Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу повідомило про доступність власного інструменту для пошуку зображень, створеного на основі технологій штучного інтелекту. В рамках першого запуску інструмент використовується сервісом eSearch plus.
Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу повідомило про доступність власного інструменту для пошуку зображень, створеного на основі технологій штучного інтелекту. В рамках першого запуску інструмент використовується сервісом eSearch plus.
Для надання користувачам можливості здійснювати пошук за зображеннями в найбільших у світі базах даних торговельних марок і промислових зразків, відомство планує інтегрувати АІ-пошук до флагманських інструментів TMview і DesignView.
EUIPO планує запропонувати сервіс за допомогою мережевої платформи Європейського Союзу в сфері інтелектуальної власності іншим відомствам інтелектуальної власності ЄС. Вони зможуть використовувати функцію пошуку зображень у власних системах.
EUIPO відповідальне за управління торговою маркою ЄС та зареєстрованим зразком Співтовариства. EUIPO співпрацює з відомствами інтелектуальної власності країн-членів ЄС та міжнародними партнерами, щоб запропонувати подібний досвід реєстрації торгових марок та зразків у Європі та світі.
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено результати дослідження «Здоров’я для людей, від людей. Створення систем охорони здоров’я, орієнтованих на людину» із серії матеріалів «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено результати дослідження «Здоров’я для людей, від людей. Створення систем охорони здоров’я, орієнтованих на людину» із серії матеріалів «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».
В документі аналізуються організація та ефективність систем охорони здоров’я, а також фактори, пояснюючі відмінності в ефективності. Дослідження проведено за наступними темами: – координація допомоги; – ціноутворення на ліки; – довгостроковий нагляд і інвалідність; – медичні кадри та міжнародна міграція медичних працівників; – інформаційні та комунікаційні технології в охороні здоров’я; – економіка профілактичних заходів.
Питання цифровізації, старіння населення, хронічних захворювань, нової загрози пандемії та зростаючого очікування відносно того, хто та як повинен надавати медичні послуги потребують визначення відповідності системи охорони здоров’я потребам пацієнтів і сприянню залучення громадськості до прийняття рішень. Як відмічається в документі, у світі широко розповсюджена думка про необхідність переходу до системи охорони здоров’я, більше орієнтованої на потреби людей. Проте, як повинна виглядати та працювати така система, ще не визначено. У дослідженні показана структура та система показників для визначення критичних аспектів орієнтованості систем охорони здоров’я на потреби людей, а також надано рекомендації щодо забезпечення орієнтованості систем охорони здоров’я на пацієнтів. Зокрема, це: – надання пацієнтам можливості формально приймати участь у роботі відповідальних органів і в процесах прийняття рішень з політик у сфері охорони здоров’я; – забезпечення можливості обирати провайдерів медичних послуг і усунення бар’єрів до їх отримання; – забезпечення доступу пацієнтів до інформації про медичний догляд, який надається, консультацій з приводу лікування, залучення пацієнтів у процеси лікування та використання пацієнтами цифрових інструментів для взаємодії з даними про стан здоров’я та з системою охорони здоров’я; – використання цифрових технологій в процесах надання медичних послуг, у тому числі електронних медичних записів; – забезпечення персоналізованого підходу до пацієнтів, поважного відношення з боку професійних медичних працівників.
В Посольстві України в США відбулася презентація концепції роботи Американського університету в Києві.
В Посольстві України в США відбулася презентація концепції роботи Американського університету в Києві.
В березні 2022 року AUK відкриває два набори для навчання в магістратурі, а в вересні планується запустити ще сім програм навчання для близько 400 студентів. Серед них чотири для отримання бакалаврського рівня освіти й три магістерського. Випускники отримають освіту та дипломи, які можна здобути в США. Вже цьогорічні випускники українських шкіл можуть подавати документи для вступу.
Основними напрямами навчання на першому етапі будуть ІТ та бізнес-менеджмент. Освітній процес проходитиме за американськими стандартами та якістю. Випускники отримують дипломами українського та американського зразків Університету штату Аризона, який є партнером AUK.
Наступного місяця в Києві запланована велика презентація Університету, на якій буде оголошена цінова політика навчання в університеті, його професорсько-викладацький склад, академічні програми та інші подробиці.
Ініціативу створення Американського університету в Києві привітали посольства США в Києві та України в Вашингтоні, відмітивши, що ця подія посилить двосторонні зв’язки між країнами та можливості для розвитку освіти в Україні.
Україною розпочато консультації з Європейським Союзом стосовно участі в «цифрових» програмах фінансової підтримки до 2027 року. Після підписання відповідної угоди (орієнтовно восени 2022 року) юридичні особи, зареєстровані в Україні, матимуть право подавати заявку на фінансування.
Україною розпочато консультації з Європейським Союзом стосовно участі в «цифрових» програмах фінансової підтримки до 2027 року. Після підписання відповідної угоди (орієнтовно восени 2022 року) юридичні особи, зареєстровані в Україні, матимуть право подавати заявку на фінансування.
Участь у цих програмах має сприяти: – розгортанню спільних просторів даних, які забезпечують транскордонний обмін даними для бізнесу, стартапів і державного сектору, а також розвитку інфраструктури та цифрових рішень для безпечної передачі потоків даних на всьому шляху від хмарних просторів до кінцевого отримувача інформації; – створенню потужностей для експериментів і тестувань рішень на основі штучного інтелекту для активації використання технології, зокрема для реагування на ключові соціальні проблеми, як-то питання зміни клімату та охорони здоров’я; – запровадженню навчальних курсів із ключових передових цифрових технологій; – безперервній підтримці транскордонних цифрових послуг (European Digital Identity та ін.).
Програма фінансової підтримки Connecting Europe Facility – це програма підтримки ЄС транс’європейських мереж та інфраструктури в секторах транспорту (25,8 млрд євро), телекомунікацій (2,1 млрд євро) та енергетики (5,8 млрд євро).
Фінансування проєктів за фінансової підтримки Програми Digital Europe здійснюватиметься за наступними напрямками: суперкомп’ютер, штучний інтелект, кібербезпека, цифрові навички та забезпечення широкого використання цифрових технологій в економіці та суспільстві.
На період до 2023 року Єврокомісією вже схвалено перші три робочі програми (1,98 млрд євро): основна (1,38 млрд євро), кібербезпека (269 млн євро) та забезпечення функціонування мережі Європейських центрів цифрових інновацій (329 млн євро).
Найближчим часом будуть затверджені робочі програми інших напрямків, а саме: штучного інтелекту (2 млрд євро), суперкомп’ютерів (2,2 млрд євро), цифрових навичок (577 млн євро) та забезпечення широкого використання цифрових технологій в економіці та суспільстві (1,1 млрд євро).
Загальна тривалість програми дозволить після завершення діючих програм, розробити та схвалити нові.
World Trademark Review склав рейтинг Intellectual Property Office Innovation Ranking.
World Trademark Review склав рейтинг Intellectual Property Office Innovation Ranking.
Найбільш інноваційними агенціями інтелектуальної власності в світі визнані відомства інтелектуальної власності Європейського Союзу та Кореї. Також високо оцінена діяльність відомств Сінгапуру, Великобританії, Мексики, Австралії, Бразилії та Чилі.
Отримані результати є частиною п’ятого видання рейтингу інновацій IP Office WTR, щорічного проєкту, яким визначено ступінь використання та розробки відомствами інтелектуальної власності неосновних пропозицій з доданою вартістю для користувачів. Проект покликаний висвітлити діяльність відомств поза межами управління реєстром ІВ, звернути увагу на недоліки окремих інструментів і послуг.
У цьому році було проаналізовано діяльність 60 відомств інтелектуальної власності по всьому світу, що на десять більше, ніж в минулі роки. Це дозволило розширити глобальні перспективи дослідження та спектр проаналізованих послуг. Відтепер оцінюється показники щодо впровадження інструментів, які використовують технології штучного інтелекту, блокчейн та ефективне співробітництво з іншими реєстрами.
Одним з негативних результатів дослідження цього року стало збереження нерівності ресурсів між відомствами інтелектуальної власності, які вони використовують, а саме: коли деякі реєстри пропонують супер-інноваційні інструменти, які використовують найновіші технології, інші навіть не мають постійно функціонуючих веб-сайтів чи можливості електронної подачі заявок. Цю проблему намагається вирішити нещодавно створена Міжнародна група зі стандартів інтелектуальної власності.
У цілому дослідження виявило успіхи, досягнуті більшістю відомств інтелектуальної власності з точки зору інноваційних і додаткових послуг, які ними пропонуються.
На офіційному сайті Європейської комісії представлено новий План дій щодо соціальної економіки.
На офіційному сайті Європейської комісії представлено новий План дій щодо соціальної економіки.
У документі запропоновано конкретні заходи з мобілізації всього потенціалу соціальної економіки, спираючись на результати запуску Ініціативи соціального бізнесу 2011 року та Ініціативи 2016 року.
Мета плану дій – збільшення соціальних інвестицій, підтримка суб’єктів соціальної економіки, створення та розширення соціальних підприємств, впровадження інновацій і створення робочих місць. Це буде виконано за допомогою низки ініціатив у наступних трьох сферах: – створення правильних рамкових умов для процвітання соціальної економіки; – відкриття можливостей і підтримка нарощування потенціалу; – розширення визнання соціальної економіки та її потенціалу.
План дій передбачає низку ключових заходів з підтримки соціальної економіки, зокрема: – формування Рекомендацій Ради з розробки рамкових умов соціальної економіки; – створення нового порталу соціальної економіки ЄС для забезпечення чіткої точки входу для зацікавлених сторін соціальної економіки, інших суб’єктів і окремих осіб, яким потрібна інформація про відповідне фінансування, політику та ініціативи ЄС; – створення нового європейського центру компетенцій соціальних інновацій.
Оприлюдненню плану дій передував широкий діалог з громадськістю та зацікавленими сторонами. Крім того, була сформована доказова база для ініціативи за допомогою декількох досліджень, таких як «Вплив ініціативи Європейської комісії з соціального бізнесу та її наступні дії» та заходу зі складання Дорожніх карт.
Аналітичним центром Київського університету імені Бориса Гринченка ОсвітАналітика оприлюднено перший у 2022 році випуск інформаційного бюлетеня «Академічна доброчесність».
Аналітичним центром Київського університету імені Бориса Гринченка ОсвітАналітика оприлюднено перший у 2022 році випуск інформаційного бюлетеня «Академічна доброчесність».
Бюлетень підготовлено експертом центру за темою «Чому слід зважати на конфлікти інтересів?».
Січневий випуск бюлетеня присвячений темі антикорупційної політики закладів вищої освіти, зокрема явищу конфлікту інтересів. З цього питання у бюлетені подано два блоки інформації, в яких: – систематизовано ключові вимоги українського законодавства у сфері запобігання та врегулювання конфлікту інтересів; – узагальнено приклади специфічних для вищої освіти конфліктів інтересів, які представлені у доступних в Інтернеті документах університетів різних країн світу. Аналіз другого блоку інформації свідчить про те, що різновидами небажаних конфліктів інтересів переважно є ситуації, в які потрапляють або свідками яких стають викладачі. За таких обставин не завжди можливо прийняття службових чи управлінських рішень. Тому необхідні профілактичні заходи для запобігання появи таких ситуацій, а при їх виникненні докладання максимум зусиль до їх коректного врегулювання, використовуючи найкращі міжнародні практики вирішення відповідних проблем.
Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань.
Кабінет Міністрів України підтримав зміни до статті 165 Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування іноземних стипендій, які українські науковці отримають із джерел за межами країни.
Кабінет Міністрів України підтримав зміни до статті 165 Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування іноземних стипендій, які українські науковці отримають із джерел за межами країни.
Ухвалені зміни покликані створити сприятливі умови для провадження наукової та науково-технічної діяльності в Україні.
Скасування оподаткування іноземних грантів на проведення наукових досліджень і розробок є пріоритетним напрямом у галузі розвитку науки та інновацій і зміни, що будуть внесені до Податкового кодексу відповідним законом України, спрямовані на його виконання.
Зміни забезпечать законодавче підґрунтя для спрощення виплат, оподаткування товарів і послуг у межах проєктів, які здійснюються за рахунок міжнародного грантового фінансування та сприятимуть вирішенню наступних проблем: – неузгодженість норм чинного законодавства України та міжнародних договорів; – застосування стандартних правил оподаткування до іноземних стипендій.
Передбачається, що зміни також сприятимуть: – розвитку української науки та міжнародного співробітництва; – дотриманню міжнародних зобов’язань України у сфері наукової та науково-технічної діяльності; – залученню та підтримці молодих вчених.
Наразі грантове фінансування забезпечується в межах таких міжнародних програм, як Horizon Europe, COSME, НАТО «Наука заради миру та безпеки», LIFE, Creative Europe, IQ energy, програми ERC, DAAD, GIZ і USAID.
Міністерством освіти і науки України затверджено Положення про педагогічну інтернатуру. Відповідний наказ МОН від 25 жовтня 2021 року №1128 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2021 р. за №1670/37292.
Міністерством освіти і науки України затверджено Положення про педагогічну інтернатуру. Відповідний наказ МОН від 25 жовтня 2021 року №1128 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2021 р. за №1670/37292.
Положення визначає порядок проходження педагогічної інтернатури педагогічними працівниками закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
Запровадження педагогічної інтернатури – одне із завдань Плану заходів з реформування IT-освіти, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 23.12.2021 №1418/181.
Відповідно до Положення основними завданнями педагогічної інтернатури є: – створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до умов педагогічної діяльності, формування сприятливого мікроклімату та відчуття соціально-психологічного комфорту, встановлення доброзичливих взаємовідносин із учасниками освітнього процесу; – набуття фахових компетентностей, педагогічної майстерності, формування професійної готовності інтерна до самостійної педагогічної діяльності; – формування поваги до професії та сумлінного ставлення до трудової діяльності; – формування інституту наставництва у закладах освіти, розвиток професійних спільнот педагогічних працівників.
Положенням визначені основні заходи педагогічної інтернатури, зокрема: – проведення індивідуальних консультацій, наставницьких бесід з інтерном; – допомога у підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо; – взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників; – моніторингу результатів навчання учнів; – участь у тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогічних працівників; – вивчення досвіду кращих педагогів шляхом аналізу їхніх веб-сайтів, веб-ресурсів професійних спільнот, а також періодичних професійних видань; – залучення інтерна до партнерської взаємодії з науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, участі в професійних спільнотах педагогічних працівників; – психологічний супровід інтерна.
Науково-методичну підтримку організації педагогічної інтернатури можуть здійснювати заклади вищої та післядипломної педагогічної освіти, наукові, науково-методичні та методичні установи, центри професійного розвитку педагогічних працівників.
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднені результати дослідження «Фірми, які переходять на цифрові технології. Використання потенціалу даних для інновацій» із серії матеріалів «Документи ОЕСР з цифрової економіки».
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднені результати дослідження «Фірми, які переходять на цифрові технології. Використання потенціалу даних для інновацій» із серії матеріалів «Документи ОЕСР з цифрової економіки».
В епоху цифрових технологій дані набули великого значення для багатьох фірм і цей документ покликаний допомогти політикам зрозуміти та покращати умови для процвітання компаній у цифровізованій економіці, де дані стали важливим ресурсом для інновацій. У документі представлені дані економетричного аналізу мікроданих Франції, Італії, Нідерландів та Швеції.
Основна увага в документі приділяється дослідженням щодо: – тенденцій впровадження інформаційних і комунікаційних технологій і заходів, які дозволяють фірмам збирати, зберігати та використовувати данні, у тому числі робити аналіз великих даних; – нових даних мікроеконометричного аналізу фірм і інновацій у продуктах, процесах, маркетингу та організації з урахуванням різних типів даних; – бізнес-моделі фірм, які успішно впроваджують цифрові інновації; – політики, яка може допомогти покращати умови для всіх компаній, щоб перейти на цифрові технології та використовувати потенціал даних для інновацій.
Висновки, представлені у звіті, свідчать, що фірми, які використовують цифрові технології для створення продуктів, отримують вигоду за рахунок масштабу інновацій, що лежать в основі їх бізнес-моделі.
У документі також наводяться приклади політики цифровізації економік багатьох країн світу і обговорюються ключові аспекти подальшого її вдосконалення.
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.