Search results found:

posts - 3437

pages - 344

ПЛАТФОРМА «НАУКА І БІЗНЕС»

ПЛАТФОРМА «НАУКА І БІЗНЕС»

Міністерство освіти і науки України оприлюднило актуальну інформацію про платформу «Наука і бізнес», створену з метою розвитку інноваційної економіки та формування привабливого, конкурентоспроможного та якісного бізнес-середовища, орієнтованого на практичне використання наукових досліджень і розробок вітчизняних науковців.

Міністерство освіти і науки України оприлюднило актуальну інформацію про платформу «Наука і бізнес», створену з метою розвитку інноваційної економіки та формування привабливого, конкурентоспроможного та якісного бізнес-середовища, орієнтованого на практичне використання наукових досліджень і розробок вітчизняних науковців.

Наразі на платформі зареєстровано біля 100 наукових напрацювань та 30 пропозицій щодо співпраці у сфері інноваційної медицини (6), оборонно-промислового комплексу (2), енергоефективності (4), паливно-енергетичного комплексу (4), легкої (2) та аграрної промисловості, а також ІТ, авіаційно-космічної галузі. Платформу створено в межах проєкту «Консультаційний фонд підтримки асоціації Україна-ЄС», що реалізується в Україні GIZ GmbH за дорученням Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку ФРН.

Детальніше: https://bit.ly/3GhwFNf, https://s2b.nauka.gov.ua/, https://bit.ly/3Gkg63s

2022-11-17
Share
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

У ній зазначається, що «управління навчальною програмою» означає складний набір завдань та процесів, що охоплюють майже всі основні операції університетської навчальної програми, у т.ч. курси, предмети, модулі, основні, додаткові та спеціалізовані пропозиції. У Керівництві Gartner® з ринку каталогів вищої освіти та рішень для управління навчальними програмами за 2021 рік наголошується: «Необхідні зручні та адаптовані системи як для оптимізації викладання у ЗВО, так і для забезпечення гнучкості та вибору для студентів… деякі установи продовжують перешкоджати змінам та нести витрати, користуючись власними системами та/або вручну керуючи процесами для підтримки функцій управління каталогами та навчальними програмами». Існує потреба у більш сучасних та надійних системах управління навчальними програмами. Розглядаються переваги та недоліки протилежних підходів до систем керування (обрати на ринку чи створити власноруч). Автор робить висновок, що інновації в управлінні навчальними програмами дозволяють університету робити необхідні нововведення та покращувати свою навчальну програму і, таким чином, підвищувати досвід та успішність студентів.

Детальніше: https://bit.ly/3g7Un3Q, https://bit.ly/3TEGxUk, https://gtnr.it/3Oa9Vkg

2022-11-17
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Документ розроблений на виконання Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики». Зауваження та пропозиції можна надати до 1 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3g5BOxc, https://bit.ly/3XgxtZ5

2022-11-17
Share
ІНІЦІАТИВА MSCA4UKRAINE

ІНІЦІАТИВА MSCA4UKRAINE

Іспанський Університет Ровіра і Віргілі у рамках ініціативи MSCA4Ukraine пропонує підтримку українським вченим – аспірантам і постдокам.

Іспанський Університет Ровіра і Віргілі у рамках ініціативи MSCA4Ukraine пропонує підтримку українським вченим – аспірантам і постдокам.

Йдеться про надання допомоги переміщеним дослідникам, які бажають продовжити свою роботу в Європі. Стипендії MSCA4Ukraine відкриті для усіх галузей досліджень та інновацій, надаються на термін від 6 до 24 місяців і передбачають попереднє узгодження з програмою діяльності приймаючої організації. Бюджет MSCA4Ukraine – 25 млн євро. Ініціатива фінансується ЄС у рамках програми «Дії Марії Склодовської-Кюрі». Заявки приймаються та розглядаються на постійній основі.

Детальніше: https://bit.ly/3Od0PDh, https://bit.ly/3UWK3ur, https://bit.ly/3AioegN, https://bit.ly/3Xgy8cW

2022-11-17
Share
КНИГА «ЗЕЛЕНИХ» ТЕХНОЛОГІЙ WIPO

КНИГА «ЗЕЛЕНИХ» ТЕХНОЛОГІЙ WIPO

Всесвітня організація інтелектуальної власності випустила перше видання «Книги «зелених» технологій», присвяченої адаптації до зміни клімату та заходам щодо пом’якшення її наслідків.

Всесвітня організація інтелектуальної власності випустила перше видання «Книги «зелених» технологій», присвяченої адаптації до зміни клімату та заходам щодо пом’якшення її наслідків.

Ця публікація є результатом багаторічних напрацювань у галузі інновацій, технологій та інтелектуальної власності. Книга створена ВОІВ у співпраці з Центром і мережею кліматичних технологій (CTCN) та Єгипетською академією наукових досліджень і технологій (ASTR). Її було презентовано на Конференції ООН зі зміни клімату COP 27. Вона охоплює технології адаптації до зміни клімату, спрямовані на зменшення вразливості та підвищення стійкості до кліматичних впливів у трьох сферах – сільському та лісовому господарстві, водних та прибережних регіонах та містах. Це практичний посібник, який демонструє 200 доступних технологій, а також містить інформацію про технології, що знаходяться у стадії розробки. Джерелом даних про них стала платформа WIPO GREEN, яка об’єднує постачальників «зелених» технологій з усього світу з людьми, які шукають екологічні рішення.

Детальніше: https://bit.ly/3X2x4Jk, https://bit.ly/3AixhP3, https://bit.ly/3UYFRu5, https://bit.ly/3GekQaN

2022-11-17
Share
ЗВІТ ОЕСР: ГЛОБАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ ФІНАНСУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 2023

ЗВІТ ОЕСР: ГЛОБАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ ФІНАНСУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 2023

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Глобальні перспективи фінансування сталого розвитку 2023: немає сталого розвитку без капіталу».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Глобальні перспективи фінансування сталого розвитку 2023: немає сталого розвитку без капіталу».

У ньому наголошується, що такі кризи, як COVID-19 та надзвичайна кліматична ситуація, поглиблюють нерівність між країнами і всередині них, гальмують прогрес у досягненні Цілей сталого розвитку (ЦСР) та Паризької угоди. Розвинені країни прийняли пакети стимулів для відновлення, тоді як країнам, що розвиваються, не вистачає фінансових ресурсів для реалізації ЦСР. Найбідніші країни постають перед необхідністю компромісу між короткостроковими заходами з порятунку та довгостроковим фінансуванням сталого відновлення. Дефіцит фінансування ЦСР у таких країнах збільшився через скорочення наявних ресурсів, передбачених Аддис-Абебською програмою дій. Офіційна допомога у цілях розвитку може лише допомогти у скороченні цього розриву, але не покрити його цілком. Необхідно вжити термінових заходів для усунення «вузьких місць» сталого фінансування для розподілу, який буде більш справедливим і заснованим на потребах.

Детальніше: https://bit.ly/3hyBAPy, https://bit.ly/3WXh3od, https://doi.org/10.1787/fcbe6ce9-en

2022-11-17
Share
РОЛЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВІДОКРЕМЛЕННІ ФАКТІВ ВІД ВИГАДОК

РОЛЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВІДОКРЕМЛЕННІ ФАКТІВ ВІД ВИГАДОК

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей на тему «Роль вищої освіти у відокремленні фактів від вигадок: що можуть зробити університети, щоб надати студентам, науковцям і громадськості інструменти для боротьби з дезінформацією».

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей на тему «Роль вищої освіти у відокремленні фактів від вигадок: що можуть зробити університети, щоб надати студентам, науковцям і громадськості інструменти для боротьби з дезінформацією».

Наголошується, що суспільство постійно стикається з надлишком інформації, коли твердження, факти та цифри розповсюджуються швидше, ніж можна їх перевірити. Це створює підґрунтя для появи значної кількості неточних звітів і «фейкових» новин. З огляду на безмежність інформаційного простору, людям важко зрозуміти, кому і чому можна довіряти у різноманітних питаннях від захисту здоров’я до діяльності урядів. Здатність критично оцінювати та передавати інформацію ще ніколи не була такою важливою. Обговорюється роль університетів у підготовці студентів, співробітників та широкої громадськості до набуття необхідних знань щодо складної природи доказів, сприйняття різноманітних точок зору та пошуку істини. Зокрема, у добірці представлені матеріали Константіноса Арфаніса «Як Сократ може допомогти вашим студентам поставити під сумнів інформацію»; Ребекки Дьюї «Як покращити розуміння громадськістю доказів»; Дмитра Малкова «Чудові цитати: як уникнути посилань на сумнівні докази»; Марка Хамфріса «Експертна перевірка розчаровує та має недоліки –як ми можемо це виправити».

Детальніше: https://bit.ly/3TAXezW, https://bit.ly/3Aaq4Ao, https://bit.ly/3E1nxcW, https://bit.ly/3TAlH8G, https://bit.ly/3O6u9eK

2022-11-16
Share
КОНКУРС НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ РОЗРОБОК ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ НА 2023-2024 РОКИ

КОНКУРС НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ РОЗРОБОК ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ НА 2023-2024 РОКИ

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний відбір науково-технічних (експериментальних) розробок за державним замовленням, виконання яких розпочнеться у 2023 році за фінансової підтримки коштів державного бюджету.

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний відбір науково-технічних (експериментальних) розробок за державним замовленням, виконання яких розпочнеться у 2023 році за фінансової підтримки коштів державного бюджету.

Мета конкурсу – формування пропозицій щодо державного замовлення на науково-технічні (експериментальні) розробки та науково-технічну продукцію за пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки. Йдеться про наступні пріоритети: інформаційні та комунікаційні технології; енергетика та енергоефективність; раціональне природокористування; науки про життя, нові технології профілактики та лікування найпоширеніших захворювань; нові речовини і матеріали. Критерії оцінювання пропозицій: спрямованість на отримання науково-технічного (прикладного) результату, доведеного до стадії практичного використання; відповідність запланованого науково-технічного (прикладного) результату пріоритетним державним потребам для забезпечення розвитку економіки, суспільства, зміцнення національної безпеки на основі використання наукових та науково-технічних досягнень, у тому числі шляхом розроблення технологій подвійного призначення. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 12 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3tzywoZ, https://bit.ly/3hDAx0Q, https://bit.ly/3TywJuX

2022-11-16
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ЗДОБУТИХ ШЛЯХОМ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ЗДОБУТИХ ШЛЯХОМ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення зміни Порядку визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти у вищій та фаховій передвищій освіті».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення зміни Порядку визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти у вищій та фаховій передвищій освіті».

Метою проекту є урахування особливостей і потреб військової підготовки при визнанні в системі вищої та фахової передвищої військової освіти результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти. Зміни стосуються доповнення пункту 8 розділу ІІІ Порядку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 лютого 2022 року № 130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 березня 2022 року за № 328/37664. Пропозиції та зауваження до проекту можна подати до 10 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3ttT0j2, https://bit.ly/3trwFTh, https://bit.ly/3G9AmEO

2022-11-16
Share
КОНКУРС ПРОЄКТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА РОЗРОБОК МОЛОДИХ УЧЕНИХ

КОНКУРС ПРОЄКТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА РОЗРОБОК МОЛОДИХ УЧЕНИХ

Міністерство освіти і науки України оголосило щорічний конкурс проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених.

Міністерство освіти і науки України оголосило щорічний конкурс проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених.

Відповідний наказ від 9 листопада 2022 року № 996 розміщено на сайті МОН. Участь у Конкурсі можуть брати молоді вчені, які працюють або навчаються в університетах чи наукових установах, підпорядкованих МОН. Виконання проєктів розпочнеться у 2023 році, їх фінансування буде здійснюватись за рахунок коштів загального фонду державного бюджету. Тематична спрямованість: безпечна, чиста та ефективна енергетика; сучасне машинобудування, інтелектуальний, «зелений» та інтегрований транспорт; розвиток галузі ядерної фізики, радіофізики, астрономії та ракетно- космічної галузі, авіа- i суднобудування, військової техніки; нові матеріали та виробничі технології; зміна клімату, довкілля, чисте будівництво та раціональне природокористування; продовольча безпека, ресурсозберігаюче сільське та лісове господарство, дослідження морських, прибережних та внутрішніх вод, біоекономіка; економічні перетворення, демографічні зміни та добробут; Україна у мінливому світі: інклюзивне, інноваційне, мисляче суспільство; безпекове суспільство: захист свободи, національної безпеки та культурної спадщини України та її громадян; охорона здоров’я: нові речовини та матеріали для профілактики та лікування, розвиток біотехнологій та обладнання для якісного медичного обслуговування; інформаційні та комунікаційні технології, робототехніка. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 1 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3O8tUjs, https://bit.ly/3Ag9u25, https://bit.ly/3Ga4GPD

2022-11-16
Share