Search results found:

posts - 3441

pages - 345

ПРОСУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ПРОСУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Лаури Інес Рамірес Ернандес «Академічна доброчесність: рекомендації щодо її просування в аудиторії».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Лаури Інес Рамірес Ернандес «Академічна доброчесність: рекомендації щодо її просування в аудиторії».

Автор висловлює занепокоєння тим, що іноді, коли викладачі університетів стають свідками випадків академічної недоброчесності, це не стає тригером до аналізу рівня дисциплінарних і міждисциплінарних компетенцій студентів. Адже впливати на академічну етику (що входить у коло обов’язків педагогічного колективу) необхідно через усю сукупність освітніх інструментів. Незалежно від моделі навчання, яка використовується (спільна, локальна, автономна, активна; проблемна, проектна, сервісна), необхідно обов’язково сприяти розвитку знань, навичок і відповідного ставлення здобувачів освіти. Наводяться приклади-рекомендації того, як можна працювати над етичною чутливістю, виховувати навички розуміння емоцій, проводити рольові ігри, дебати, обговорення альтернативних точок зору, що в сукупності дозволяє студентам адекватно інтерпретувати етичні дії, пов’язані з їхнім професійним профілем. Такі практики, на думку автора публікації, допоможуть переорієнтувати цінність університетської освіти за межі кваліфікацій, визнань і нагород; спрямують до підготовки професіоналів і громадян, відданих справі сталого соціального розвитку різних спільнот і груп.

Детальніше: https://bit.ly/3GSy3GH, https://bit.ly/3i4kk55

2022-11-23
Share
КОНКУРС ПРОЄКТІВ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ПРИКЛАДНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ (ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ) РОЗРОБОК

КОНКУРС ПРОЄКТІВ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ПРИКЛАДНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ (ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ) РОЗРОБОК

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління МОН.

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління МОН.

Відповідний наказ від 17 листопада 2022 р. № 1032 розміщений на офіційному сайті МОН. Виконання робіт розпочнеться у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за бюджетною програмою «Наукова і науково-технічна діяльність закладів вищої освіти та наукових установ» (КПКВК 2201040). Максимальний бюджет проєкту дослідження та/або розробки не може перевищувати 1,5 млн грн на рік. Перевага у конкурсі надаватиметься проєктам, орієнтованим на задоволення актуальних потреб національної економіки, суспільства та підтримку національної безпеки і оборони України. Йдеться про проєкти зі створення нових знань, технологій, сприяння інноваціям у реальному секторі економіки, розвитку інноваційного підприємництва.

Детальніше: https://bit.ly/3gmIDuB, https://bit.ly/3OxiG8b

2022-11-23
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ

ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Ставити людей на перше місце у цифровій трансформації: довідковий документ для міністерської зустрічі CDEP» із серії «Робочі документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Ставити людей на перше місце у цифровій трансформації: довідковий документ для міністерської зустрічі CDEP» із серії «Робочі документи ОЕСР із цифрової економіки».

Документ покликаний допомогти політикам у розробленні та реалізації цифрової трансформації, орієнтованої на людину. У ньому розглядається вплив цифрової трансформації на усі ключові аспекти суспільного життя, а також нові можливості комунікації, роботи, споживання, особливості користування правами. Описані соціальні та економічні можливості безпечного цифрового середовища, які ставлять людей на перше місце у політичних рішеннях цифрової ери. Окреслюється політичний ландшафт і описуються міжнародні, багатосторонні та локальні зусилля, спрямовані на досягнення балансу прав, інтересів та цінностей. Звіт приурочений до міністерської зустрічі, яка відбудеться 14-15 грудня 2022 року в Іспанії.

Детальніше: https://bit.ly/3GzW98Y, https://bit.ly/3UW9Sv5, https://doi.org/10.1787/20716826

2022-11-23
Share
ВІДТЕПЕР URIS ПРЕДСТАВЛЕНА У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ КАТАЛОЗІ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

ВІДТЕПЕР URIS ПРЕДСТАВЛЕНА У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ КАТАЛОЗІ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

З ініціативи міжнародної некомерційної асоціації ЕuroCRIS Національну електронну науково-інформаційну систему URIS (Ukrainian Research Information System) внесено до каталогу дослідницьких інформаційних систем «DRIS».

З ініціативи міжнародної некомерційної асоціації ЕuroCRIS Національну електронну науково-інформаційну систему URIS (Ukrainian Research Information System) внесено до каталогу дослідницьких інформаційних систем «DRIS».

Це – міжнародний каталог систем управління науковою інформацією, головна мета якого – збір вичерпної інформації щодо впровадження СRIS-систем (Current Research Information System) у європейському дослідницькому просторі. Станом на 2022 рік до каталогу внесено понад 1 тис. електронних систем з різних країн світу. URIS створена з метою збору, формування, збереження, верифікації даних щодо сфери наукової і науково-технічної діяльності, забезпечення до них доступу, а також автоматизації процедур і процесів взаємодії суб’єктів та користувачів системи. Положення про Національну електронну науково-інформаційну систему URIS було затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 1067 від 27 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3GDrwiL, https://bit.ly/3hZYYWC, https://bit.ly/3EPukIg

2022-11-23
Share
ВЕБІНАРИ ВІД UGEN

ВЕБІНАРИ ВІД UGEN

22 листопада 2022 року відбудуться чергові заходи у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge».

22 листопада 2022 року відбудуться чергові заходи у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge».

Зокрема, запланований практичний семінар «Робота в Excel та базові знання для аналізу даних», під час якого розглядатимуться прийоми ефективного використання Excel, переваги функції XlOOKUP, базові функції обробки даних, форматування масиву даних тощо. Учасники другого воркшопу «Практичний кейс інтерактивної взаємодії зі студентами на прикладі курсу-стажування від Genesis «Створення та розвиток IT-продуктів»» отримають корисну інформацію про прийоми залучення здобувачів освіти до співпраці в рамках освітнього процесу, а також практичні поради від тренерів компанії Genesis. Організатор – UGEN.

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB, https://bit.ly/3XpBwCq

2022-11-22
Share
ВІДКРИТІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРИ УКРІНТЕІ

ВІДКРИТІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРИ УКРІНТЕІ

22 листопада 2022 р року відбудеться вебінар «Науково-інноваційна діяльність університетів за показниками світових рейтингів».

22 листопада 2022 р року відбудеться вебінар «Науково-інноваційна діяльність університетів за показниками світових рейтингів».

Під час заходу планується розглянути актуальні питання розвитку науки, освіти та інновацій, обговорити різні системи рейтингування та оцінювання діяльності закладів вищої освіти, використовувані показники, трансформацію підходів та фактичні дані. Організатор – ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації».

Детальніше: https://bit.ly/3UUpAXx, http://webinar.ukrintei.ua/

2022-11-22
Share
ПРОБЛЕМИ З ІНВЕСТИЦІЯМИ ЗВО У ЦИФРОВУ ІНФРАСТРУКТУРУ

ПРОБЛЕМИ З ІНВЕСТИЦІЯМИ ЗВО У ЦИФРОВУ ІНФРАСТРУКТУРУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Чому університетські ІТ-системи спантеличують персонал?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Чому університетські ІТ-системи спантеличують персонал?».

У ній автор розмірковує над проблемами обрання та використання інструментів, на які спираються заклади вищої освіти у повсякденній роботі. На прикладі Единбурзького університету він аналізує проблеми функціонування цифрової інфраструктури, яка часто не відповідає меті і навіть може перешкоджати розвитку навчання онлайн та гібридного навчання. Зокрема, зазвичай обрані технології не дозволяють інтегрувати мікрооблікові дані та навчання упродовж життя. В опитуванні, проведеному технологічним агентством Jisc, 82% співробітників повідомили, що мають технічні проблеми під час онлайн-навчання. За словами Ніла Мослі, консультанта з онлайн-освіти, який працює з університетами у питаннях використання технологій, у минулі роки університети витратили мільярди фунтів стерлінгів на фізичне майно, але інвестиції у цифрову інфраструктуру та створення цифрового кампусу були низькими. Мослі вважає, щоб для вирішення проблеми «потрібні значні інвестиції, зусилля та потрясіння, щоб … створити основу для сучасного цифрового кампусу». Інший фахівець – доктор Уайт засвідчує: хоча багато університетів вирішили, що інвестиції необхідні, невизначеність щодо майбутніх доходів лягає на них важким обтяженням, змушуючи приймати важкі рішення про те, куди саме спрямувати ресурси, яких постійно не вистачає.

Детальніше: https://bit.ly/3tGKn4O, https://bit.ly/3Oizyzr

2022-11-22
Share
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АКТУАЛЬНІ КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АКТУАЛЬНІ КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено інформацію про підтримку та популяризацію науки, проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень та науково-технічних розробок з пріоритетних напрямів розвитку науки та техніки та конкурси.

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено інформацію про підтримку та популяризацію науки, проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень та науково-технічних розробок з пріоритетних напрямів розвитку науки та техніки та конкурси.

Зокрема, тут можна знайти інформацію про відкриті конкурси науково-технічних (експериментальних) розробок за державним замовленням відповідно до наказу МОН України від 10.11.2022 № 1004; проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених відповідно до наказу МОН України від 09.11.2022 № 996; спільних українсько-австрійських науково-дослідних проєктів на 2023-2024 роки МОН України та австрійським Агентством з питань освіти та інтернаціоналізації; спільних українсько-ізраїльських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2022-2023 рр.

Детальніше: https://bit.ly/3AoQtuv

2022-11-22
Share