За результатами пошуку знайдено:

записів - 5297

сторінок - 530

КОНКУРС ПРОЄКТІВ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

КОНКУРС ПРОЄКТІВ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний добір проєктів прикладних досліджень із розроблення наукових засад державної політики у сферах освіти і науки, інноваційної діяльності в зазначених сферах, виконання яких розпочнеться в 2024 році коштом державного бюджету.

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний добір проєктів прикладних досліджень із розроблення наукових засад державної політики у сферах освіти і науки, інноваційної діяльності в зазначених сферах, виконання яких розпочнеться в 2024 році коштом державного бюджету.

Участь у конкурсі можуть узяти наукові установи та заклади вищої освіти, що належать до сфери управління МОН, у складі яких є об’єкти природно-заповідного фонду. На конкурс прийматимуть проєкти прикладних досліджень з урахуванням переліку «Прикладні дослідження, які рекомендовано виконати у 2024-2025 роках для забезпечення розроблення наукових засад державної політики у сферах наукової, науково-технічної діяльності та інноваційної діяльності в зазначених сферах», затвердженого наказом МОН від 13.12.2023 № 1526. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 22 грудня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/KRrKDM, https://mon.gov.ua/…/Forma-zayavka-konk.vidbir.prykl…, https://mon.gov.ua/…/Instruktsiya-zayavka-konk.vidbir…

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Поширити
МОНІТОРИНГ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В ЄС 2023

МОНІТОРИНГ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В ЄС 2023

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір: якісна освіта та навчання для всіх» представлено звіт «Моніторинг освіти та навчання 2023: обнадійливі тенденції, але проблеми залишаються».

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір: якісна освіта та навчання для всіх» представлено звіт «Моніторинг освіти та навчання 2023: обнадійливі тенденції, але проблеми залишаються».

Це щорічний звіт ЄК про системи освіти та навчання в ЄС, а також їхній прогрес у досягненні цілей, які були прийняті в рамках Резолюції Ради 2021 про стратегічні рамки для європейського співробітництва в освіті та навчанні. У ньому наголошується, що все більше і більше молодих європейців здобувають освіту третього рівня, а середня кількість тих, хто достроково покидає навчання, зменшується. Це деякі з обнадійливих фактів, виявлені у звіті за 2023 рік. Дослідження також свідчить, що майже 66% недавніх випускників професійно-технічної освіти навчалися на робочому місці. У звіті висвітлюються проблеми, які залишаються поширеними: недостатня успішність у базових навичках; нерівність у доступі до освіти та успішності; кваліфікацію третього рівня отримують більше жінок, ніж чоловіків; все ще дуже мало жінок представлені в науці, техніці, інженерії та математиці. У цьому випуску також детально розглядається нестача вчителів у Європі та різноманітні спроби зробити професію вчителя більш привабливою. Нестача вчителів викликає дедалі більше занепокоєння, і в деяких країнах очікується, що вона погіршуватиметься через старіння вчителів; аналізується еволюція систем освіти та навчання в ЄС; висвітлюється прогрес у досягненні спільно узгоджених цілей на рівні ЄС у рамках співпраці держав-членів у Європейському освітньому просторі. Моніторинг включає порівняльний аналіз, звіти 27 країн та онлайн-моніторинг інструментів із найвідомішими даними та джерелами щодо систем освіти та навчання в ЄС.

Детальніше: https://is.gd/h5lKpw, https://is.gd/LFhRYZ, https://is.gd/DfaptR

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EC #Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Поширити
ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Якість має значення: порівняльний аналіз механізмів забезпечення якості освіти та навчання дорослих у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Якість має значення: порівняльний аналіз механізмів забезпечення якості освіти та навчання дорослих у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

У ньому наголошується, що в останні роки надання відповідних можливостей для підвищення кваліфікації та перекваліфікації для дорослих стало необхідністю через глобальні мегатренди, що впливають на ринки праці. У результаті країни прагнуть посилити ці можливості продовж усього життя. Успішне розгортання цих ініціатив вимагає узгодженого набору політик, причому забезпечення якості є надзвичайно важливим аспектом освіти і навчання дорослих. Воно охоплює процеси та процедури, які впроваджуються для оцінювання та покращення якості провайдерів та програм навчання дорослих. Забезпечення якості передбачає використання стандартів якості та інструментів оцінювання для оцінки різних аспектів надання послуг з метою забезпечення того, щоб учні отримували якісну освіту, мали позитивний досвід навчання та здобували необхідні знання для досягнення професійних і особистих цілей. Незважаючи на прогрес, досягнутий країнами у створенні механізмів забезпечення якості, залишається багато викликів, а порівняльний міжнародний досвід у цій сфері є недостатнім. Цей документ заповнює цю прогалину та надає всебічний міжкраїновий огляд моделей забезпечення якості у 38 країнах ОЕСР. Основна увага в цьому документі зосереджена на наданні неформальної освіти і навчання дорослих. У ньому розроблено аналітичну основу для характеристики різноманітності механізмів забезпечення якості освіти і навчання дорослих, а також розроблено індикатори для синтезу, класифікації та порівняння цих механізмів за ключовими вимірами. Це дослідження полегшує розуміння механізмів забезпечення якості в країнах ОЕСР.

Детальніше: https://is.gd/cqHPaL, https://doi.org/10.1787/fc5ae97c-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Поширити
ТЕХНОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ВІД SAP

ТЕХНОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ВІД SAP

Компанія SAP надає українським компанії підтримку в отриманні програмного забезпечення та хмарних сервісів.

Компанія SAP надає українським компанії підтримку в отриманні програмного забезпечення та хмарних сервісів.

Загальна сума допомоги за 2023–2024 становитиме понад 65 млн євро. Це надасть змогу посилити цифрову стійкість установ, пришвидшити цифровізацію процесів та збільшити ефективність роботи. Зокрема, SAP надає можливість українським експортерам безоплатно приєднатися до бізнес-мережі SAP Business Network, що допоможе вивести українські товари на міжнародні ринки та розширити мережу споживачів. Окремий трек роботи з Україною – освіта та підтримка стартапів. Так вже запущені безоплатні навчальні курси та сертифікація SAP для українців, включно з університетами. Українські стартапи були долучені до глобальних акселераторів SAP.iO. У наступному році компанія планує інвестувати майже 2 млн євро в локалізацію своїх продуктів в Україні. Нещодавно запущено рішення SAP ERP для середнього бізнесу GROW with SAP. SAP – один із провідних світових виробників програмного забезпечення для управління бізнес-процесами. Компанія розробляє рішення, які сприяють ефективній обробці даних й інформаційному потоку між організаціями. Допомогу можна отримати до кінця першого кварталу 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/O2JTXy, https://is.gd/cNdkUw

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-17
Поширити
ПРЕЗЕНТОВАНО ГЛОБАЛЬНУ ІННОВАЦІЙНУ ВІЗІЮ WINWIN

ПРЕЗЕНТОВАНО ГЛОБАЛЬНУ ІННОВАЦІЙНУ ВІЗІЮ WINWIN

Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації презентували Глобальну інноваційну візію.

Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації презентували Глобальну інноваційну візію.

Вона окреслює ключові напрями розвитку країни у внутрішньо- та зовнішньополітичному контекстах. Візія складається з трьох розділів та плану дій: екосистема інновацій, підтримка екосистеми інновацій, розвиток пріоритетних галузей. Поступове втілення візії інновацій допоможе державі зробити економічний стрибок та створити зручні умови для розвитку бізнесу, освіти та науки. . Стратегія потрібна, щоб Україна змогла швидко та ефективно реагувати на зміни. Серед завдань державної політики у сфері інноваційної діяльності – формування системи заходів щодо стимулювання інноваційної діяльності, розвиток підтримання інноваційного потенціалу України, забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері інноваційної діяльності, створення розумної інфраструктури, сприяння розвитку системи освіти, спрямованої на підготовку висококваліфікованих кадрів для участі в інноваційній діяльності, забезпечення ефективної взаємодії науки, державного сектору та бізнесу. Візія працюватиме на посилення української системи інновацій і розвиватиме багатосторонню державну політику підтримання та стимулювання інноваційних технологій. Головна роль держави – створення найзручніших умов для національних і локальних компаній, освітніх та наукових інституцій. Тому презентація Глобальної інноваційної візії – це вагомий крок до демонстрації потенціалу держави. Продовж місяця кожен охочий може приєднатись до громадських обговорень візії.

Детальніше: https://is.gd/BwFbs7, https://winwin.gov.ua/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Поширити
ОБРАННЯ ЧЛЕНІВ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ УКФ

ОБРАННЯ ЧЛЕНІВ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ УКФ

Міністерство культури та інформаційної політики України розпочало процедуру обрання членів Наглядової ради Українського культурного фонду.

Міністерство культури та інформаційної політики України розпочало процедуру обрання членів Наглядової ради Українського культурного фонду.

Конкурс проводиться відповідно до Закону України «Про Український культурний фонд». Наглядова рада УКФ – це орган управління Фондом, який вирішує головні питання його діяльності. Формується Рада з: двох осіб, визначених Президентом України; двох осіб, визначених Міністерством культури та інформаційної політики України; двох осіб – представників закладів культури; двох осіб – представників громадських об’єднань. Голова Фонду призначається окремо. ГО або заклад культури може висунути одного кандидата для рейтингового голосування на посаду члена Наглядової ради та уповноважити одну особу для голосування. Уповноважені особи від громадських організацій зможуть проголосувати за 2 кандидатів від громадських організацій. Уповноважені особи від закладів культури (кожна бібліотека, яка є юридичною особою) зможуть проголосувати за 2 кандидатів від закладів культури. Подати заявку на участь у Конкурсі можна до 26 грудня 2023 року.

Детальніше: https://vote-ucf.izi.institute/, https://docs.google.com/document/d/1lYkWHMy7QHQKHZqeAqIQeYRiIBs9J8o7/edit, https://is.gd/pzzmJY

Фото: УКФ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-15
Поширити
ПЕРЕДОВА НАУКА В УКРАЇНІ

ПЕРЕДОВА НАУКА В УКРАЇНІ

Національний фонд досліджень України оголосив новий конкурс проєктів з виконання наукових досліджень і розробок «Передова наука в Україні».

Національний фонд досліджень України оголосив новий конкурс проєктів з виконання наукових досліджень і розробок «Передова наука в Україні».

Мета конкурсу – відбір проєктів для надання грантової підтримки на виконання передових фундаментальних досліджень, які передбачають постановку і розв’язання актуальних наукових проблем провідними та молодими вченими задля забезпечення конкурентоспроможності України у світі, розвитку національного дослідницького простору та його інтеграцію до світового. Тематичні напрями конкурсу мають відповідати фундаментальному напряму розвитку науки і техніки (відповідно до статті 3 Закону України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки»). Конкурс орієнтований на фундаментальні наукові дослідження з найважливіших проблем розвитку науково-технічного, соціально-економічного, суспільно-політичного, людського потенціалу для забезпечення конкурентоспроможності України у світі. Загальні вимоги до учасників конкурсу, наукового керівника та виконавців проєкту: учасниками Конкурсу (установа, організація, від імені якої подається заявка на одержання грантової підтримки) можуть бути юридичні особи будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, що відповідають умовам цього конкурсу. Заявку на участь у Конкурсі можна подати до 22 січня 2024 року.

Детальніше:  https://is.gd/mAgD57, https://is.gd/TQYjy1, https://is.gd/1yUB16

Фото: НФДУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2023-12-15
Поширити
КОНКУРС НА ДЕВІЗ ВГО «УКРАЇНСЬКА БІБЛІОТЕЧНА АСОЦІАЦІЯ» 2024 РОКУ

КОНКУРС НА ДЕВІЗ ВГО «УКРАЇНСЬКА БІБЛІОТЕЧНА АСОЦІАЦІЯ» 2024 РОКУ

Президія ВГО «Українська бібліотечна асоціація» оголосила Конкурс на девіз ВГО Українська бібліотечна асоціація 2024 року.

Президія ВГО «Українська бібліотечна асоціація» оголосила Конкурс на девіз ВГО Українська бібліотечна асоціація 2024 року.

Концепція девізу має відображати роль бібліотек у сучасному світі, сприяти розумінню суспільством і кожним громадянином значення бібліотек в боротьбі за майбутнє України, їхній внесок у перемогу. Пропозиції на Конкурс девізів можна подати до 26 грудня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/FS3UT0, https://is.gd/4YFSVb

Фото: УБА

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-15
Поширити
ОЕСР: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЗА МІКРОКРЕДИТАМИ

ОЕСР: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЗА МІКРОКРЕДИТАМИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Державна політика для ефективного навчання за мікро-кредитами» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Державна політика для ефективного навчання за мікро-кредитами» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У ньому наголошується, що більш компактні, цільові та гнучкі, ніж традиційні програми освіти та навчання, мікрокредити в останні роки стали вагомою рисою освітніх, професійних та політичних дискусій щодо ринку праці. Кілька країн ОЕСР уже розпочали розробку національних екосистем мікрокредитів, і багато інших прагнуть наслідувати цей приклад. Дана публікація є частиною в серії узагальнюючих документів, що складається з двох частин. У документі розглядається ландшафт мікрокредитів, що розвивається, особлива увага приділяється розробці державної політики, яка може сприяти ефективному використанню мікрокредитів для навчання впродовж усього життя, підвищення кваліфікації та перекваліфікації. У звіті також представлено інструмент самооцінки для реалізації політики в галузі мікрокредитів, який визначає низку політичних заходів і міркувань, необхідних для створення та ефективного функціонування національних екосистем мікрокредитів.

Детальніше: https://is.gd/PdzxFz, https://doi.org/10.1787/a41f148b-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-12-15
Поширити
ЗАТВЕРДЖЕНО ДОРОЖНЮ КАРТУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СФЕРАХ ОСВІТИ І НАУКИ ДО 2027 РОКУ

ЗАТВЕРДЖЕНО ДОРОЖНЮ КАРТУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СФЕРАХ ОСВІТИ І НАУКИ ДО 2027 РОКУ

Міністерство освіти і науки України затвердило дорожню карту європейської інтеграції України у сферах освіти і науки до 2027 року.

Міністерство освіти і науки України затвердило дорожню карту європейської інтеграції України у сферах освіти і науки до 2027 року.

Відповідний наказ від 11 грудня 2023 року № 1501 розміщено на сайті МОН. Дорожня карта розроблена Міністерством освіти і науки України за методологією RBM (results-based management) із залученням широкого кола стейкхолдерів відповідно до абзаців другого і шостого статті 1 Указу Президента України від 8 листопада 2023 року № 744/2023 «Про деякі заходи з підготовки до переговорного процесу зі вступу України до Європейського Союзу», підпункту 90* і 23 пункту 4 і пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (зі змінами), та реалізації положень глави 9 і глави 23 Розділу V Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. Мета – формування візії, визначення цілей та завдань для гармонізації секторальних політик та законодавства у сферах освіти і науки з європейськими на шляху до підготовки переговорів та повноцінного членства України в Європейському Союзі. Карта містить три стратегічні цілі: Державні політики і законодавство України в сферах освіти і науки гармонізовані з правом (асдиІ8)€С; Україна співпрацює з державами-членами Європейського Союзу у сферах освіти і науки, використовуючи кращі європейські практики та стандарти; Учасники освітнього процесу та науковці знають та поділяють цінності €С та використовують можливості європейського освітнього та дослідницького простору. Кожна стратегічна ціль включає відповідні показники результативності та операційні цілі.

Детальніше: https://is.gd/SZdGY3

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-15
Поширити