На офіційному сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано звіт «Адаптація навчальної програми для усунення прогалин у справедливості / На шляху до інклюзивної навчальної програми».

В звіті розглядаються питання рівності, справедливості та їх відображення у навчальній програмі; досліджується, як можна адаптувати навчальну програму до конкретних потреб різних учнів, особливо – представників вразливих верств; представлені стратегії, які окремі країни використовують для розроблення навчальних програм таким чином, щоб жоден учень не залишився поза увагою. 

Вперше у рамках проекту ОЕСР «Майбутнє освіти і навичок до 2030 року» проводився комплексний аналіз навчальних програм з точки зору спільного створення нових знань за участі  широкого кола зацікавлених сторін, включаючи політиків, академічних експертів, керівників шкіл, вчителів, представників університетів, інших соціальних партнерів  та студентів. 

Цей звіт є одним з шести, в яких представлений порівняльний аналіз навчальних програм, узагальнюється існуюча література, перераховані проблеми та стратегії, наводиться огляд досвіду різних країн та проблеми, виявлені під час реформування навчальних програм.

Основні нововведення в навчальних програмах: цифрові навчальні програми, персоналізовані навчальні програми, міждисциплінарні компетенції та навчальні програми, засновані на гнучкості. 

Детальніше: https://bit.ly/2SOUTI9 

Фото: ОЕСР

На шляху до інклюзивної навчальної програми
2021-05-13
Поширити