На сайті Times Higher Education опублікована стаття Матвія Рейса «Як написати успішну книгу, яка гарно продаватиметься».

У ній автор наголошує, що науковцям, які працюють у вузькій галузі знань та звикли писати академічні тексти з великою кількістю посилань, засиллям спеціальної термінології, детальними поясненнями та обґрунтуванням ідей, зазвичай дуже складно писати тексти для широкої аудиторії. Разом із тим, винагорода для авторів, які навчаться це робити, може бути значною (особисте визнання, фінансова вигода). Написані зрозумілою мовою, у привабливому стилі, енергійно розрекламовані книги, які знаходять шлях до широкої читацької аудиторії, – знахідка для видавців. Вони відкривають науковцям шлях до літературних фестивалів, газет і телебачення, формують нову площадку для інформування громадськості. Ще одна перевага – значна надбавка до університетських зарплат у вигляді гонорарів. Але авторів, здатних їх написати, дуже мало, оскільки книги, що продаються, є повною протилежністю академічних публікацій. Звичайно, не всі науковці мають відповідний характер, темперамент та працюють у сфері знань, які підходять для написання книг для широкої аудиторії. Доволі складно написати щось, що будуть прагнути прочитати тисячі людей. Простіше йти звичним курсом і писати академічні статті. У публікації наводяться поради відомих вчених, видавців та журналістів щодо того, як авторам академічних книг стати авторами бестселерів.

Детальніше: https://bit.ly/3GgiiY7, https://bit.ly/3GeN1EY

ЯК АВТОРАМ АКАДЕМІЧНИХ КНИГ СТАТИ АВТОРАМИ БЕСТСЕЛЕРІВ ДЛЯ ШИРОКОЇ АУДИТОРІЇ
2023-01-06
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *