За результатами пошуку знайдено:

записів - 5140

сторінок - 514

ПОСІБНИК З ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ

ПОСІБНИК З ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ

Агентство із забезпечення якості вищої освіти (QAA) опублікувало посібник «Покращення якості навчання та викладання через цикл спільного спостереження».

Агентство із забезпечення якості вищої освіти (QAA) опублікувало посібник «Покращення якості навчання та викладання через цикл спільного спостереження».

Це практичний покроковий посібник для підтримки навчання, підготовки та упровадження циклу спільного спостереження як інструменту підвищення якості;  цифрових тематичних досліджень, що дають уявлення про навчальний і викладацький досвід, практику студентів і персоналу університетів. У ньому на основі передових досліджень та практик подані оцінки щодо інноваційної моделі спостереження за якістю навчання і викладання. Цей підхід заново концептуалізує та змінює спосіб, у який студенти та співробітники залучаються до спостереження як методу проведення дослідження та дієвого покращення на його основі навчання та викладання. Ця робота дозволяє студентам стати партнерами викладачів при передаванні свого навчального досвіду. Посібник містить опис оновленого підходу до використання спостереження як інструменту підвищення якості викладання та навчання; пропонує інформацію про запровадження двох циклів спільного спостереження зі студентами та персоналом у трьох університетах та надає оцінку його впливу на рівні курсу/модулю; презентує концептуальні практичні інструменти сприяння співпраці студентів та викладачів.

Детальніше: http://surl.li/ygnbuh, http://surl.li/cwbldh, http://surl.li/tlngbo

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-16
Поширити
ОЕСР: ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МСП

ОЕСР: ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МСП

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Які МСП екологізують свою діяльність: міжкраїнні дані з мільйона веб-сайтів» із серії «Документи ОЕСР з МСП та підприємництва».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Які МСП екологізують свою діяльність: міжкраїнні дані з мільйона веб-сайтів» із серії «Документи ОЕСР з МСП та підприємництва».

Наголошується, що малі та середні підприємства можуть зіграти ключову роль у досягненні кліматичних цілей. МСП у своїй сукупності  мають значний вуглецевий слід, але вони також можуть зробити свій внесок у досягнення «чистого нуля» завдяки упровадженню інновацій та екологічно чистих практик. У цьому дослідженні пропонується нова метрика для визначення екологічної залученості, так званої «екологізації». Дослідження використовує можливості машинного навчання та аналізує контент понад мільйону веб-сайтів компаній з 15 країн ОЕСР, що охоплює близько 10 мільярдів слів. Екологізація визначається на основі самостійно заявленої компаніями інформації про продукти або процеси на їхніх веб-сайтах. Отриманий показник оцінюється з урахуванням характеристик компаній. Результати показують, що по-перше, біля третини МСП займаються екологічною діяльністю, хоча мають місце значні відмінності в різних країнах; по-друге, екологічні МСП більш продуктивні, платять вищу заробітну плату, а їхні продажі зростають швидше, ніж у неекологічних МСП; по-третє, застосування сонячної енергетики є найбільш згадуваною дією серед МСП, за нею слідують перероблення відходів та енергоефективність; по-четверте, сектори з більш високим рівнем скороченням викидів парникових газів за останнє десятиліття також демонструють вищий рівень участі в охороні довкілля.

Детальніше: http://surl.li/ldbvwi, http://surl.li/psplep, https://doi.org/10.1787/ddd00999-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-07-16
Поширити
ВЧИМОСЯ ВЧИТИСЯ: ЕФЕКТИВНІ ЛЮДИ НАВЧАЮТЬСЯ ВПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ

ВЧИМОСЯ ВЧИТИСЯ: ЕФЕКТИВНІ ЛЮДИ НАВЧАЮТЬСЯ ВПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кевінії Ченг «Вчимося вчитися: перетворюємо студентів на ефективних людей, які навчаються впродовж усього життя».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кевінії Ченг «Вчимося вчитися: перетворюємо студентів на ефективних людей, які навчаються впродовж усього життя».

У ній автор окреслює інституційний підхід до розвитку здатності студентів до навчання. Наголошується, що швидкий розвиток технологій і зростання невизначеності зробили наш світ менш передбачуваним, ніж будь-коли раніше. Це стосується не лише таких сфер, як бізнес, здоров’я та безпека, але й освіти. У результаті невизначеності, спричиненої соціальною та економічною нестабільністю, студенти нинішнього покоління дедалі більше стурбовані своїм майбутнім, вони стикаються з більш несподіваними обставинами через часті зміни зовнішнього середовища. Знання та навички, які вони отримали у школі, можуть більше не бути придатними для вирішення нових проблем. Тому навичка «навчатися» стає надзвичайно важливою. У звіті ОЕСР «Майбутнє освіти та навичок 2030» йдеться про те, що «тенденції, такі як глобалізація та прогрес у галузі штучного інтелекту, змінюють вимоги ринку праці та навичок, необхідних працівникам для досягнення успіху, люди повинні ще більше покладатися на свою унікальну (поки що) людську здатність до творчості, відповідальності та здатності «вчитися» впродовж усього життя». Дослідження, проведене у Політехнічному університеті Гонконгу показало, що посилення такого елементу, як «навчання вчитися» (L2L) у навчальній програмі є ключовою стратегічною дією,  дозволило визначити 12 основних навичок.  Що це за навички? Визначати мету (знати, чому ви хочете або повинні вчитися, і сприймати навчання як власний обов’язок); створення сенсу (зробіть зміст навчання значущим для вас); особисті переконання щодо навчання (вірте, що ви можете вдосконалюватися завдяки навчанню, розвивайте допитливість): мати інтерес і пристрасть до отримання нових знань і вивчення нових ідей; саморегульоване навчання (керуйте своїм навчанням і розумійте свій процес навчання); рефлексія на навчання (перегляньте свій досвід навчання та визначте чинники, які можуть покращити процес навчання для отримання більш вагомих результатів); мотивація до навчання (знайте, які речі впливають на вашу мотивацію до навчання, візьміть їх під контроль); емоції та стійкість (умійте справлятися зі своїми емоціями та невдачами, які впливають на ваше навчання); мислення вищого рівня (засвоюйте навички мислення вищого порядку, щоб навчитися глибоко розуміти сутність речей); розуміння навчання (мати інтерес до пошуку теорій і методів для покращення вашого навчання); навчання з іншими та від інших (залучайтесь до навчання та накопичення знань разом з іншими людьми); навчання в різних середовищах (використовуйте різні навчальні середовища). З моменту запуску ініціативи L2L студенти університету демонструють прогрес у набутті навичок навчання упродовж життя.

Детальніше: http://surl.li/rutyal, http://surl.li/ulphwb  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-15
Поширити
ГРАНТОВИЙ КОНКУРС ВІД GOOGLE

ГРАНТОВИЙ КОНКУРС ВІД GOOGLE

Благодійний фонд Google оголосив відкритий конкурс «Зміцнення демократії в Європі».

Благодійний фонд Google оголосив відкритий конкурс «Зміцнення демократії в Європі».

Він має на меті сприяти розвитку та поширенню ініціатив, які сприяють стійкості демократії на засадах передових технологій та штучного інтелекту. Бюджет проєкту – 15 млн. євро. Участь у конкурсі можуть взяти неприбуткові організації; громадські організації; наукові установи; соціальні підприємства. Пріоритетними напрямками конкурсних проєктів мають бути: захист виборів (підтримка кібербезпеки критичної інфраструктури та розбудова кіберпотенціалу неприбуткових неурядових організацій, які працюють над темами, пов’язаними з виборами, боротьба з іноземною дезінформацією за допомогою інноваційних методів); навчання виборців (цифрова грамотність та інформаційна доступність); посилення громадянського діалогу (заохочення масштабного діалогу та створення спільноти для досягнення згоди й упровадження технологій, які допомагають приймати обґрунтовані рішення). Основні критерії відбору: вплив (ініціатива має розв’язувати глобальну проблему, ґрунтуючись на  дослідженнях, перевірених даних та відгуках користувачів); інноваційне використання технологій (упровадження передових технологій, яке відштовхується від конкретних потреб та запитів); реалістичність (переконливі результати впливу протягом перших 12-18 місяців, які відповідають розробленому плану і цілям проєкту); масштабованість (пропозиція повинна мати потенціал для виходу за межі основної ідеї для відтворення у різних географічних регіонах з іншими демографічними показниками та рівнями управління). Переможці отримають від 250 тис. до 1 млн євро для фінансування та додаткової підтримки проєктів. Заявку на участь можна подати до 9 серпня 2024 року.

Детальніше: business.diia.gov.ua, http://surl.li/sdnhij

Фото: Google

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-15
Поширити
ЗАЯВА УКРАЇНИ ЩОДО ПРАВА ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

ЗАЯВА УКРАЇНИ ЩОДО ПРАВА ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій інформує про підтримку дискусії щодо генеративного штучного інтелекту, оскільки ця технологія здатна змінити існуючі парадигми авторського права і вважає, що наразі важливо визнати перспективи використання ГШІ у різних сферах людської діяльності.

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій інформує про підтримку дискусії щодо генеративного штучного інтелекту, оскільки ця технологія здатна змінити існуючі парадигми авторського права і вважає, що наразі важливо визнати перспективи використання ГШІ у різних сферах людської діяльності.

Водночас потрібно розглядати потенційні ризики й можливості ГШІ для креативних індустрій. З відповідною заявою виступив представник української делегації на засіданні Постійного комітету з авторського права і суміжних прав. Цей комітет виконує велику роботу в частині оновлення системи охорони прав організацій мовлення, удосконалення підходів до винятків та обмежень в авторському праві, а також вирішення низки інших глобальних питань авторського права. Україна також підтримала подальше обговорення нових інструментів імплементації Марракеського договору щодо захисту та підтримки людей з інвалідністю.

 Детальніше: http://surl.li/ytvqcb

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-15
Поширити
ЗАТВЕРДЖЕНО СЕРЕДНЬОСТРОКОВІ ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГАЛУЗЕВОГО РІВНЯ

ЗАТВЕРДЖЕНО СЕРЕДНЬОСТРОКОВІ ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГАЛУЗЕВОГО РІВНЯ

Кабінет Міністрів України ухвалив актуальний перелік середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності галузевого рівня.

Кабінет Міністрів України ухвалив актуальний перелік середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності галузевого рівня.

Відповідна постанова від 05 липня 2024 р. № 787 розміщена на урядовому порталі. Документ деталізує пріоритетні напрями інноваційної діяльності загальнодержавного рівня, оновлені постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2024 року № 220. Напрями об’єднані за стратегічними пріоритетами, визначеними законодавством, у такі тематичні блоки: національна безпека та оборона; енергетика та енергоефективність; розвиток транспортної системи; нові технології виробництва матеріалів; агропромисловий комплекс; медицина; охорона довкілля; інформаційно-комунікаційні технології та робототехніка. Затвердження пріоритетів  забезпечить їх реалізацію відповідно до потреб воєнного стану та відновлення України. Перелік сформовано на основі пропозицій центральних органів виконавчої влади з урахуванням актуальних потреб у кожній галузі. Він діятиме до 31 грудня 2025 року, або до моменту скасування воєнного стану в Україні.

Детальніше: http://surl.li/xnhiml, http://surl.li/gexccf, http://surl.li/oidbwj,

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-15
Поширити
ОЕСР: ПРОГНОЗ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE TRENDS

ОЕСР: ПРОГНОЗ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE TRENDS

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Прогноз суб’єктивного благополуччя за допомогою Google Trends: підхід до метанавчання» із серії «Документи ОЕСР щодо добробуту і нерівності».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Прогноз суб’єктивного благополуччя за допомогою Google Trends: підхід до метанавчання» із серії «Документи ОЕСР щодо добробуту і нерівності».

Наголошується: показники, які легко піддаються вивченню (наприклад, суб’єктивне благополуччя (СБ)), можуть допомогти урядам краще зрозуміти життєвий досвід населення, передбачити поведінку людей, їх реакцію на політику, шоки та кризові явища. СБ є дуже важливим з точки зору розроблення і реалізації політики. Вони продемонстрували свою значущість під час пандемії COVID-19. У звіті на основі застосування методів машинного навчання до даних Google Trends зроблені оцінки національного середнього суб’єктивного добробуту у 38 країнах ОЕСР починаючи з 2010 року. Найточніше передбачення з горизонтом у один рік отримано від моделі, що поєднала передбачення, отримані з еластичної мережі з взаємодіями та без них, підсиленого градієнтом.

Детальніше: http://surl.li/lnvivn, http://surl.li/iqxfjo, https://doi.org/10.1787/cbdfb5d9-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ВідкритіДані

2024-07-15
Поширити
НОВІ ПРОЄКТИ ДЛЯ АЛЬЯНСІВ ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

НОВІ ПРОЄКТИ ДЛЯ АЛЬЯНСІВ ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Генеральний директорат Європейської Комісії з питань освіти, культури, молоді та спорту оголосив про завершення відбору до фінансування проєктів для 14 альянсів університетів у рамках цьогорічного конкурсу Програми Європейського Союзу Еразмус+.

Генеральний директорат Європейської Комісії з питань освіти, культури, молоді та спорту оголосив про завершення відбору до фінансування проєктів для 14 альянсів університетів у рамках цьогорічного конкурсу Програми Європейського Союзу Еразмус+.

Наразі загальна кількість підтриманих проєктів становить 64, вони об’єднують майже 2,2 тис. асоційованих партнерів з неурядових організацій, підприємств, місцевих і регіональних органів влади та закладів вищої освіти з країн Болонського процесу, в тому числі близько 40 університетів України. Це відповідає меті європейської стратегії для університетів – створити щонайменше 60 альянсів до середини 2024 року. Чотирнадцять нових проєктів за участю 130 закладів вищої освіти отримають підтримку у розмірі 14,4 млн євро щоб розпочати свою діяльність вже цієї осені.  Їх діяльність сприятиме зростанню міжнародної конкурентоспроможності університетів Європи, поширенню європейських цінностей та ідентичності шляхом розвитку довгострокової структурної, стратегічної і стійкої співпраці між закладами вищої освіти. Відібрані проєкти впроваджуватимуть довгострокову спільну стратегію досліджень та інновацій; будуватимуть європейські міжуніверситетські кампуси для студентів і працівників; створять європейські команди задля розбудови інноваційної екосистеми з метою вирішення поточних та майбутніх суспільних викликів.

Детальніше: http://surl.li/yhbpbt, http://surl.li/jmsuoh, http://surl.li/zcycsx, http://surl.li/clsyrs. http://surl.li/xmxnnv  

Фото: Еразмус+

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_EC  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-12
Поширити
МАЙБУТНЯ СИСТЕМА НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

МАЙБУТНЯ СИСТЕМА НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

cOAlition S опублікувала звіт «До відповідальної публікаційної діяльності».

cOAlition S опублікувала звіт «До відповідальної публікаційної діяльності».

Документ, підготовлений експертами cOAlition S, є результатом консультацій з науковою спільнотою щодо бачення майбутньої системи наукової комунікації, проведених Research Consulting та Центром вивчення науки і технологій Лейденського університету. До обговорення цього питання було залучено понад 11,6 тис. респондентів з усього світу, що забезпечило багатий спектр поглядів. Документ підтримує принципи TRP, такі як публікація препринтів, відкрите рецензування та відкрите ліцензування. Висновки звіту підкреслюють необхідність глобальної співпраці для зміни механізмів визнання і винагороди, особливо – між дослідницькими організаціями, установами, що здійснюють дослідження, університетами, – щоб охопити ширший спектр наукових результатів. Висловлюється бажання перенаправити витрати у системі наукової комунікації на більш відповідальні практики. Показано, як можна модифікувати або удосконалити пропозицію «Назустріч відповідальному видавництву», щоб забезпечити її сприйняття дослідницьким співтовариством та широку підтримку. Проаналізовані перешкоди та можливі наслідки нової політики, пропонується реалізовувати проактивні заходи для їх пом’якшення, щоб забезпечити успішне упровадження запропонованих принципів. Піднімається питання про те, чи здатна існуюча комунікаційна інфраструктура підтримати цю пропозицію. 

Детальніше: http://surl.li/xtzsmm,  http://surl.li/jnswwg, http://surl.li/gpnguf, http://surl.li/zrdinu, http://surl.li/bsnthf, http://surl.li/hvyilx

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини

2024-07-12
Поширити
OECD-FAO AGRICULTURAL OUTLOOK 2024-2033

OECD-FAO AGRICULTURAL OUTLOOK 2024-2033

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сільськогосподарський прогноз ОЕСР-ФАО на 2024-2033 роки» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сільськогосподарський прогноз ОЕСР-ФАО на 2024-2033 роки» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Цей прогноз побудований на консенсусній оцінці десятирічних перспектив ринків сільськогосподарської продукції та риби й розкриває основні тенденції. Країни з економікою, що розвивається, відіграватимуть ключову роль у формуванні глобального сільськогосподарського ландшафту, причому очікується, що Індія випередить Китай і стане провідним гравцем. Зростання споживання їжі у калорійному вимірі у країнах з низьким рівнем доходу становитиме лише 4%. Глобальна інтенсивність парникових газів у сільському господарстві зменшиться, хоча прямі викиди від сільського господарства, ймовірно, зростуть на 5%. Проте, експерти наголошують, що у разі скорочення втрати продуктів харчування та відходів удвічі це б призвело до скорочення глобальних викидів парникових газів у сільському господарстві на 4%, а кількість людей, які недоїдають, – на 153 мільйони до 2030 року. Добре функціонуючі міжнародні ринки сільськогосподарських товарів залишатимуться життєво важливими для глобальної продовольчої безпеки та засобом до існування населення у сільській місцевості. Очікувані події мають підтримувати реальні міжнародні референтні ціни на дещо знижувальній тенденції упродовж наступних десяти років, хоча екологічні, соціальні, геополітичні та економічні чинники  можуть суттєво змінити ці прогнози.

Детальніше: http://surl.li/mhwtls, http://surl.li/spdvhl,  https://doi.org/10.1787/4c5d2cfb-en, https://www.agri-outlook.org/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-07-12
Поширити