Search results found:

posts - 3283

pages - 329

СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПРОЄКТУ ОЦІНЮВАННЯ

СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПРОЄКТУ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кетрін Вельбург «Проєкт оцінювання, що підтримує справжнє навчання (перешкоджає списуванню)».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кетрін Вельбург «Проєкт оцінювання, що підтримує справжнє навчання (перешкоджає списуванню)».

У ній автор ділиться порадами щодо створення навчального середовища та організації оцінювання за результатами навчання, що має сприяти автентичному навчанню та нівелювати спокусу шахрайства. Пропонується зосередитись на цінності того, чому навчались слухачі; використовувати більше питань типу тематичного дослідження; розвивати та використовувати попередні завдання; припускати, що кожен іспит чи завдання проводиться у форматі відкритої нотатки чи відкритої книги; обговорювати академічну чесність. Це може допомогти студентам брати участь у справжньому навчанні упродовж життя, створивши очікування того, що вони зможуть зробити свій особистий внесок у навчальне середовище та отримати якісні знання. У такому разі викладач створюватиме у студентів стимули продовження навчання за межами конкретного курсу.

Детальніше: https://bit.ly/3vPQGEA, https://bit.ly/3SBkVch

2022-08-09
Share
ШКОЛА ЦИФРОВОГО БИЗНЕСУ

ШКОЛА ЦИФРОВОГО БИЗНЕСУ

Компанія Genesis, Київська школа економіки та SET Університет запускають програму зі створення та просування цифрових IT-продуктів «Школа цифрового бізнесу» (School of Digital Business).

Компанія Genesis, Київська школа економіки та SET Університет запускають програму зі створення та просування цифрових IT-продуктів «Школа цифрового бізнесу» (School of Digital Business).

Вона базується на чотирьох блоках, які надають комплексне розуміння ринку цифрових продуктів, знайомлять з повним циклом процесу запуску бізнесу, розкривають специфіку підготовки та виведення продукту на ринок, допомагають розвинути відповідні навички співпраці з командою та стейкхолдерами. Слухачі зможуть перейняти досвід C-Level спеціалістів компанії Genesis, отримати знання від лекторів SET University, доповнити академічну базу знаннями від лекторів Київської школи економіки. Заявку на участь можна подати до 21 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3A5tnJC, https://bit.ly/3QpbmuU, https://bit.ly/3BWPeo1, https://bit.ly/2t577Ms, https://bit.ly/3QcBlpY

2022-08-09
Share
НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ ВІД NCN

НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ ВІД NCN

Національний науковий центр Польщі (NCN) запускає нову спеціальну стипендіальну програму для студентів та дослідників з України, які знайшли чи знайдуть притулок у Польщі.

Національний науковий центр Польщі (NCN) запускає нову спеціальну стипендіальну програму для студентів та дослідників з України, які знайшли чи знайдуть притулок у Польщі.

Програма надаватиме підтримку студентам та дослідникам для продовження ними навчання у магістратурі та докторантурі або здобуття іншої освіти у польських наукових установах. Стипендії виплачуватимуть від 6 до 12 місяців. Отримувачі стипендій матимуть змогу проводити до половини цього часу в Україні та здійснювати своє навчання віддалено. Стипендіальна програма фінансується за рахунок грантів ЄЕЗ та Норвегії у рамках Програми фундаментальних досліджень NCN. Заявку можна подати до 26 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3BXMt5w, https://bit.ly/3PgffBK, https://bit.ly/3Qruhp1

2022-08-09
Share
ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО МОБІЛІЗАЦІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА МОБІЛІЗАЦІЮ»

ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО МОБІЛІЗАЦІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА МОБІЛІЗАЦІЮ»

Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації науковим, науково-педагогічним і педагогічним працівникам.

Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації науковим, науково-педагогічним і педагогічним працівникам.

Відтепер не підлягають призову під час мобілізації наукові, науково-педагогічні, педагогічні працівники, за умови роботи в наукових установах і організаціях, закладах вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) чи загальної середньої освіти (за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки).

Детальніше: https://bit.ly/3QaG3o1, https://bit.ly/3BPlDwn

2022-08-09
Share
ЗВІТ ОЕСР: СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

ЗВІТ ОЕСР: СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стратегії боротьби з корупцією та громадської доброчесності – інформація про нові показники ОЕСР» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стратегії боротьби з корупцією та громадської доброчесності – інформація про нові показники ОЕСР» із серії «Робочі документи Департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наведені нові індикатори суспільної чесності ОЕСР, які являють собою альтернативу показникам, які наразі використовуються для визначення корупції у суспільстві. Вони ґрунтуються на даних країн-членів, а не на експертних оцінках та розкладають загальне поняття корупції на конкретні ризики, вимірюють вплив нормативних актів, інститутів та практик. Перший набір даних охоплює 36 країн. Він демонструє, що загальносоціальний підхід до стримування найбільш серйозних і згубних форм корупції (таких, як неправомірний вплив, політична та масштабна корупція) не набув належного розповсюдження. У багатьох країнах немає стратегічних цілей високого рівня у боротьбі з названими формами корупції, а у країнах, які ставлять перед собою такі цілі, їх реалізація зазвичай залишається низькою. Процес розроблення стратегій доброчесності та боротьби з корупцією має бути більш прозорим та інклюзивним.

Детальніше: https://bit.ly/3bBvwmL, https://bit.ly/3Q71SoH, https://doi.org/10.1787/a925c7fd-en

2022-08-09
Share
ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

11 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Презентація наукових здобутків вченого» із серії «Clarivate науковцям».

11 серпня 2022 року відбудеться вебінар «Презентація наукових здобутків вченого» із серії «Clarivate науковцям».

Під час заходу розглядатимуться основні наукометричні показники, які використовуються для наукової діяльності, пошукова система Web of Science, робота з авторськими профілями на Publons, Orcid, ResearchGate, Google Scholar. Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3JHdLze, https://bit.ly/3OOv4Ac https://bit.ly/3395z9N

2022-08-08
Share
ЗВІТ CLARIVATE: НАУКИ ПРО ОКЕАН

ЗВІТ CLARIVATE: НАУКИ ПРО ОКЕАН

Компанія Clarivate опублікувала новий звіт про глобальні дослідження Інституту наукової інформації™ у галузі наук про океан «Науки про океан: проблеми стійкості підвищують актуальність досліджень».

Компанія Clarivate опублікувала новий звіт про глобальні дослідження Інституту наукової інформації™ у галузі наук про океан «Науки про океан: проблеми стійкості підвищують актуальність досліджень».

У ньому аналізуються результати вивчення океану за останні два десятиліття. Автори вважають, що наукові дослідження з питань океану мають зростати, щоб допомогти людству упоратися з такими нагальними проблемами, як забруднення мікропластиком та зміна клімату. Зазначається, що обсяг наукових досліджень у галузі наук про океан з 2000 до 2020 року збільшився утричі. Розглядаються прогалини та тенденції у міжнародному співробітництві щодо дослідження світового океану та завдання, які мають бути виконані для досягнення Цілі 14 сталого розвитку ООН «Життя під водою».

Детальніше: https://bit.ly/3Q6ASp1, https://bit.ly/3zDYN8i, https://bit.ly/3bxU8wW

2022-08-08
Share
РОЗШИРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ У ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ

РОЗШИРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ У ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ

Європейський центр цифрової освіти оголосив прийом заявок на участь у програмі «Акселератор цифрової освіти 2022 року» (Digital Education Accelerator 2022).

Європейський центр цифрової освіти оголосив прийом заявок на участь у програмі «Акселератор цифрової освіти 2022 року» (Digital Education Accelerator 2022).

Програма спрямована на удосконалення освітніх практик та допомогу сектору освіти щоб зробити цифрові освітні практики інноваційними. На основі “Плану дій з цифрової освіти” та спостереження за потребами і можливостями для впровадження інновацій у сфері цифрової освіти, програма цьогоріч зосередиться на трьох темах: незахищені та вразливі групи населення; залучення до цифрової освіти; навички 21 століття. Інноваторам із усіх секторів освіти пропонується представити свої інноваційні рішення у галузі цифрової освіти. Заявки на участь у програмі можна подати до 15 серпня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3BMmwWO, https://bit.ly/3Jxu0ic

2022-08-08
Share
ГНУЧКІ, ІННОВАЦІЙНІ ТА ТВОРЧІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ

ГНУЧКІ, ІННОВАЦІЙНІ ТА ТВОРЧІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олуфунке Алуко-Деніелса «Покроковий посібник із впровадження гнучкої навчальної програми».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олуфунке Алуко-Деніелса «Покроковий посібник із впровадження гнучкої навчальної програми».

У ній наголошується, що гнучкі, інноваційні та творчі навчальні програми мають багато переваг перед більш традиційними підходами. Традиційний підхід до викладання є жорстким та повільним: у викладачів є готовий матеріал, оскільки навчальні матеріали плануються заздалегідь до початку навчального року, а лекції, семінари та практичні заняття залишаються незмінними. На практиці ця система має свої проблеми. Зокрема, пандемія, змусивши змінити формат викладання, виявила багато довгострокових структурних проблем і спонукала багатьох викладачів переглянути стару, «застиглу» модель викладання. Автор розмірковує, як можна розробити академічні програми, стратегії навчання, матеріал для викладання та систему оцінювання, які дійсно будуть орієнтовані на студента. Пропонується визначати потреби студентів через збір відгуків про навчальні програми; отримувати зворотній зв’язок перед затвердженням будь-якої нової програми або внесення змін до існуючої; готувати матеріали частинами з урахуванням думки студентів; постійно інтегрувати програми у процес забезпечення якості освіти. Такий підхід, на думку автора, дозволить краще розуміти проблеми, з якими стикаються студенти. І замість того, щоб починати рік із повністю готовою навчальною програмою, викладачам варто розробляти низку компонентів, які вони зможуть використовувати як основу та адаптувати відповідно до вимог.

Детальніше: https://bit.ly/3zBDvIx, https://bit.ly/3P1YMRd

2022-08-08
Share
СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД УРЯДУ ЧЕХІЇ

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД УРЯДУ ЧЕХІЇ

На сайті Міністерства освіти, молоді та спорту Чехії опублікована інформація про стипендіальні програми Уряду Чеської Республіки.

На сайті Міністерства освіти, молоді та спорту Чехії опублікована інформація про стипендіальні програми Уряду Чеської Республіки.

Стипендії пропонуються для підтримки навчання за магістерською програмою та програмою докторантури у державних закладах вищої освіти Чехії іноземних громадян (у т.ч. з України). Вступники до магістратури, де навчання триває від двох до трьох років, можуть обрати навчальну програму англійською або чеською мовами, а до аспірантури – навчатимуться англійською мовою. Розмір стипендії магістрів – 570 євро, для аспірантів – 610 євро. Отримання стипендії можливе тільки під час перебування у Чехії. Учасники стипендіальної програми, окрім стипендіальних коштів, отримають соціальне та медичне страхування, допомогу на оплату студентського житла, доступ до всіх наявних університетських ресурсів. Також учасники програми матимуть можливість пройти річні підготовчі курси в Інституті мови та підготовчих студій Карлового університету для тих, хто обрав навчальну програму чеською мовою. Заявку можна подати до 30 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3JABcKq, https://bit.ly/3p0lfUe, https://bit.ly/3P4n2Cc, https://bit.ly/3Qrp1Sv, https://bit.ly/3zEBHyo, http://registr.dzs.cz/registr.nsf, https://osvita.ua/abroad/87012/

2022-08-08
Share