Між МОН та Visa підписано меморандум про підтримку проектів із підвищення фінансової грамотності.
Сторони планують спільно готувати, вдосконалювати та впроваджувати освітні програми для учнів і вчителів у школах, для педпрацівників та студентів у педагогічних вишах. Також передбачається проведення заходів для студентів і викладачів.
Першим спільним процесом стане участь Visa у розробці онлайн-компоненту курсу для вчителів про компетентнісний підхід в освіті. В його основу покладено три європейські рамки компетентностей:
– Європейську рамку компетентності підприємливості (EntreComp);
– Європейську рамку цифрової компетентності громадян 2.1 (DigComp 2.1);
– Рамку компетентностей для демократичної культури Ради Європи (RF CDC).
«Ми високо цінуємо можливість підтримати зусилля МОН, спрямовані на подальше сприяння розвитку підприємливості та фінансової грамотності в Україні. Цей Меморандум про взаєморозуміння відображає наше спільне бачення дій, які слід вжити для забезпечення зростання фінансової грамотності та фінансової інклюзії громадян України», – зазначила Віра Платонова, старший віце-президент і директор регіонального розвитку підрозділу компанії Visa в країнах СНД та Південно-Східної Європи.
Чому цей проект важливий? За результатами досліджень, проведених Visa, українці оцінюють власну фінансову грамотність на рівні 3,13 балів за 5-ти бальною шкалою. 86% опитаних мають бажання отримувати додаткову інформацію для підвищення своєї фінансової грамотності, особливо щодо вибору вигідних і надійних способів заощаджень, схеми розрахунку податків та соціальних виплат.
За даними Світового банку 37% українців знаходяться поза межами фінансової системи, тобто не мають жодного банківського рахунку. Частка людей, які активно користуються інтернет- та мобільним банкінгом, в Україні у 7-8 разів нижча, ніж у Польщі та США.
Детальніше – https://bit.ly/2YUYi5s
2019-08-15