IREG Observatory on Academic Rankings and Excellence опублікувала оновлені «Рекомендації IREG для зацікавлених сторін академічних рейтингів» (IREG Guidelines for Stakeholders of Academic Rankings).
Обсерваторія IREG вважає, що академічні рейтинги є одним із інструментів удосконалення вищої освіти шляхом забезпечення прозорості діяльності закладів вищої освіти. Рекомендації IREG мають на меті надати інформацію про важливість і значення академічних рейтингів; їх використання та застосування потенційно зацікавленими сторонами, включаючи студентів і батьків, заклади вищої освіти, політиків, організації із забезпечення якості та фінансування, роботодавців і ЗМІ. Для кожної групи зацікавлених сторін сформульовано конкретні рекомендації. Вони відображають потенціал, а також обмеження рейтингів як інструментів прозорості. Академічна спільнота має право оцінювати якість дослідження та викладання за допомогою власних методів оцінювання, що базуються переважно на експертній оцінці. Громадськість має право на зовнішню, але справедливу оцінку якості університетів, де знання генеруються та передаються студентам. і суспільству на їхню користь, але й за їхню ціну. Інструкції IREG пояснюють правила, яких слід дотримуватися в цьому двосторонньому процесі. IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence – міжнародна організація рейтинговиків, аналітиків рейтингів і ректорів університетів. IREG активно працює з 2002 року, у 2009 році вона була офіційно зареєстрована як неприбуткова організація в Брюсселі, Бельгія.
Детальніше: ireg-observatory.org, https://ireg-observatory.org/en/initiatives/, https://is.gd/tusMuM, https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8077
Фото: IREG
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини