29 листопада 2021 року відбулася зустріч групи представників країн-членів ЮНЕСКО для обговорення перспектив просування глобальної підтримки освіти у 2022 році.
Представники обговорили можливості розширення обов’язків у сфері освіти та активізації у 2022 році участі основних зацікавлених сторін. Учасники висловили занепокоєність з приводу глобальних тенденцій у освіти та безпрецедентного шоку, викликаного пандемією COVID-19 для систем освіти в усьому світі.
Для адекватної глобальної відповіді на поточні виклики важливо розширювати цифрові знання та навички для усунення глибокої нерівності в освіті, а також для покращення якості контенту та використання нових педагогічних практик.
Спираючись на заклик до глобальної солідарності, на зустрічі були представлені основні висновки глобальної доповіді «Спільне переосмислення нашого майбутнього: нова суспільна угода в сфері освіти». Визнаючи уряди за важливі суб’єкти, котрі повинні взаємодіяти з більш широкою групою зацікавлених сторін, таких як вчителі, студенти та громадянське суспільство, в звіті визначаються ключові проблеми, на котрих усі країни повинні зосередити свої системи освіти.
Навчання повинно бути професіоналізовано в рамках спільних зусиль, коли вчителі будуть визнані за їх працю як «виробники» знань і ключові фігури в освітніх і соціальних перетвореннях. Слід також переосмислити організацію шкіл, щоб з’єднати освітні заклади у більш крупну екосистему.
Оскільки освіта буде займати центральне місце в діяльності ООН, учасники зустрічі розробили стратегію відносно участі в укріпленні національних і глобальних обов’язків відносно освіти, опрацюванні заходів реагування на COVID-19, захисту освіти, розвитку навчання протягом усього життя. Члени Групи також привітали доповідь ЮНЕСКО про майбутнє освіти, оскільки він пропонує бачення, котре дозволяє краще реагувати на виникаючі проблеми, такі як економічна нерівність і зміни клімату.
Група веде активну діяльність щодо популяризації освіти та її центральної ролі для всіх цілей стійкого розвитку.
Детальніше: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000379707, https://bit.ly/3GbXy22