За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

ПОЛІТИКА З ЕТИКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ПОЛІТИКА З ЕТИКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Видавництво Кембриджського університету опублікувало першу політику з етики ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Видавництво Кембриджського університету опублікувало першу політику з етики ШІ».
У ній наголошується: нові рекомендації щодо використання ChatGPT враховують проблеми плагіату та суперечки щодо авторства, викликані розвитком генеративного ШІ. Автор зазначає, що згідно з правилами, опублікованими видавництвом, дослідникам буде заборонено ставитися до ШІ як до «автора» академічних статей і книг після нещодавніх суперечок, в яких ChatGPT був вказаний як автор у кількох журналах. Правила CUP, який публікує близько 400 журналів і 1500 монографій на рік, також мають на меті прояснити сірі зони, де генерація тексту штучним інтелектом призводить до плагіату, іноді ненавмисно. Автори будуть «нести відповідальність за точність, цілісність і оригінальність своїх наукових робіт, в тому числі за будь-яке використання ШІ». У статті також наводяться думки Менді Хілл, керуючого директора з академічних питань CUP, яка зазначила, що політика етики ШІ була розроблена для того, щоб надати впевненості дослідникам, які бажають використовувати ChatGPT та інші інструменти ШІ та професора Альвареса, співредактора видання CUP «Кількісні та обчислювальні методи в соціальних науках», який вважає, що поява генеративного ШІ ставить багато питань перед академічними дослідниками і викладачами щодо можливостей і пасток, які представляє генеративний ШІ для академічних публікацій на довгі роки вперед.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-04-19
Поширити
ОЕСР: ПОРТРЕТ КОРИСТУВАЧІВ ШІ В РІЗНИХ КРАЇНАХ

ОЕСР: ПОРТРЕТ КОРИСТУВАЧІВ ШІ В РІЗНИХ КРАЇНАХ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Портрет користувачів штучного інтелекту в різних країнах: характеристики компаній, взаємодоповнюваність активів і продуктивність» із серії «Робочі документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Портрет користувачів штучного інтелекту в різних країнах: характеристики компаній, взаємодоповнюваність активів і продуктивність» із серії «Робочі документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».
У звіті аналізується використання штучного інтелекту у компаніях з 11 країн. На основі узгодженого статистичного коду, що застосовується до офіційних обстежень на рівні компаній, зроблено висновок, що використання ШІ переважає у сфері ІКТ та професійних послуг і більш поширене у великих і молодих фірмах. Користувачі штучного інтелекту, як правило, продуктивніші, особливо найбільші фірми. Додаткові активи, у тому числі навички ІКТ, високошвидкісна цифрова інфраструктура та використання інших цифрових технологій, які значною мірою пов’язані з використанням ШІ, відіграють вирішальну роль у підвищенні продуктивності користувачів ШІ. Цей звіт, підготовлений в рамках проекту ОЕСР «Штучний інтелект у роботі, інноваціях, продуктивності та навичках» (AI-WIPS), надає політикам нові дані та аналіз змін в можливостях і розповсюдженні штучного інтелекту та їхні наслідки для сфери праці.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-04-18
Поширити
НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ВІД КИЇВСЬКОЇ ШКОЛИ ЕКОНОМІКИ

НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ВІД КИЇВСЬКОЇ ШКОЛИ ЕКОНОМІКИ

З 24 квітня по 12 травня 2023 року відбудеться новий навчальний курс «Суспільні цінності та суспільний вибір у контексті відбудови України».

З 24 квітня по 12 травня 2023 року відбудеться новий навчальний курс «Суспільні цінності та суспільний вибір у контексті відбудови України».
Курс покликаний надати відповідь на питання: чи впливають людські цінності на економічні рішення і як? Під час навчання планується, що слухачі: розглянуть питання який ефект цінності справляють на економічні рішення на індивідуальному, груповому та національному рівнях; проаналізують альтернативні системи, розроблені як для опису, так і для обґрунтування індивідуальних та суспільних рішень; вивчатимуть різні концепції прийняття рішень, включаючи утилітаризм, аналіз соціальних витрат і вигоди, статистичну теорію прийняття рішень та поведінкову економіку; обговорять теорію суспільного договору та концепцію суспільної угоди як опис цінностей, характеру та прагнень нації; дізнаються як альтернативні підходи до прийняття рішень можуть вплинути на управлінські рішення щодо післявоєнної відбудови України. Організатор – Київська школа економіки.
Фото: КШЕ
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-04-18
Поширити
ЗАЯВКИ НА МІЖНАРОДНУ РЕЄСТРАЦІЮ ТМ

ЗАЯВКИ НА МІЖНАРОДНУ РЕЄСТРАЦІЮ ТМ

Національний орган інтелектуальної власності пропонує ознайомитися з рекомендаціями, яких необхідно дотримуватися в процесі подання заявок на міжнародну реєстрацію торговельних марок.

Національний орган інтелектуальної власності пропонує ознайомитися з рекомендаціями, яких необхідно дотримуватися в процесі подання заявок на міжнародну реєстрацію торговельних марок.
Дотримання рекомендацій дозволить уникнути найбільш розповсюджених помилок, забезпечить своєчасний розгляд заявок та надання відповідних сервісів з боку IP офісу та ВОІВ. Зокрема, у рекомендаціях розглядаються: подання заявок на міжнародну реєстрацію торговельних марок у паперовій та електронній формі через систему електронної взаємодії закладу експертизи УКРНОІВІ (СЕВ ЗЕС), систему Madrid e-Filing, що доступна на веб-сайті Державної системи правової охорони інтелектуальної власності, та засобами поштового зв’язку; надсилання до УКРНОІВІ документів, що стосуються заявки на міжнародну реєстрацію торговельної марки, через систему СЕВ ЗЕС; актуальні форми бланків ВОІВ для користувачів Мадридської системи міжнародної реєстрації торговельних марок.
Фото: ІР офіс
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-04-18
Поширити
АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА GOVERNMENT BI

АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА GOVERNMENT BI

Міністерство цифрової трансформації та Державна служба статистики створюють аналітичну платформу Government BI для якісних управлінських рішень.

Міністерство цифрової трансформації та Державна служба статистики створюють аналітичну платформу Government BI для якісних управлінських рішень.
Мінцифри стане пілотним державним органом, на базі якого пройде бета-тестування системи GBI, після завершення якого проєкт планується масштабувати на інші центральні органи виконавчої влади. За словами заступника Міністра цифрової трансформації з питань розвитку IT «великі масиви даних, динамічність подій та не завжди оперативний обмін інформацією між держорганами – усе це впливає на якість управлінських рішень. Цей процес можна оптимізувати за рахунок аналітичних інструментів. Проєкт Government BI дасть змогу державним органам оперативно збирати масиви інформації та враховувати її під час ухвалення рішень. GBI не замінить людей, але допоможе їм обробляти дані й через призму аналітики підкаже, що робити в тій чи іншій ситуації та як певне рішення вплине на показники державного розвитку і благополуччя людей». Система використовуватиме інструменти штучного інтелекту. На останніх етапах реалізації проєкту запланована розбудова інститутів BigData, які розвиватимуть систему відкритих даних, коли вся інформація від держорганів буде інтегрована між собою.
Детальніше: https://bit.ly/3olCTF6
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-04-18
Поширити
ТРИМАЙТЕ ВЧЕНИХ, ЯКІ НЕ ВМІЮТЬ ПРАЦЮВАТИ З ЛЮДЬМИ, ПОДАЛІ ВІД ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ

ТРИМАЙТЕ ВЧЕНИХ, ЯКІ НЕ ВМІЮТЬ ПРАЦЮВАТИ З ЛЮДЬМИ, ПОДАЛІ ВІД ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Тримайте вчених, які не вміють працювати з людьми, подалі від докторської дисертації».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Тримайте вчених, які не вміють працювати з людьми, подалі від докторської дисертації».
У ній наголошується, що Європейські університети планують поліпшити підготовку докторантів, але визнають, що деякі професори не зможуть або не захочуть змінити свій підхід. Автор наводить приклад вирішення цієї проблеми, який розглядається у документі Лігі європейських дослідницьких університетів (Leru). У ньому пропонується, що дослідники повинні пройти обов’язкову підготовку з керівництва кандидатами наук і що успіх тих, ким вони керують, має бути ключовим фактором в оцінці їх діяльності. Але автори цього документу Хельке Хіллебранд і Клодін Лейзінгер також визнають, що, можливо, варто подумати про «встановлення дослідницької кар’єри з одним учасником, коли талановиті дослідники, які не мають достатніх навичок роботи з людьми, можуть переслідувати свої дослідні цілі, і не повинні контролювати молодших колег». У документі також описується ключова частина підготовки докторантів, особливо коли вчені набирають студентів та узгоджують тему дисертації. Автори схвалюють використання угод про нагляд, що встановлюють зобов’язання як з боку наглядового органу, так і з боку супервізованого, які набули широкого поширення, зокрема, у Німеччині. За словами доктора Лейсінгер, незважаючи на те, що супервізія вже набула популярності під час найму на роботу в сфері оцінки досліджень, настав час поглянути на неї «з якісної точки зору».
Детальніше: https://bit.ly/3MP5Hju
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-04-18
Поширити
ОЕСР: ЗНАЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МАШИННОГО ПЕРЕКЛАДУ ДЛЯ ЛІНГВІСТІВ ТА СУСПІЛЬСТВА

ОЕСР: ЗНАЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МАШИННОГО ПЕРЕКЛАДУ ДЛЯ ЛІНГВІСТІВ ТА СУСПІЛЬСТВА

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Не втрачається під час перекладу: значення технологій машинного перекладу для лінгвістів та суспільства загалом» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Не втрачається під час перекладу: значення технологій машинного перекладу для лінгвістів та суспільства загалом» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».
У документі обговорюються наслідки останніх досягнень у галузі штучного інтелекту для працівників розумової праці з акцентом на можливу взаємодоповнюваність та заміну між інструментами машинного перекладу та лінгвістами. Поява інструментів машинного перекладу може покращити соціальний добробут за рахунок розширення можливостей для міжмовного спілкування, але також створити нові загрози через низькі рівні точності та якості перекладів, що зберігаються. У документі використовуються дані про вакансії в інтернеті, щоб відобразити еволюцію попиту на фахівців з мови в період з 2015 по 2019 рік у 10 країнах, і ілюструється набір навичок, які роботодавці вважають важливими для найму фахівців з мови шляхом розміщення вакансій в інтернеті.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-04-17
Поширити
ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ

ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ

На сайті Європейської Комісії у розділі «Дослідження та інновації» у контексті політик ЄК щодо підтримки сфери досліджень та інновацій створено сторінку, яка присвячена Україні.

На сайті Європейської Комісії у розділі «Дослідження та інновації» у контексті політик ЄК щодо підтримки сфери досліджень та інновацій створено сторінку, яка присвячена Україні.
На ній розміщується важлива інформація, що стосується участі українських дослідників та інноваторів у програмах Горизонт Європа та Євроатом. Зокрема, на сторінці опубліковано: інформаційні довідки, перелік спеціальних ініціатив, пропозиції підтримки в рамках співробітництва, перелік іншої доступної підтримки, інформація про проєкти та результати участі України у програмі, нормативно-правові документи, новини тощо. Інформація оновлюється та доповнюється.
Фото: логотип
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-04-17
Поширити
НОВІ ВИКЛИКИ У РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

НОВІ ВИКЛИКИ У РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

На сайті Європейської асоціації університетів опублікована стаття Барбари Брускі та Мануели Репетто «Нові виклики для викладачів університетів у розвитку цифрових компетенцій».

На сайті Європейської асоціації університетів опублікована стаття Барбари Брускі та Мануели Репетто «Нові виклики для викладачів університетів у розвитку цифрових компетенцій».


У ній наголошується, що цифровий перехід стосується всіх аспекти сучасного життя, але деякі викладачі університетів все ще неохоче розвивають свої цифрові компетенції. Автори вважають, що викладачі університетів терміново повинні набути ефективних цифрових компетенцій та переглянути практики і методи навчання, щоб покращити якість своїх лекцій і навчання студентів. Але недостатньо вільного володіння цифровими засобами, якщо технології не інтегровані в педагогічну практику. Кожен викладач університету, відповідно до власного почуття відповідальності та передбачення, має розглядати навчання за допомогою технологій як чудову можливість для своїх студентів – і розвивати бачення того, як технології можна використовувати у викладанні. Для кожного викладача це бачення має включати роздуми про те, як запровадити інновації у викладанні своєї дисципліни, а також про методи та інструменти, які використовуються для викладання. Подібно до того, як викладачі щороку оновлюють зміст своєї дисципліни та оновлюють свої лекції, вони повинні розмірковувати про те, чи є їхні методи навчання адекватними. На думку авторів, університети відіграють ключову роль у просуванні цього мислення серед своїх викладачів і у створенні культури, яка поєднує навчання та дослідження. З цих причин розвиток цифрової компетентності є лише першим кроком до інновацій.
Детальніше: https://bit.ly/3o8pmjW, https://bit.ly/3MMYMHi
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-04-17
Поширити
УЧАСТЬ У РОБОЧІЙ ГРУПІ З ЦИФРОВИХ НАВИЧОК

УЧАСТЬ У РОБОЧІЙ ГРУПІ З ЦИФРОВИХ НАВИЧОК

Європейський центр цифрової освіти пропонує професіоналам освіти з усіх секторів взяти участь у робочій групі з цифрових навичок та зробити свій внесок у результати її діяльності.

Європейський центр цифрової освіти пропонує професіоналам освіти з усіх секторів взяти участь у робочій групі з цифрових навичок та зробити свій внесок у результати її діяльності.
Планується, що група буде працювати з травня до жовтня 2023 року. Напрями діяльності групи пов’язані з розвитком цифрових навичок і цифрової впевненості, необхідних людям продовж усього життя та з майбутніми Рекомендаціями Ради щодо цифрових навичок. Оскільки прийняття Рекомендацій обговорюється із країнами ЄС, EDEH планує вжити відповідних заходів для визначення їх впливу на професійний рівень педагогів. Критерії відбору: учасники команди повинні продемонструвати знання та досвід у сфері цифрових навичок. Вони можуть представляти всі сектори освіти, формування політики, навчання та підготовки на робочому місці, освітні технології (EdTech) або приватний сектор, а також можуть бути залучені до проєктів на цю тему. Заявку на участь можна подати до 30 квітня 2023 року.
Фото: EDEH
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-04-17
Поширити