Search results found:

posts - 4941

pages - 495

Меморандум про співпрацю між Мінцифри та Національним агентством з акредитації

Меморандум про співпрацю між Мінцифри та Національним агентством з акредитації

Міністерство цифрової трансформації та Національним агентством з акредитації України домовились про спільну роботу з метою розвитку інформаційного суспільства. Підписаний Меморандум передбачає співпрацю у сфері цифровізації, цифрового розвитку та цифрових інновацій.

Міністерство цифрової трансформації та Національним агентством з акредитації України домовились про спільну роботу з метою розвитку інформаційного суспільства. Підписаний Меморандум передбачає співпрацю у сфері цифровізації, цифрового розвитку та цифрових інновацій.

Співпраця агентства з Міністерством сприятиме започаткуванню робіт з надання електронних послуг у сфері акредитації та посиленню ІТ-спроможності НААУ, формуванню електронних реєстрів та документообігу,  організації та проведенню спільних конференцій, тренінгів і зустрічей.

Детальніше: https://bit.ly/390FVme 

2020-07-16
Share
Міжнародний круглий стіл для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності

Міжнародний круглий стіл для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності

15 липня 2020 року на запрошення Всесвітньої організації інтелектуальної власності представники Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» взяли онлайн-участь у круглому столі для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності (IPTIs).

15 липня 2020 року на запрошення Всесвітньої організації інтелектуальної власності представники Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» взяли онлайн-участь у круглому столі для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності (IPTIs).

Під час заходу представники національних навчальних центрів Африканської регіональної організації інтелектуальної власності (ARIPO), Єгипту, Тунісу, Грузії, Ірану, Саудівської Аравії, Республіки Тринідад і Тобаго та України обговорили питання розвитку центрів інтелектуальної власності, звіти про роботу центрів за попередній рік та перспективи подальшого розвитку. Учасники круглого столу представили презентації своїх проєктів та обмінялись досвідом із впровадження програм навчання та підготовки тренерів центрів ІВ.

Детальніше:  https://bit.ly/3j47P5D

 2020-07-16

Фото: Укрпатент

2020-07-16
Share
Конкурс українсько-французьких науково-дослідних проєктів

Конкурс українсько-французьких науково-дослідних проєктів

Прийом заявок на конкурс українсько-французьких науково-дослідних проєктів на 2021-2022 роки продовжено до 17 серпня 2020 року.

Прийом заявок на конкурс українсько-французьких науково-дослідних проєктів на 2021-2022 роки продовжено до 17 серпня 2020 року.

Це рішення прийнято українською та французькою сторонами у зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів під час пандемії COVID-19.

Детальніше: https://bit.ly/3jbyLQY, https://bit.ly/2CkTMrD

Фото: МОН

2020-07-16
Share
Яким буде навчання з 1 вересня

Яким буде навчання з 1 вересня

15 липня на засіданні Комітету освіти, науки та інновацій т.в.о. Міністра освіти і науки та Головний державний санітарний лікар України обговорили формат організації навчання у період адаптивного карантину.

15 липня на засіданні Комітету освіти, науки та інновацій т.в.о. Міністра освіти і науки та Головний державний санітарний лікар України обговорили формат організації навчання у період адаптивного карантину.

У залежності від епідемічної ситуації, Україна буде ділитися на зони: «зелену», «жовту», «помаранчеву» та «червону». Очний освітній процес у навчальних закладах буде заборонено лише у «червоній» зоні.

Уряд планує, що навчальний рік в Україні розпочнеться у відповідності до одного з трьох сценаріїв, а саме:

– низький рівень захворюваності: відвідування закладів освіти дозволено у звичайному режимі;

– високий рівень захворюваності: освітній процес забезпечується повністю дистанційно;

– середній рівень захворюваності: освітній процес забезпечується у змішаній формі – дистанційно та безпосередньо у закладах освіти, з відповідним дистанціюванням та заходами гігієни.

Найбільш вірогідним в Україні вважається третій сценарій. Для нього визначені такі рекомендації щодо організації освітнього процесу. У пріоритеті – дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту (за певних умов); скасування масових заходів і екскурсій; проведення зборів педколективів у дистанційній формі; запобігання скупчення великої кількості людей; розмежування потоків школярів у залежності від їх віку; проведення окремих видів занять на свіжому повітрі та застосування комбінованого навчання. Особам з групи ризику (з хронічними, легеневими, розладами імунної системи, захворюванням на цукровий діабет, тощо) буде рекомендовано продовжити форму освіти, що максимально відповідає потребам їх захисту: екстерна форма чи дистанційне навчання. Повністю дистанційна форма навчання для молодшої школи застосовуватися не буде, оскільки визнана неприйнятною. На карантині навчальні заклади закриватимуть на 14 або 7 днів (рішення ще не ухвалено). Вчителям не будуть щотижня робити тести, а іноземні студенти зможуть приїхати в Україну та навчатися.

Остаточне рішення про зміну підходів до адаптивного карантину та, зокрема, до організації навчального процесу буде ухвалене на наступному засіданні Кабінету Міністрів.

Детальніше: https://bit.ly/32lnyat, https://bit.ly/2ZxqoY0 

2020-07-16
Share
Корисний посібник від Wiley

Корисний посібник від Wiley

Сучасні бібліотекарі повинні мати високорозвинені м’які навички, які охоплюють широке коло, починаючи від здібностей щодо вирішення проблем, і до навичок спілкування та адаптивності. 

Сучасні бібліотекарі повинні мати високорозвинені м’які навички, які охоплюють широке коло, починаючи від здібностей щодо вирішення проблем, і до навичок спілкування та адаптивності. 

Wiley пропонує посібник із соціальних медіа для бібліотек, а також поради щодо спілкування, тренування команди, організації робочих потоків та підтримки критичного мислення. Цей посібник безкоштовний, його можна завантажити після заповнення короткої анкети.

Детальніше:   https://bit.ly/2Zx3zDLhttps://wiley.com/learn/librarysolutions  

2020-07-15
Share
Новини для бібліотек-хабів проєкту «Дія.Цифрова освіта»

Новини для бібліотек-хабів проєкту «Дія.Цифрова освіта»

Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України. 

Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України. 

Команда проєкту «Дія.Цифрова освіта» планує запустити щомісячний дайджест, для чого пропонує бібліотекам, які вже приєднались до проєкту, надати додаткову інформацію, а новим бібліотекам, які хочуть долучитись до програми, – зареєструватись. Це дозволить їм отримати підтвердження набутого офіційного статус хабу, а також матеріали проєкту. 

Детальніше: https://bit.ly/2Wq49Bw, https://osvita.diia.gov.ua/hubs

2020-07-15
Share
EBSCO Discovery Service

EBSCO Discovery Service

Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів. 

Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів. 

Досвід роботи з персоналізованими інформаційними панелями, параметрами обміну та рекомендаціями на платформі визначав вимоги до користувацького інтерфейсу. Нова версія EBSCO Discovery Service ™  поєднала популярні функції комерційних веб-сайтів з функціональними можливостями, які необхідні для бібліотек. Використання нового інструменту дозволяє не лише здійснювати пошук, а й надає  навчальне середовище, підтримку пошуку, нові можливості роботи з даними.

Детальніше: https://bit.ly/2WiFAWY 

Фото: EBSCO

2020-07-15
Share
Навчання в університеті Малайзії

Навчання в університеті Малайзії

Оголошено конкурс на отримання 50-ти стипендій для навчання в одному із вищих навчальних закладах Малайзії — Аль-Бухарі.  

Оголошено конкурс на отримання 50-ти стипендій для навчання в одному із вищих навчальних закладах Малайзії — Аль-Бухарі.  

Навчання розпочнеться з 1 вересня 2020 року. Можна претендувати на навчання на бакалавраті за такими спеціальностями:

– менеджмент;

– маркетинг;

– управління людськими ресурсами;

– дошкільна педагогіка;

– початкова освіта;

– медіа та комунікація;

– фундаментальні дослідження.

Умови участі у конкурсі та вимоги до кандидатів викладені на сайті університету.

Заявку можна подати до 31 липня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3j9T7ds, https://bit.ly/2CgTMJl, https://www.aiu.edu.my/ 

2020-07-15
Share
Аналіз використання в Україні електронних ресурсів академічного видавництва Springer Nature

Аналіз використання в Україні електронних ресурсів академічного видавництва Springer Nature

З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.

З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.

За 6 місяців 2020 року вітчизняні користувачі завантажили 82,8 тис. повнотекстових журнальних статей та 182,3 тис. розділів книг. Пік активності по роботі з платформою SpringerLink припав на січень (60,8 тис. завантажень) та квітень (53,7 тис. завантажень), а найменша активність спостерігалась у березні (23,2 тис. завантажень). Разом із тим, через відсутність передплати до запитуваного контенту видавництва мало місце 4,3 тис.відмов у доступі до журнальних статей та 21,3 тис. – до книг. Найчастіше користувачі шукали інформацію у галузі хімії, матеріалознавства, біомедицини, біології, машинобудування, медицини, фізики та астрономії. 

Топ найпопулярніших книг серед українських користувачів виглядає наступним чином: 

– Handbook Of Biological Confocal Microscopy;

– Springer Handbook of Electronic and Photonic Materials;

– Quantum Mechanics;

– Advanced Guide to Python 3 Programming;

– 30th International Symposium on Shock Waves;

– Nanophysics, Nanomaterials, Interface Studies, and Applications;

– CONAT 2016 International Congress of Automotive and Transport Engineering;

– Intelligent Human Systems Integration 2020;

– Handbook of Industrial Chemistry and Biotechnology;

– The A-Z of the PhD Trajectory.

Здебільшого користувачі знаходили шлях до порталу SpringerLink через пошукову систему Google, переходили через прямий лінк або ж використовували Google Scholar. Значно менша кількість користувачів потрапляла на платформу через соціальну мережу Twitter, PubMed та із сайту Springer.com.

Детальніше: https://bit.ly/2Wh47Mb  

2020-07-15
Share
Підсумки дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту

Підсумки дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту

У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).

У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).

Через пандемію COVID-19 другий захід проходив у форматі заочної наради. За ходом обговорення стежили понад 2 тис. спостерігачів зі 130 країн, представники держав-членів, академічних і наукових кіл, а також приватних організацій. Понад 50 спікерів від різних організацій виступили з повідомленнями. За підсумками дискусії Генеральний директор ВОІВ окреслив подальші дії у площині політики інтелектуальної власності та штучного інтелекту.

Детальніше: https://bit.ly/2C74x0S 

2020-07-15
Share