Організація економічного співробітництва та розвитку у вересні 2021 року представила для загального ознайомлення звіт у сфері науки, технологій і промисловості на тему «Людський капітал – основа штучного інтелекту: попит на вакансії та навички».

У цьому документі проаналізовано набір навичок, які виявились необхідними для роботи зі штучним інтелектом (ШІ). Базою для аналізу стали дані США та Великобританії, вивчення яких дозволило експертам зробити висновок, що навички роботи з програмним забезпеченням Python з відкритим кодом і машинним навчанням є обов’язковими для роботи зі ШІ. Роботодавці також цінують спеціалізовані навички, пов’язані з робототехнікою, розробкою та використанням ШІ. Мережевий аналіз, що пов’язує навички роботи зі ШІ із навичками загального плану, виявив зростаючу роль соціально-емоційних навичок, а також навичок, пов’язаних з програмуванням, обробкою великих масивів даних та їх аналізом.

Основні аналітичні висновки, які можуть бути покладені в основу підготовки політичних пропозицій, полягають у наступному:
– навички, необхідні для працівників, пов’язаних зі ШІ, відносно стабільні та очікується, що вони будуть необхідні й у майбутньому;
– працівники, пов’язані зі ШІ, повинні бути технічно кваліфікованими, володіти програмним забезпеченням Python і машинним навчанням, а також навичками інтелектуального аналізу даних, кластерного аналізу, робототехніки;
– увага роботодавців в основному зосереджена на трьох основних наборах навичок, пов’язаних зі ШІ ‒ «розробки та просування ШІ», «додатки ШI» та «робототехніка», причому останні два стали більш взаємопов’язаними з алгоритмами, що обробляють інформацію, імітуючи роботу людського мозку;
– важливим є володіння навичками спілкування, командних дій та вирішення проблем, які особливо важливі для роботи, пов’язаної зі ШІ у сфері бізнес-послуг та освіти;
– комунікативні навички набули відносної важливості разом із навичками презентації, що спричинено необхідністю ефективного спілкування всередині команди, яка бере участь у розробці та впровадженні ШІ, а також спілкування між різними підрозділами, що розробляють або впроваджують ШІ;
– для менеджерів в області штучного інтелекту важливими є навички презентації, планування, складання бюджету та розвитку бізнесу.

Детальніше: https://bit.ly/3i1rZ0X, https://bit.ly/3oitNGO, https://doi.org/10.1787/2e278150-en

Фото: скріншот

Людський капітал що лежить в основі штучного інтелекту
2021-09-24
Поширити