За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

КЕРІВНИЦТВО З ВИЖИВАННЯ ДЛЯ НЕДОСВІДЧЕНИХ ВЧЕНИХ

КЕРІВНИЦТВО З ВИЖИВАННЯ ДЛЯ НЕДОСВІДЧЕНИХ ВЧЕНИХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття МС Чжан та Аліани Леонг «Просіть про допомогу: керівництво з виживання для недосвідчених вчених».   На сайті Times Higher Education опублікована стаття МС Чжан та Аліани Леонг «Просіть про допомогу: керівництво з виживання для недосвідчених вчених».
 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття МС Чжан та Аліани Леонг «Просіть про допомогу: керівництво з виживання для недосвідчених вчених».

У ній йдеться про дослідження та викладання, які є двома сторонами однієї медалі знань: створення та поширення, і як молоді вчені навчаються врівноважувати ці фундаментальні ролі. Автори зазначають, що для молодого викладача велике навантаження в аудиторії може сильно знизити його здатність проводити дослідження. Без багаторічного досвіду викладання підготовка до занять потребує багато часу. У той же час наукові дослідження також потребують занурення в роздуми та читання. Конкурентні вимоги, пов’язані з викладацьким тягарем і науковими дослідженнями, можуть навіть змусити деяких молодих вчених з великим потенціалом відмовитися від своїх досліджень. І це шкода. Отже, автори пропонують поради, які допоможуть молодим вченим знайти правильний баланс між викладанням і дослідженнями. Вони можуть бути адаптовані до ваших обставин та зобов’язань: плануйте больові точки – створіть чіткий план, який включає зобов’язання з навчання та досліджень і здійсненні терміни для кожного завдання, яке вам потрібно виконати; ретельно розподіляйте та відстежуйте свій час – це може дати корисну інформацію щодо розподілу свого часу у майбутньому; співпрацюйте з колегами та студентами, щоб знизити навантаження – це може бути корисним інструментом для тайм-менеджменту; попросіть про допомогу – це може стати потужним інструментом, який допоможе виконати роботу швидше або краще і може принести користь усім, хто в нею бере участь; скористайтеся своїм глибоким розумінням та прихильністю до своєї галузі – зосередження на тому, що дає відчуття задоволення, забезпечить зростання досягнень. На думку авторів, визначення пріоритетів зосередження уваги викладача, вплине на його успіх у здатності збалансувати викладання та дослідження. Володіння обома потрібне для університету, щоб виконати свою місію та зобов’язання перед студентами та суспільством.
Фото: pixabay.com
2023-04-07
Поширити
КОНКУРС ДИСЕРТАЦІЙ 2023

КОНКУРС ДИСЕРТАЦІЙ 2023

Німецько-українське академічне товариство / Мережа UKRAINE оголосило про проведення Конкурсу кандидатських дисертацій.

Німецько-українське академічне товариство / Мережа UKRAINE оголосило про проведення Конкурсу кандидатських дисертацій.
Конкурс проводиться з метою підтримки аспірантів з України та сприяння підвищенню рівня міжнародної академічної співпраці. Взяти участь у конкурсі можуть українськи аспіранти PhD/MD, які проводять дослідження з будь-якої теми за межами України (включаючи аспірантів за обміном та тих, хто був змушений покинути Україну); аспіранти, незалежно від національності, які беруть участь у спільному дослідницькому проекті; аспіранти, незалежно від національності, тема дослідження яких стосується України. Заявку на участь можна подати до 15 травня 2023 року.
Фото: Німецько-українське академічне товариство
2023-04-06
Поширити
ЯК НАЙКРАЩЕ ПОБУДУВАТИ СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЯК НАЙКРАЩЕ ПОБУДУВАТИ СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хунру Чжана «Відкриті оцінки: що можна і чого не можна робити, що сприяє добрій практиці».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хунру Чжана «Відкриті оцінки: що можна і чого не можна робити, що сприяє добрій практиці».
У ній наголошується, що формат іспиту може вплинути на успішність учнів та рівень занепокоєння та розглядається питання як налаштувати систему відкритого оцінювання, щоб дати учням найкращі шанси досягти успіху. Метою оцінки курсу, незалежно від її формату, є оцінка того, наскільки учні ефективно виконали свої навчальні завдання. Дебати навколо того, що з більшою ймовірністю покращує академічну успішність та добробут студентів, відкрите (OBAs) чи закрите (CBAs) оцінювання є звичайним явищем. CBAs є більш ефективним інструментом для перевірки нижчих рівнів таксономії Блума, таких як запам’ятовування, та пов’язані з меншою кількістю списування учнів. Тим не менш, OBAs є більш продуктивні для розробки та тестування більш високих рівнів шкали таксономії Блума в таких навичках, як аналіз та оцінка, та пов’язані з нижчим рівнем тривожності студентів. У цієї статті наводяться узагальнені концептуальні міркування та практичні поради у вигляді короткого списку того, що можна і чого не можна робити щоб викладачам перейти від CBAs до віддалених OBAs.
Фото: pixabay.com
2023-04-06
Поширити
ОЕСР: МІЖНАРОДНА СТАТИСТИКА ПРЯМИХ ІНВЕСТИЦІЙ ОЕСР, 2022

ОЕСР: МІЖНАРОДНА СТАТИСТИКА ПРЯМИХ ІНВЕСТИЦІЙ ОЕСР, 2022

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано щорічний звіт «Міжнародна статистика прямих інвестицій ОЕСР, 2022» із серії «Міжнародна статистика прямих інвестицій ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано щорічний звіт «Міжнародна статистика прямих інвестицій ОЕСР, 2022» із серії «Міжнародна статистика прямих інвестицій ОЕСР».
У ньому наголошується, що завдяки технологічним змінам, глобальній конкуренції та лібералізації ринків прямі інвестиції відіграють ключову роль у процесі глобальної економічної інтеграції. ОЕСР збирає та поширює надійні та актуальні статистичні дані, які необхідні для осмисленої інтерпретації інвестиційних тенденцій для обґрунтованої розробки політики. У цій публікації зібрані детальні статистичні дані щодо внутрішніх і зовнішніх потоків прямих іноземних інвестицій і позицій країн ОЕСР. Порівняльні таблиці та діаграми доповнюють інформацію, включену до статистики кожної країни ОЕСР з розподілом за країнами-партнерами в усьому світі та за економічною діяльністю. Дані надаються за останні п’ять доступних років і ґрунтуються на офіційних звітах країн ОЕСР. Показники, які можна порівняти на міжнародному рівні, дозволяють виміряти ступінь економічної інтеграції та конкурентоспроможності ринків.
Фото: скріншот
2023-04-06
Поширити
НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА EURIZON

НОВА СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА EURIZON

Секретаріат EURIZON WP9 повідомляє про запуск нової стипендіальної Програми EURIZON: «Дистанційні дослідницькі гранти для українських дослідників».

Секретаріат EURIZON WP9 повідомляє про запуск нової стипендіальної Програми EURIZON: «Дистанційні дослідницькі гранти для українських дослідників».
Програма спрямована на підтримку вразливих груп дослідників з українських установ, які проводять дослідження в усіх галузях науки. Підтримка надаватиметься у вигляді дослідницьких грантів, які фінансуються Європейським Союзом. Вони дозволять українським дослідникам продовжувати свою наукову роботу дистанційно у співпраці з партнерами з європейських установ. Запропоновані науково-дослідні проєкти триватимуть від 6 до 12 місяців, дослідницькі групи можуть складатися з 2-5 (і більше) осіб. Критерії та правила подання заявки включені в технічне завдання для заявників. Заявку на участь можна подати до 8 травня 2023 року.
Фото: логотип
2023-04-06
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 5 квітня 2023 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р.

Міністерством освіти і науки України 5 квітня 2023 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р.
№ 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Фото: pixabay.com
2023-04-06
Поширити
НОВА СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ХАРТІЇ ЕРАЗМУС ДЛЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

НОВА СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ХАРТІЇ ЕРАЗМУС ДЛЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Європейська Комісія опублікувала нове Керівництво з моніторингу Хартії Erasmus для вищої освіти на 2021-2027 роки (Monitoring Guide of the Erasmus Charter for Higher Education 2021-2027).

Європейська Комісія опублікувала нове Керівництво з моніторингу Хартії Erasmus для вищої освіти на 2021-2027 роки (Monitoring Guide of the Erasmus Charter for Higher Education 2021-2027).
Керівництво було створено Європейською комісією разом із робочою групою, що складалася з експертів національних агенцій Erasmus+, вищих навчальних закладів та представників студентів з метою допомогти національним агентствам Erasmus+ організувати та структурувати моніторинг ECHE, надати чіткі, справедливі, практичні та корисні рекомендації для просування передового досвіду в організації проєктів мобільності та співпраці Erasmus+. Хартія вищої освіти Erasmus забезпечує загальну основу якості для європейської та міжнародної співпраці, яку вищий навчальний заклад може здійснювати в рамках Erasmus+. Надання акредитації ECHE є обов’язковою умовою для всіх вищих навчальних закладів, розташованих у державах-членах ЄС або третіх країнах, пов’язаних з програмою Erasmus+ та бажаючих брати участь у навчальній мобільності окремих осіб та/або співробітництва між організаціями та установами в рамках Erasmus+. Документ ґрунтується на чітко встановлених параметрах і містить повний пакет показників моніторингу, включаючи критерії оцінювання та запитання для проведення моніторингу проєктів. Також у ньому наводяться міркування Erasmus Student Network щодо важливості нового посібника та його пріоритетних напрямків.
Фото: Erasmus+
2023-04-06
Поширити
ДЕСЯТЬ ПОРАД, ЯК КРАЩЕ СКЛАСТИ ІСПИТИ

ДЕСЯТЬ ПОРАД, ЯК КРАЩЕ СКЛАСТИ ІСПИТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Грейс Маккейб «Десять порад, як краще скласти іспити».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Грейс Маккейб «Десять порад, як краще скласти іспити».
Підготовка є ключем до успішної здачі іспитів. Ці десять порад допоможуть підійти до іспитів, почуваючись максимально готовими. Отже десять порад: створіть ідеальний графік – вкдючить кожне завдання, кожне есе та іспит, які у вас є; ведіть щоденник – включити заняття, зустрічі з наставниками, групові заняття та інші зустрічі, які сприятимуть вашому навчанню; створюйте списки справ – щоранку пишіть список того, що потрібно виконати, включаючи всі завдання; напишіть свій власний термін готовности – це надасть додатковий час, якщо щось піде не так; тримайте обладнання в порядку – акуратний простір веде до впорядкованого розуму; зберігайте джерела та дослідження – щоб усе це було в одному місці при написанні есе; знайдіть способи залишатися зосередженим – поставте собі за мету або винагородіть себе за завершення роботи; думайте заздалегідь – важливо пам’ятати, що їсти та відпочивати все одно потрібно; робіть перерви – заплануйте вечір кіно у суботу чи прогулянку з друзями у неділю; добре виспіться – сон може покращити ваш настрій, ви краще згадаєте те, що вчили, і просто відчуєте себе бадьоріше.
Детальніше: https://bit.ly/412kgEc
Фото: pixabay.com
2023-04-05
Поширити
ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ПРЯМИМИ ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВОМ

ОЕСР: ПОСИЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ПРЯМИМИ ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВОМ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Інструментарій для посилення зв’язків між ПІІ та МСП».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Інструментарій для посилення зв’язків між ПІІ та МСП».
У ньому наголошується, що зміцнення зв’язків між прямими іноземними інвестиціями та малими і середніми підприємствами має важливе значення для підвищення продуктивності інновацій в країнах і регіонах ОЕСР та за її межами. Цей посібник містить рекомендації для національних та регіональних урядів щодо збільшення впливу ПІІ на вітчизняні МСП та місцеву економіку шляхом поширення знань та технологій. У звіті представлено концептуальну основу для розуміння основних сприятливих умов та каналів поширення зв’язків між ПІІ та МСП, а також набір інструментів для оцінки потенціалу впливу на місцеву економіку та оцінки політичної та інституційної бази, що сприяє розвитку зв’язків між ПІІ та МСП. Цей інструментарій ґрунтується на результатах пілотного дослідження політичних ініціатив у 27 країнах-членах ЄС.
Фото: скріншот
2023-04-05
Поширити
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ЮНЕСКО ЗАКЛИКАЄ ЗАПРОВАДИТИ ГЛОБАЛЬНІ ЕТИЧНІ РАМКИ

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ЮНЕСКО ЗАКЛИКАЄ ЗАПРОВАДИТИ ГЛОБАЛЬНІ ЕТИЧНІ РАМКИ

На сайті ЮНЕСКО опубліковано інформаційний матеріал «Штучний інтелект: ЮНЕСКО закликає всі уряди негайно запровадити Глобальні етичні рамки».

На сайті ЮНЕСКО опубліковано інформаційний матеріал «Штучний інтелект: ЮНЕСКО закликає всі уряди негайно запровадити Глобальні етичні рамки».
У ньому йдеться, що у відповідь на заклики понад 1000 технічних працівників призупинити дослідження найпотужніших систем штучного інтелекту, зокрема Chat GPT, ЮНЕСКО закликає країни негайно повністю впровадити положення Рекомендацій з етики штучного інтелекту. Цей нормативний документ, розроблений ЮНЕСКО та одноголосно прийнятий 193 державами-членами Організації, забезпечує всі необхідні гарантії для етичного використання ШІ. Він містить цілі та принципи, а також детальні політичні рекомендації в усіх відповідних сферах та орієнтує країни на те, як максимізувати переваги штучного інтелекту та зменшити пов’язані з ним ризики. Для уникнення етичних проблем документ надає інструменти для забезпечення дотримання принципу верховенства права при розробці ШІ та оцінки виконання керівних принципів державами-членами. На сьогоднішній день понад 40 країн у всіх регіонах світу вже співпрацюють з ЮНЕСКО над розробкою системи стримувань і противаг у сфері штучного інтелекту на національному рівні, спираючись на Рекомендації. ЮНЕСКО закликає всі країни приєднатися до очолюваного руху за створення етичного ШІ. Звіт про прогрес буде представлений на Глобальному форумі ЮНЕСКО з етики штучного інтелекту в Словенії в грудні 2023 року.
Фото: скріншот
2023-04-05
Поширити