За результатами пошуку знайдено:

записів - 2136

сторінок - 214

Проекти на здобуття фінансування з Громадського бюджету Києва

«Громадський бюджет» – інструмент активних громадян для зміни міста/ району на краще. Проекти, які підтримають кияни шляхом е-голосування, будуть реалізовані під контролем громадськості.

«Громадський бюджет» – інструмент активних громадян для зміни міста/ району на краще. Проекти, які підтримають кияни шляхом е-голосування, будуть реалізовані під контролем громадськості.

Українська столиця – крупний науковий і освітній центр. На території Києва розташовуються, наприклад, 100 наукових установ НАНУ. Крім проведення досліджень і здійснення експертної діяльності, вчені активно займаються популяризацією науки.

Цього року вони спільно зі своїми колегами з інших наукових і освітніх інституцій знову подали проекти на здобуття фінансування з Громадського бюджету Києва:

– «Рік науки для Києва»: цілий рік науково-популярних фестивалів для дітей та дорослих. Відкриті лекції, презентації та екскурсії від провідних фахівців, експерименти – можливість торкнутися науки для киян та гостей столиці!

– «Науковий сквер на Оболоні»: сквер, де на свіжому повітрі можна дивуватися експериментам з фізики і математики. Сквер з витворами мистецтва, які водночас демонструють наукові відкриття. Сквер, де для киян та гостей столиці проходять виставки наукової фотографії та зустрічі з науковцями.

2019-06-06

2019-06-06
Поширити

Кращі науковці отримали Держпремії та премії Президента

200 кращих українських вчених отримали Державні премії в галузі науки і техніки та премії Президента для молодих учених 2018 року за передові дослідження та відкриття у медицині, астрономії, фізиці, енергетиці, оборонці, екології, агропромисловості тощо. 

200 кращих українських вчених отримали Державні премії в галузі науки і техніки та премії Президента для молодих учених 2018 року за передові дослідження та відкриття у медицині, астрономії, фізиці, енергетиці, оборонці, екології, агропромисловості тощо. 

Вручено 15 Держпремій у галузі науки і техніки. Їх отримали 118 науковців. Розмір премії – 300 тис гривень кожна. Лауреатами 40 премій Президента стали 87 молодих вчених. Кожна премія становить 40 тис гривень.

«Щороку в цьому залі ми збираємо справжній інтелектуальний потенціал України. Я хочу подякувати лауреатам, а також усім, хто причетний до того, що премія відбулася і залишається частиною поціновування великих звершень наших науковців. Щиро зичу вам не зупинятися у вашому творчому науковому пошуку, мати багато сил, натхнення, здоров’я і можливостей досягати нових результатів», – зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Вона також коротко зупинилася на тих важливих змінах, яких вдалося досягти за останній час для збільшення підтримки наукових досліджень. Це, насамперед, збільшення фінансування робіт молодих вчених, підвищення у 2 рази стипендій Президента та Кабміну для молодих вчених, створення Нацфонду досліджень, відкриття центрів колективного користування науковим обладнанням, надання доступу за кошти бюджету до Scopus та Web of Science всім державним вишам та науковим установам.

Детальніше – https://bit.ly/2XrMIio

2019-06-05

2019-06-05
Поширити

Проєкт наказу «Про деякі питання документів про освіту»

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Наказу «Про деякі питання документів про освіту».

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Наказу «Про деякі питання документів про освіту».

Наказ розроблено відповідно до частини п’ятої статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту» частини першої статті 40 Закону України «Про освіту» з метою затвердження процедури видачі документів про початкову освіту.

Зауваження та пропозиції можна подати до 24 червня 2019 року.

Детальніше – https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-nakazu-pro-deyaki-pitannya-dokumentiv-pro-osvitu

2019-06-04

2019-06-04
Поширити

Проєкт наказу “Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти”

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти».

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти».

Прийняття документу сприятиме забезпеченню якості проведення моніторингових досліджень, розширенню кола суб’єктів моніторингу діяльності, розмежуванню повноважень між органами влади, державними установами, представниками громадськості у сфері координації його здійснення.

У документі визначаються види, форми та методи проведення моніторингових досліджень, а також особливості процедури підготовки та проведення моніторингу якості освіти.

Зауваження та пропозиції можна подати до 25 червня 2019 року

Детальніше – https://mon.gov.ua/…/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovor…\

2019-06-02

2019-06-02
Поширити

Внесення змін до переліків платних послуг

МОН пропонує для громадського обговорення проект постанови КМУ «Про внесення змін до переліків, затверджених постановами КМУ № 1180 і № 796»

МОН пропонує для громадського обговорення проект постанови КМУ «Про внесення змін до переліків, затверджених постановами КМУ № 1180 і № 796»

Відповідно до документу пропонується внести до переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними науковими установами і переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності.

 Зауваження та пропозиції можна подати до 3 червня 2019 року.

Детальніше – https://mon.gov.ua/…/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovor…

2019-05-29

2019-05-29
Поширити

ISSN для України

Постанова від 06.03.2019 № 163 «Про приєднання до Статуту Міжнародного центру реєстрації серіальних видань (Міжнародного центру ISSN)».

Постанова від 06.03.2019 № 163 «Про приєднання до Статуту Міжнародного центру реєстрації серіальних видань (Міжнародного центру ISSN)».

Схвалено проект листа Уряду України до Генерального секретаря Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури щодо приєднання до Статуту Міжнародного центру реєстрації серіальних видань (Міжнародного центру ISSN) і призначити державну наукову установу «Книжкова палата України імені Івана Федорова» національним центром реєстрації серіальних видань (національним центром ISSN).

Це зроблено задля: 

 упорядкування потоку серіальних видань, що видаються на території України,  створення надійної та зручної в користуванні національної бази даних серіальних видань на основі ISSN,  сприяння створенню умов для впровадження і поширення в Україні інформаційних технологій автоматичної ідентифікації, штрихового кодування серіальних видань на основі ISSN,  удосконалення системи обліку видавничої продукції,  інтеграції вітчизняних суб’єктів видавничої справи у світові ринки і мережі товарних потоків на засадах сучасних загальновизнаних стандартів ділового спілкування.

Детальніше – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/163-2019-%D0%BF,

(http://www.ukrbook.net/)

2019-05-29

2019-05-29
Поширити

Проєкт Концепції реформування юридичної освіти

МОН пропонує  для громадського обговорення підготовлений спільно з Міністерством юстиції України проект Концепції реформування юридичної освіти. Мета документу – створення умов для модернізації змісту юридичної освіти.

МОН пропонує  для громадського обговорення підготовлений спільно з Міністерством юстиції України проект Концепції реформування юридичної освіти. Мета документу – створення умов для модернізації змісту юридичної освіти.

Зауваження та пропозиції можна подати до 07 червня 2019 року.

Детальніше – https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-napracovanij-spilno-z-ministerstvom-yusticiyi-ukrayini-proekt-koncepciyi-reformuvannya-yuridichnoyi-osviti

2019-05-27

2019-05-27
Поширити

Науковців нагородили преміями уряду за передові відкриття

5 колективів українських науковців отримали Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій.

5 колективів українських науковців отримали Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій.

Вручення премій відбулося 16 травня 2019 року за участі Віце-прем’єр-міністра В’ячеслава Кириленка та Міністра освіти і науки Лілії Гриневич.
Кожен колектив отримає по 200 тис гривень – суму Премії було торік збільшено вдвічі.

Детальніше – https://mon.gov.ua/…/5-krashih-kolektiviv-naukovciv-nagorod…

2019-05-19

2019-05-19
Поширити

Барометр довіри Едельмана

Відкрита економіка зростає швидше і має більше поширення технологій та ідей, але ерозія публічної довіри і продовження економічної невизначеності відкрили двері для недовіри та ізоляціонізму від держави, компаній і окремих осіб.

Відкрита економіка зростає швидше і має більше поширення технологій та ідей, але ерозія публічної довіри і продовження економічної невизначеності відкрили двері для недовіри та ізоляціонізму від держави, компаній і окремих осіб.

Згідно з барометром довіри Едельмана, дослідження 2017 року вперше виявило зниження довіри до всіх чотирьох установ – бізнесу, ЗМІ, уряду та НУО.

В епоху пост-істини, політичної та суспільної турбуленції, єдиною визначеністю є невизначеність – саме так зародилась «потреба ефективної корпоративної комунікації». Складні питання ефективної комунікації будуть обговорені на семінарі. 

Детальніше: https://bit.ly/2Vwbqw2

2019-05-19

2019-05-19
Поширити

Проєкт рядової постанови «Про затвердження порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»

МОН пропонує для громадського обговорення проект Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.

МОН пропонує для громадського обговорення проект Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Документ спрямований на визначення механізмів, видів, форм, тривалості, періодичності, порядку оплати, умов і порядку визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників закладів освіти і науково-методичних установ незалежно від їх організаційно-правового статусу, форми власності та сфери управління, а також на удосконалення правового регулювання діяльності закладів освіти, юридичних та фізичних осіб у сфері підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників.

Детальніше – https://bit.ly/2JlUV3q

2019-05-17

2019-05-17
Поширити