На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріки Варнач «Поради щодо створення цифрових курсів з відкритим доступом, присвячених проблемам кліматичної кризи».
Автор наголошує, що подолання кліматичної кризи, як і більшість глобальних викликів, має в своїй основі відповідну освіту. Знання глобального та місцевого клімату і того, як він змінюється, може не лише розширити можливості окремих людей, громад та підприємств у боротьбі з причинами та наслідками цієї проблеми, але й допомогти їм адаптуватися до змін, підвищити стійкість та зменшити ризики. Подаються поради для тих, хто має намір розробляти, планувати, створювати та впроваджувати курси з кліматичної освіти. Зокрема, пропонується розробляти безкоштовні ресурси з відкритим доступом; робити зручним їх дизайн для різних категорій слухачів; зміст курсів має бути зрозумілим для глобальної аудиторії; бажано передбачити декілька засобів взаємодії зі слухачами; забезпечити інклюзивність, підтримувати співпрацю та взаємодію; орієнтуватись на цільову аудиторію. Крім того, потрібне широке інформування громадськості про створений освітній ресурс та задіяння усіх доступних інструментів комунікації (від соціальних медіа до професійних мереж і спеціальних маркетингових каналів) задля охоплення якомога більшої кількості людей.
Детальніше: https://bit.ly/3kjXkQB, https://bit.ly/3w9hwrd