Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Роль онлайн-ринків у захисті та розширенні прав та можливостей споживачів: результати дослідження країни та бізнесу» із серії «Документи OECD Digital Economy».

Наголошується, що онлайн-ринки, які зводять невідомих продавців зі споживачами, є ключовими каналами електронної комерції в усьому світі. Незважаючи на свою популярність і переваги, які вони приносять споживачам, вони представляють низку ризиків, наприклад, коли сторонні продавці займаються маркетингом і шахрайством, що вводять в оману, або постачають небезпечні продукти. У звіті узагальнюються результати опитування ОЕСР 2021 року, проведеного у 28 країнах та 15 компаніях-платформах, під час якого вивчалася роль онлайн-ринків у посиленні захисту прав споживачів. Висвітлюється низка ініціатив різних країн та онлайн-ринків для кращого захисту споживачів, які реалізуються у співпраці, визначається декілька ключових областей, у яких потрібні додаткові дії.

Детальніше: https://bit.ly/3OMV1iz, https://bit.ly/3oHDu0v, https://doi.org/10.1787/9d8cc586-en

ЗВІТ ОЕСР: ОНЛАЙН-РИНКИ ДЛЯ КРАЩОГО ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
2022-08-04
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *