Search results found:

posts - 17

pages - 2

ОНОВЛЕНО ПРАВИЛА ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ У 2024 РОЦІ

ОНОВЛЕНО ПРАВИЛА ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ У 2024 РОЦІ

Міністерство освіти і науки України інформує про запровадження змін до Правил вступу у 2024 році на третій рівень вищої освіти.

Міністерство освіти і науки України інформує про запровадження змін до Правил вступу у 2024 році на третій рівень вищої освіти.

Правила оновлені відповідно до Порядку прийому на навчання для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії / доктора мистецтва у 2024 році та обумовлені надмірним зростанням інтересу до навчання в аспірантурі серед чоловіків призовного віку. Зміни стосуються наступних положень: вступ до аспірантури у 2024 році можливий лише на денну форму навчання за державним замовленням; у 2024 році неможливий вступ до аспірантури на денну форму навчання за контрактом; збільшується кількість бюджетних місць із традиційних 3200 до 7000; за контрактом залишається заочна та вечірня форми (остання – як за державним замовленням, так і за контрактом); переведення з інших форм навчання на денну форму навчання буде недоступним; поновлення навчання на денній формі дозволяється лише особам, які не є військовозобов’язаними, а також іншим категоріям, яким законно дозволено переривати навчання (вагітність, військова служба, медики тощо); допуску до вступних іспитів (встановлюється оцінка ЄВІ у частині ТЗНК на рівні 160 балів).

Детальніше: http://surl.li/kfbdsb

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-26
Share
ОЕСР: ПОВЕРНЕННЯ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ

ОЕСР: ПОВЕРНЕННЯ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Повернення промислової політики: політичні міркування в сучасному контексті» із серії «Документи ОЕСР з економічної політики».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Повернення промислової політики: політичні міркування в сучасному контексті» із серії «Документи ОЕСР з економічної політики».

Наголошується на важливості обговорення промислової політики з позицій нещодавніх ініціатив ряду країн ОЕСР. Розглядаються «плюси» і «мінуси» промислової політики, мотивованої цілями охорони довкілля, національної безпеки і розвитку територій; різні моделі, обґрунтовані з економічних, соціальних та екологічних позицій; питання розроблення та практичної реалізації такої політики. Дискутується ступінь ризику неефективності промислової політики коли результати бути обмеженими, а витрати – високими.

Детальніше: http://surl.li/usyaj, http://surl.li/usyba, https://doi.org/10.1787/051ce36d-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-26
Share
ЖИТТЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО МІСТЕЧКА У НОВУ ЕРУ

ЖИТТЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО МІСТЕЧКА У НОВУ ЕРУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Назліхасрі Абдули Рахмана «Життя університетського містечка: нова ера та значення людських комунікацій».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Назліхасрі Абдули Рахмана «Життя університетського містечка: нова ера та значення людських комунікацій».

Автор стверджує, що  по мірі прискорення розвитку технологій університетський досвід дуже сильно змінюється, отже студенти мають своєчасно дізнаватись про нові норми процесу навчання, взаємодії, отримання інформації та спілкування. До спалаху пандемії COVID-19 типовий університетський досвід упродовж багатьох років залишався відносно незмінним: студенти працювали з підручниками у бібліотеках, брали активну участь у дебатах, формували групи за інтересами, створювали міцне товариство. Ця традиційна модель поведінки наразі трансформується під впливом змін технологічного ландшафту. Цифрові технології входять у життя студентського містечка, змінюючи те, як студенти отримують і засвоюють знання, встановлюють міжособистісні зв’язки й інтегруються в академічний світ. Науково-педагогічні працівники перебувають в авангарді цих змін і мають можливість швидко адаптуватися та максимально використовувати ці технологічні досягнення для роботи зі студентами. Традиційний формат лекцій змінюється під впливом інструментів edtech: з’являються дошки обговорень, платформи для спільної роботи тощо. Цифрові інструменти підходять для різноманітних стилів навчання: як візуали, так і аудіали добре реагують на мультимедійні презентації, симуляції, записи лекцій, а перевернута модель класу забезпечує більш персоналізований досвід навчання. Соціальні медіа-платформи та університетські віртуальні платформи подій сприяють зв’язкам на основі спільних інтересів студентів. Разом із тим, цифровий розрив може посилювати освітню нерівність. Майбутнє вищої освіти, робить загальний висновок автор публікації, – у гібридній моделі, де цифрові інструменти надають можливості, а не витісняють цінність особистого навчання та активної соціальної взаємодії. Університетам потрібно знайти інноваційні способи використання технологій при одночасній підтримці кампусного життя, щоб максимально повно задовольнити потреби студентів цифрового покоління.

Детальніше: http://surl.li/uqhom

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-24
Share
КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЮВАННЯ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ

КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЮВАННЯ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ

На сайті Організації об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опубліковано посібник зі створення мережі довіри «Керівні принципи регулювання цифрових платформ».

На сайті Організації об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опубліковано посібник зі створення мережі довіри «Керівні принципи регулювання цифрових платформ».

У ньому зазначається, що захист свободи вираження поглядів та права на доступ до інформації на тлі протидії дезінформації вимагає комплексного підходу за участі багатьох зацікавлених сторін. У документі викладено обов’язки, відповідальність та роль держав, цифрових платформ, міжурядових організацій, громадянського суспільства, засобів масової інформації, представників академічної і  технічної спільноти та інших зацікавлених сторін щодо створення середовища, у якому свобода вираження думок та доступ до інформації будуть покладені в основу процесу управління цифровими платформами. Керівні принципи розроблені за результатами масштабних консультацій за участі багатьох зацікавлених сторін. Вони націлені на створення мережі довіри як  сфери спільної відповідальності усіх заінтересованих сторін.

Детальніше: http://surl.li/usfzf, http://surl.li/usfyw

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_UNESCO

2024-06-24
Share
ТОП-200 ЗВО УКРАЇНИ ВІД ЦМП ЄВРООСВІТА

ТОП-200 ЗВО УКРАЇНИ ВІД ЦМП ЄВРООСВІТА

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» у партнерстві з міжнародною групою експертів IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence оприлюднив результати щорічного академічного рейтингу українських закладів вищої освіти України «Топ-200 Україна 2024».

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» у партнерстві з міжнародною групою експертів IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence оприлюднив результати щорічного академічного рейтингу українських закладів вищої освіти України «Топ-200 Україна 2024».

При складанні цьогорічного рейтингу експерти ураховували Берлінські принципи, затверджені учасниками другої наради IREG-2006 та рекомендації Guidelines 2023 for Stakeholders of Academic Rankings. Застосовано багатокритеріальні підходи до оцінювання ефективності діяльності університетів, опрацьовано великі масиви даних про діяльність ЗВО, отримані з відкритих джерел з відповідною перевіркою валідності. Базові принципи рейтингу: відкритість, прозорість, об’єктивність та незалежність ранжування університетів; врахування різних аспектів діяльності університетів; пріоритетність євроінтеграційних процесів. До топ-10 вітчизняних ЗВО у 2024 році увійшли: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний університет «Львівська політехніка», Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Сумський державний університет, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Харківський національний університет радіоелектроніки.

Детальніше: http://surl.li/usbsv, http://surl.li/usbtg, http://surl.li/usdpp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-24
Share
НОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ БІБЛІОТЕКАРІВ НА ПЛАТФОРМІ ДІЯ.ОСВІТА

НОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ БІБЛІОТЕКАРІВ НА ПЛАТФОРМІ ДІЯ.ОСВІТА

«ДіяОсвіта» презентувала нову «Рамку цифрової компетентності» і тест Цифрограм для бібліотечних працівників.

«ДіяОсвіта» презентувала нову «Рамку цифрової компетентності» і тест Цифрограм для бібліотечних працівників.

Ці інструменти призначені для покращення цифрової грамотності та підтримки бібліотекарів у їхньому професійному розвитку. Очікується, що використання Рамки і Цифрограму допоможе підвищити ефективність системи підготовки й підвищення кваліфікації бібліотечних працівників, допоможе їм стати менторами у цифровому світі для відвідувачів бібліотек – підтримувати їх у використанні цифрових ресурсів. «Рамка цифрової компетентності» охоплює 5 сфер (пошук та робота; цифрова комунікація та співпраця; створення та управління цифровим контентом; безпека та захист даних; інновації та цифрове лідерство) та відповідно 25 компетентностей і дозволяє визначити три рівні володіння цифровими навичками бібліотекарів. За основу Рамки взято європейську концептуально-еталонну модель цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.2:1. Проєкт реалізований Міністерством цифрової трансформації у співпраці з Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансування Швеції  та підтримки ВГО «Українська бібліотечна асоціація».

Детальніше: http://surl.li/usarg, http://surl.li/usarz, http://surl.li/usazg, http://surl.li/usazh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-24
Share
ОЕСР: ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК

ОЕСР: ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Інноваційні інструменти оцінювання соціальних та емоційних навичок» із серії « Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Інноваційні інструменти оцінювання соціальних та емоційних навичок» із серії « Робочі документи ОЕСР з освіти».

Наголошується, що соціальні та емоційні навички (СЕН) мають важливе значення для отримання людьми таких життєвих результатів, як успішність, психічне здоров’я, трудова діяльність, громадянська активність тощо. Однак наразі оцінювання такого роду навичок у молоді значною мірою залежить від використання самозвітних опитувальників. Необхідні більш об’єктивні підходи до вимірювання СЕН, які зосереджуються на поведінці, діяльності та виборі. У цьому звіті надається огляд інноваційних інструментів оцінювання, а також технологічних підходів, спрямованих на пряму оцінку СЕН: описано майже 60 різних поведінкових інструментів, завдань, цифрових ігор, які розглядаються у комплекті з критеріями надійності, конструктивної валідності. Визначено технологічні підходи до оцінювання, серед яких біофізіологічні виміри, віртуальна реальність або додатки штучного інтелекту, багато з яких мають потенціал наскрізної інтеграції, що врешті-решт підвищує якість оцінювання СЕН.

Детальніше: http://surl.li/urzzb, http://surl.li/urzzh, https://doi.org/10.1787/eed9bb04-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-24
Share