджень, щоб подолати невиправдані витрати на відхилені заявки на гранти.  Альтернативний підхід полягає у тому, щоб фінансування дослідних проектів розподілялося серед університетів через механізм, подібний до системи грантів на дослідні блоки (RBG), яка допомагає оплачувати стипендії докторів наук, витрати на лабораторії, залучення асистентів, закупівлю витратних матеріалів. У пошуку аргументації Джон Росс розглядає позиції інших дослідників  – Нортона (вважає, що згідно підходу блокових грантів університети матимуть право вирішувати, як витрачати гроші на дослідження),  Кехілла (будь-яку ідею варто розглянути), Ларкінса (відмова від конкурентного фінансування досліджень «ніколи не буде реалізована», оскільки переваги полягають саме у конкурентному підході).  Детальніше: https://bit.ly/3QeuFHy, https://bit.ly/3zN8bb9

ВИКОРИСТАННЯ КОНКУРСНИХ ГРАНТІВ НА ДОСЛІДЖЕННЯ На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Чи настав час конкурсних дослідницьких грантів?». У ній автор пропонує повністю переосмислити фінансування досліджень, щоб подолати невиправдані витрати на відхилені заявки на гранти. Альтернативний підхід полягає у тому, щоб фінансування дослідних проектів розподілялося серед університетів через механізм, подібний до системи грантів на дослідні блоки (RBG), яка допомагає оплачувати стипендії докторів наук, витрати на лабораторії, залучення асистентів, закупівлю витратних матеріалів. У пошуку аргументації Джон Росс розглядає позиції інших дослідників – Нортона (вважає, що згідно підходу блокових грантів університети матимуть право вирішувати, як витрачати гроші на дослідження), Кехілла (будь-яку ідею варто розглянути), Ларкінса (відмова від конкурентного фінансування досліджень «ніколи не буде реалізована», оскільки переваги полягають саме у конкурентному підході). Детальніше: https://bit.ly/3QeuFHy, https://bit.ly/3zN8bb9

.

.

2022-08-18
Share
ЦІННІСТЬ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ На сторінках блогів онлайн-платформі edX  опубліковано посібник «Переведення онлайн-навчання в реальні результати». У ньому йдеться про кар’єру та її розвиток за допомогою онлай-курсів. Посібник містить корисну інформацію, поради та розповіді про найкращі практики втілення цієї цінності у реальні результати – від покращення резюме до успішних співбесід при прийомі на роботу. Наводяться міркування експертів про те, як отримати вигоду з онлайн-навчання,  – як матеріальну, так і нематеріальну, а також як можна представити отримані знання у резюме та використовувати їх для кар’єри.  Адже онлайн-навчання не лише надає можливість набути конкретних знань чи навичок, а й свідчить про  здатність навчатись та бажання самовдосконалюватись, які потенційні роботодавці високо цінують. Додаткову цінність резюме надає інформація про інвестування здобувачем у підвищення рівня навичок, що підтверджує його серйозне ставлення до практичного використання нових можливостей. Детальніше: https://bit.ly/3P1dAzT, https://bit.ly/3SehXKv

ЦІННІСТЬ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ На сторінках блогів онлайн-платформі edX опубліковано посібник «Переведення онлайн-навчання в реальні результати». У ньому йдеться про кар’єру та її розвиток за допомогою онлай-курсів. Посібник містить корисну інформацію, поради та розповіді про найкращі практики втілення цієї цінності у реальні результати – від покращення резюме до успішних співбесід при прийомі на роботу. Наводяться міркування експертів про те, як отримати вигоду з онлайн-навчання, – як матеріальну, так і нематеріальну, а також як можна представити отримані знання у резюме та використовувати їх для кар’єри. Адже онлайн-навчання не лише надає можливість набути конкретних знань чи навичок, а й свідчить про здатність навчатись та бажання самовдосконалюватись, які потенційні роботодавці високо цінують. Додаткову цінність резюме надає інформація про інвестування здобувачем у підвищення рівня навичок, що підтверджує його серйозне ставлення до практичного використання нових можливостей. Детальніше: https://bit.ly/3P1dAzT, https://bit.ly/3SehXKv

.

.

2022-08-18
Share
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА

Опубліковано посібник «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації.

Опубліковано посібник «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації.

Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни». Він орієнтований у першу чергу на вчителів, соціальних педагогів, психологів. Матеріали посібника охоплюють коло питань щодо піклування про емоційний стан людини, налаштування на роботу в умовах невизначеності, видів реакцій на стрес, технік, які можуть застосовуватись щоб упоратись зі стресом. Рекомендації, викладені в ньому, розроблені експертами громадської організації «GoGlobal» спільно з Центром «Розвиток КСВ» та експертною платформою «Career Hub» у межах програми «Мріємо та діємо». Посібник може бути використаний для проведення уроків та тренінгів.

Детальніше: https://drive.google.com/file/d/1r0qbJVj-lXfSjLtvzvJDeicK5YFI6wZL/view, https://bit.ly/3A4EyRB

2022-08-17
Share
ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ 2022

ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ 2022

Із 16 серпня 2022 року відкрито прийом заяв до магістратури для вступників на основі дипломів бакалавра, спеціаліста, магістра.

Із 16 серпня 2022 року відкрито прийом заяв до магістратури для вступників на основі дипломів бакалавра, спеціаліста, магістра.

Приймання заяв на бюджет і контракт триватиме до 23 серпня для вступу за індивідуальною усною співбесідою та до 15 вересня для вступу за МТНК/МКТ (ЄВІ/ЄФВВ) або фаховим іспитом у закладі освіти. Після цього подати заяви можна буде лише на контракт, а зарахування буде можливе до 30 листопада. Зарахування ж на бюджет відбудеться 25 вересня. На офіційному вебсайті МОН розміщено поради щодо реєстрації електронних кабінетів, подання заяв та їх граничної кількості, додавання сертифікату, екзаменаційного листка, результатів ЄВІ/ЄФВВ з іноземної мови або права, мотиваційного листа.

Детальніше: https://vstup.edbo.gov.ua/qa1, https://vstup.edbo.gov.ua/, https://bit.ly/3bUSOnS, https://youtu.be/U5Dcg4P_HwE, https://bit.ly/3QQUZYw

2022-08-17
Share
ЗБЕРЕЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ

ЗБЕРЕЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ

Консорціум NFDI4Culture (Consortium for Research Data on Material and Immaterial Cultural Heritage) спільно з ініціативою SUCHO пропонує підтримку вітчизняним установам культурної спадщини у цифровому збереженні матеріальної спадщини України.

Консорціум NFDI4Culture (Consortium for Research Data on Material and Immaterial Cultural Heritage) спільно з ініціативою SUCHO пропонує підтримку вітчизняним установам культурної спадщини у цифровому збереженні матеріальної спадщини України.

Йдеться про постачання установам, які цього потребують, спеціального обладнання (3D- та 2D-сканерів, комп’ютерів, камер тощо) для оцифровкиоб’єктів культурної спадщини. Щоб отримати допомогу, представникам установ необхідно подати відповідну заявку.

Детальніше: https://nfdi4culture.de/uk/contact-ukraine-support.html, https://www.sucho.org, https://www.tib.eu/en/tib/news-and-events/news/details/tib-offers-support-for-fugitives-from-ukraine

2022-08-17
Share