За результатами пошуку знайдено:

записів - 2363

сторінок - 237

Ukrainian Israeli Innovation Summit 2019

30 жовтня 2019 року відбудеться Ukrainian Israeli Innovation Summit 2019. Це – друга міжнародна tech-конференція, присвячена індустріям майбутнього та співпраці України з Ізраїлем.

30 жовтня 2019 року відбудеться Ukrainian Israeli Innovation Summit 2019. Це – друга міжнародна tech-конференція, присвячена індустріям майбутнього та співпраці України з Ізраїлем.

Участь у заході візьмуть понад 50 спікерів, 50 інвесторів, більше 100 стартапів та 600 гостей.  Спікери — провідні інноватори, підприємці та інвестори з сукупним капіталом понад 4 млрд. дол. США

Ключові спікери: Джон Медвед, засновник найбільшої у світі краудфандингової платформи для інвесторів OurCrowd лише за один день він залучив мільярд доларів США на проекти фонду); Амір Рапапорт, провідний ізраїльський експерт з глобальних кібернетичних тенденцій, високих технологій і оборонної промисловості; Ігор Рябенький, керуючий партнер венчурного фонду Altair Capital, №2 рейтингу найактивніших VC фондів в Ізраїлі за даними 2017-2018 років.

Будуть обговорюватись питання:

– Україно-ізраїльська співпраця сьогодні та завтра: як уряд сприяє інноваціям;

– цифрова трансформація в корпораціях;

– як технології рятують світ та життя;

– банкінг та фінансові технології: найбільші виклики, що стоять перед галуззю зараз.

Детальніше: https://bit.ly/2OAVLM7

2019-10-09

2019-10-09
Поширити

Виставка високих технологій, робототехніки, мехатроніки та стартапів

У межах Другого Форуму регіонів України та Республіки Білорусь на базі Житомирської політехніки відбулась виставка високих технологій, робототехніки, мехатроніки та стартапів. Науковці, винахідники та студенти показали понад 150 стартапів та розробок.

У межах Другого Форуму регіонів України та Республіки Білорусь на базі Житомирської політехніки відбулась виставка високих технологій, робототехніки, мехатроніки та стартапів. Науковці, винахідники та студенти показали понад 150 стартапів та розробок.

Виставку відвідали майже 4 тис гостей — школярі, студенти інших університетів, винахідники та усі, хто цікавиться сучасними розробками. Для них було облаштовано понад 150 локацій, які представляли 70 запрошених учасників та Житомирську політехніку.

Зокрема, був представлений студентський стартап MechLab, що дозволяє створювати та впроваджувати новітню техніку (3D-принтери, безпілотні системи або робототехніку).

Серед інших розробок, з якими можна було ознайомитися: діагностичне обладнання для сервісних станцій та електроінструментів; системи моніторингу та аналізу дорожнього руху; симулятори літака і тролейбуса; дрони; польові мережі зв’язку; система відеоспостереження розумного будинку; біомедичне обладнання тощо.

За результатами форуму підписано 11 міжнародних договорів, меморандумів та протоколів про наміри.

Детальніше: https://bit.ly/2p30rjq, https://bit.ly/31Zys2p

2019-10-08

2019-10-08
Поширити

МОН сприятиме доступу українських вчених до провідних дослідницьких інфраструктур світу

Забезпечити доступ українських вчених до провідних дослідницьких інфраструктур світу – одне з ключових завдань МОН на найближчі роки. Міністерство вже веде переговори про участь України в роботі низки таких програм.

Забезпечити доступ українських вчених до провідних дослідницьких інфраструктур світу – одне з ключових завдань МОН на найближчі роки. Міністерство вже веде переговори про участь України в роботі низки таких програм.

МОН включило до програми діяльності Уряду на наступні 5 років завдання співпраці із 25 міжнародними дослідницькими інфраструктурами.

Вже проведено низку переговорів із зарубіжними партнерами.

Зокрема, обговорені питання надання Україні підтримки з оцінки стану та перспектив розвитку дослідницької інфраструктури через інструмент Policy Support Facility (PSF). За його підсумками МОН зможе отримати рекомендації європейських експертів з реформування української дослідницької інфраструктури та можливих шляхів її розвитку в контексті інтеграції до європейських дослідницьких інфраструктур. Подано офіційну заявку до Європейської Комісії.

Про перспективи включення України до Дорожньої карти розвитку європейських дослідницьких інфраструктур говорилось під час 70-ї Зустрічі Європейського стратегічного форуму дослідницьких інфраструктур (ESFRI) у Фінляндії. Якщо українські інфраструктури увійдуть у Дорожню карту ESFRI, це стане важливим елементом політичної  інтеграції України в Європейський дослідницький простір. Очевидно, що така інфраструктура має бути високого рівня, тож Україні потрібно буде оцінити свої можливості та визначити стратегічно важливі дослідницькі інфраструктури. Це дозволить в умовах обмежених фінансових можливостей сконцентруватися саме на їхньому розвитку та модернізації відповідно до європейських стандартів, а українським науковцям дасть доступ до провідних дослідницьких інфраструктур країн ЄС. Крім того, українські інфраструктури, які стануть частиною європейських консорціумів, зможуть претендувати на доступ до  структурних фондів ЄС.

Ще один напрямок співробітництва – проєкт DANUBIUS-RI – Міжнародний центр перспективних досліджень у системі ріка-море, започаткований 2016 року Міністерством науки та інновацій Румунії.

Також Україна отримала запрошення долучитися до E-RIHS –Європейського консорціуму дослідницької інфраструктури, пов’язаної з вивченням та збереженням культурної спадщини (heritage science).

Детальніше: https://bit.ly/2MotJ44http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66959

2019-10-08

2019-10-08
Поширити

НДР-2020

Відповідно до наказу МОН України від 24 вересня 2019 р. № 1234 розпочато конкурсний відбір проектів наукових досліджень і розробок, виконання яких розпочнеться у 2020 році за рахунок коштів державного бюджету.

Відповідно до наказу МОН України від 24 вересня 2019 р. № 1234 розпочато конкурсний відбір проектів наукових досліджень і розробок, виконання яких розпочнеться у 2020 році за рахунок коштів державного бюджету.

Детальніше: https://bit.ly/2oXRQOY,   https://mon.rit.org.ua/node/202

2019-10-05

2019-10-05
Поширити

Перспективи співпраці України і Білорусі

Україна та Білорусь продовжуватимуть активну співпрацю в науковій сфері, вчені обох країн і надалі зможуть виконувати спільні дослідження у межах двосторонніх проєктів.

Україна та Білорусь продовжуватимуть активну співпрацю в науковій сфері, вчені обох країн і надалі зможуть виконувати спільні дослідження у межах двосторонніх проєктів.

Відповідну програму співробітництва на 2019-2022 роки підписали перший заступник Міністра освіти і науки України Юрій Полюхович та голова Держкомітету з питань науки і технологій Республіки Білорусь Олександр Шумілін 4 жовтня 2019 року під час Другого форуму регіонів України та Білорусі.

«З Республікою Білорусь ми маємо одну з найтриваліших співпраць у науковій сфері. Наприклад, конкурси двосторонніх наукових проєктів проводяться безперервно понад 20 років – з 1998-го. За цей час наші дослідники разом впровадили 67 проєктів за такими напрямами, як нанотехнології, біотехнології, лазерні технології, медицина, ІКТ, енергетика тощо. Зараз вчені України й Білорусі також спільно виконують 10 проєктів, розрахованих  на 2019-2020 роки», – розказав Юрій Полюхович. Він пояснив, що підписання програми на наступні роки дозволить й надалі проводити такі двосторонні наукові конкурси.

Оголосити черговий українсько-білоруський конкурс планують вже на початку 2020-го для виконання у 2021-2022 роках. Документ про співпрацю також передбачає поглиблення взаємодії з трансферу технологій, спільну участь у програмі «Горизонт 2020», обмін інформацією тощо.

«Хочу підкреслити, що потенціал співпраці в цій сфері далеко не вичерпаний і сторонам треба ставити перед собою нові стратегічні цілі. В умовах інтенсивного розвитку в світі нових технологій пріоритетне значення для обох сторін має розвиток співпраці в галузі високих технологій – інформаційні технології, біотехнології, фармація, оптика, лазерна фізика, теплофізика, біоорганічна хімія та матеріалознавство», – зазначив Олександр Шумілін.

Детальніше: https://bit.ly/31Ofzj1

2019-10-05

2019-10-05
Поширити

Навчання у віртуальному класі

Студенти-менеджери та маркетологи Сумського державного університету отримали можливість долучитися до лекцій у класі віртуального обміну, де синхронно навчається молодь із 7 країн. Разом вони опановують модуль “Ресторанний та туристичний менеджмент” англійською мовою.

Студенти-менеджери та маркетологи Сумського державного університету отримали можливість долучитися до лекцій у класі віртуального обміну, де синхронно навчається молодь із 7 країн. Разом вони опановують модуль “Ресторанний та туристичний менеджмент” англійською мовою.

Заняття стартували на початку жовтня і триватимуть до 14 листопада.

Навчання відбувається за мережевим принципом: студенти отримують лекції  від викладачів, лекторів і бізнес-практиків Університету Небраска, а практичні завдання виконують, спілкуючись з колегами з університетів США, Нідерландів, Оману, Об’єднаних Арабських Еміратів, Великобританії, Індії та України.

Детальніше: https://bit.ly/33lZTEd, https://bit.ly/312lfVk

2019-10-04

2019-10-04
Поширити

KYIV Tech Hub

Стартапи українських закладів вищої освіти долучились до міжнародної конференції KYIV TECH HUB, яка є майданчиком для пошуку іноземних інвесторів.

Стартапи українських закладів вищої освіти долучились до міжнародної конференції KYIV TECH HUB, яка є майданчиком для пошуку іноземних інвесторів.

Конференція відбулась 3 жовтня 2019 року  у Києві за підтримки польсько-української ініціативи Startup Bridge. Учасники заходу представили свої проєкти польським венчурним фондам, приватним і державним організаціям, відповідальним за грантове фінансування.

“Цей майданчик було створено, зокрема, для посилення співпраці між Україною та Польщею. Тут молоді й талановиті інноватори можуть проявити себе та отримати можливості для розвитку своїх ідей”, – зазначив під час відкриття конференції перший заступник Міністра освіти і науки України Юрій Полюхович.

Серед учасників були цьогорічні фіналісти Всеукраїнського фестивалю інновацій. Команда бізнес-інноваційного центру Львівської політехніки представила свій проєкт Plerdy – багатофункціональне рішення для поліпшення конверсії на сайтах. Перевагою розробки є великий набір інструментів, який дозволяє в онлайн-режимі змінювати сайт.

Команада Чорноморського національного університету імені Петра Могили продемонструвала додаток HomeMappy, який допоможе людям з вадами зору або інвалідністю легше знаходити потрібні речі в приміщеннях. Використовуючи камеру на пристрої, цей додаток розпізнає предмети та через голосовий супровід орієнтує власника в просторі.

Детальніше: https://bit.ly/32UalCqhttps://bit.ly/2pCE4Bt

2019-10-04

2019-10-04
Поширити

Україна отримала гранти програми ЄС Еразмус+ на 2,8 тис місць

200 українських організацій спільно з більш як 270 європейськими партнерами отримали 2 тис 766 грантів для обмінів студентами та працівниками вишів. У межах Програми ЄС Еразмус+ усі учасники зможуть поїхати на навчання, практику, підвищення кваліфікації чи стажування до європейського або українського університету.

200 українських організацій спільно з більш як 270 європейськими партнерами отримали 2 тис 766 грантів для обмінів студентами та працівниками вишів. У межах Програми ЄС Еразмус+ усі учасники зможуть поїхати на навчання, практику, підвищення кваліфікації чи стажування до європейського або українського університету.

Переможцями від України стали заклади вищої освіти, наукові установи, громадські, приватні та державні організації з різних регіонів країни. Серед них найбільшу кількість проєктів з мобільності виграли: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка; Львівський національний університет ім. Івана Франка; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського”; Національний університет “Києво-Могилянська академія”.

Найпопулярнішими країнами-партнерами для обмінів з Україною стали Німеччина, Великобританія, Польща, Італія та Франція. 1142 гранти призначені для студентів, а 1624 – для працівників вишів. Усі отримані студентами бали будуть перезараховані українським університетом та внесені у додаток до диплому, а викладачам зарахують такий досвід як підвищення кваліфікації.

Детальніше: https://bit.ly/2oogQP9

2019-10-03

2019-10-03
Поширити

МОН співпрацюватиме з Google над покращенням вищої освіти

МОН та Google планують покращувати цифрові навички викладачів вишів. Першим кроком стануть відповідні онлайн-курси. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки Ганни Новосад та директора з публічної політики та взаємодії з державними органами Google Вільсоном Вайтом. 

МОН та Google планують покращувати цифрові навички викладачів вишів. Першим кроком стануть відповідні онлайн-курси. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки Ганни Новосад та директора з публічної політики та взаємодії з державними органами Google Вільсоном Вайтом. 

Сторони домовились працювати над адаптацією Google-класів для закладів вищої освіти. Це допоможе викладачам краще організовувати освітній процес, планувати заходи зі студентами тощо.  Також освітяни зможуть пройти відповідну сертифікацію з цифрових компетентностей.

«Спершу Міністерство почало працювати з Google у сфері загальної середньої освіти, і це співробітництво дало прекрасні результати. Я хочу передусім згадати ті зусилля, яких ви доклали, коли проводили навчання з безпечного Інтернету для 22 тис вчителів – це величезна цифра. І тепер ми вже можемо говорити і про вищу освіту, адже ми переконані, що усі освітяни мають підвищувати свою цифрову грамотність – цього вимагають сучасні освітні тенденції», – наголосила Ганна Новосад.  Вона також нагадала, що у 2018 році МОН затвердив для шкіл спеціальний посібник із підтримки цифрового громадянства та безпеки, який розроблявся спільно з Google.

Вільсон Вайт підкреслив, що цифрові навички є дуже важливими у світі. Пріоритетом Google є передусім допомога тим, хто потребує ці навички вдосконалювати. Компанія успішно реалізувала багато проєктів з Міністерством освіти і науки та готова рухатися далі у інших напрямах. За його словами, в подальшому сторони окреслять й інші сфери, де співпраця буде найбільш ефективною.

Детальніше:  https://bit.ly/2oz710A

2019-10-03

2019-10-03
Поширити

Звіт світового банку про освіту в Україні

Світовий банк презентував звіт «Дослідження сфери освіти в Україні: до більшої результативності, справедливості та ефективності» , у якому визначено 5 пріоритетних напрямів подальшого реформування освіти в Україні.

Світовий банк презентував звіт «Дослідження сфери освіти в Україні: до більшої результативності, справедливості та ефективності» , у якому визначено 5 пріоритетних напрямів подальшого реформування освіти в Україні.

«Нещодавно Уряд схвалив Програму дій, в якій визначено два важливі питання — економічне зростання та розвиток людського капіталу. Це завдання для МОН та усіх міністерств, адже економічне зростання неможливе без розвитку людського капіталу. Проблеми, які вказані у звіті, будемо аналізувати надалі, деякі з них вже вирішуємо…», — наголосила Міністр освіти і науки України Ганна Новосад.

5 напрямів реформування освіти, які представив Світовий банк, випливають з комплексного дослідження, яке проводилось в Україні. Зокрема, йдеться про концепцію «Нової української школи», засновану на компетенціях і орієнтовану на учнів. Вказано на важливість позитивних змін внаслідок реформи середньої та вищої освіти, необхідність зміцнення інституційного потенціалу та структур урядування. Реформи вже значно розширили автономію закладів вищої освіти, але виявилась неспроможність ряду з них повною мірою користуватись цим для підвищення якості викладання та навчання. Отже, автономія має поєднуватися з підзвітністю та спроможністю.

Експерти радять спрямовувати ресурси на зміцнення ефективності та життєздатності кращих закладів та колективів.  І вказують, що модель державного фінансування вищої освіти потребує подальших змін. Важливо реформувати її, запровадити додаткові стимули для закладів. Також Україні потрібно змінити підхід до індивідуальних стимулів для вчителів, можливостей їхнього кар’єрного розвитку. Потрібно забезпечити ефективніший зворотній зв’язок. В українських школах немає загальнодержавних програм професійної орієнтації, що ускладнює для учнів вибір напряму навчання та закладу освіти. Тому слід розробити національну програму надання послуг консультацій та орієнтації, зміцнити системи оцінювання.

Ганна Новосад зазначила, що Світовий банк і МОН мають однакове бачення того, які проблеми в сфері освіти потрібно вирішити та співпрацюватимуть для подальшого впровадження системної реформи освіти.

Детальніше: https://bit.ly/2oh3G6w,

https://bit.ly/2p2NA0B

2019-10-02

2019-10-02
Поширити