На сайті Times Higher Education опубліковано тематичну підбірку матеріалів «Ставимо зворотній зв’язок в основу оцінювання: як перетворити оцінювання з інструменту виставляння оцінок на інструмент навчання».

Наголошується, що процедура оцінювання зазнає змін у вищій освіті, трансформуючись з механізму вимірювання успішності студентів на корисний інструмент, який допомагає навчанню. Це потребує більшої уваги, ніж при звичайному формувальному оцінювані, адже має сприяти налагодженню зворотного зв’язку науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти, забезпечувати постійне удосконалення практик викладання та навчання. Відхід від традиційних іспитів наприкінці року заохочує різноманітні творчі способи оцінювання, тісно пов’язані з реальними навичками, що врешті-решт зменшує можливості для списування та недоброчесної поведінки. Матеріал містить посилання на інформацію про те, як відбувається переосмислення процесу оцінювання, а також надає корисні поради щодо організації зворотного зв’язку для підтримки навчання, запровадження різних способів оцінювання, які заохочують доброчесність.

Детальніше: https://bit.ly/3QdcLG7

ПЕРЕТВОРЕННЯ ІНСТРУМЕНТУ ОЦІНЮВАННЯ НА ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ
2023-01-03
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *