.

ЗВІТ ОЕСР: ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Перспективи освітньої політики до 2022 року: трансформація шляхів для навчання продовж усього життя» із серії «Перспективи освітньої політики». У ньому зазначається, у 2022 році світ зіткнувся з кризами полытичними та економічними, продовженням пандемії COVID-19 та екстремальними погодними явищами у деяких частинах світу. Прогнозується, що це позначиться на показниках 2023 року, посилюючи короткострокові збої та прискорюючи довгострокові зміни. Довгостроковий розвиток експерти пов’язують зі збільшенням глобальних інвестицій у чисту енергію, цифрову трансформацію та інформаційні системи. Це вимагає від розробників політики у галузі освіти забезпечити усім, хто цього потребує, можливості ефективно навчатися упродовж життя, спираючись на розроблену ОЕСР концепцію реагування та стійкості політики у галузі освіти, а також аналізі міжнародної політики та кращих практик 40 систем освіти, реалізованих в ОЕСР починаючи з 2020 року. Основними у 2023 році будуть три напрямки політичних зусиль: підвищення актуальності шляхів навчання; полегшення переходів упродовж особистої освітньої траєкторії; виховання навичок. Звіт було представлено під час форуму ОЕСР з освітньої політики, який відбувся 21-22 листопада 2022 року в Ірландії. Детальніше: https://bit.ly/3XIBfdB, https://bit.ly/3Ufxh9p, https://bit.ly/3VfyW04, https://doi.org/10.1787/c77c7a97-en
2022-12-01
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *