За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЧИННИКІВ ДОВІРИ ДО ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУЦІЙ

ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЧИННИКІВ ДОВІРИ ДО ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУЦІЙ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Розуміння культурних відмінностей та крайніх поглядів у досліджені ОЕСР 2021 року: аналіз відкритих відповідей» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо державного управління».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Розуміння культурних відмінностей та крайніх поглядів у досліджені ОЕСР 2021 року: аналіз відкритих відповідей» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо державного управління».


У ньому йдеться про Опитування ОЕСР щодо чинників довіри до державних інституцій 2021 року, яке дає змогу оцінити вплив на довіру людей до уряду та державних інституцій у різних країнах, а також зрозуміти, як люди сприймають функціонування демократичних інституцій. Більшість чинників в Опитуванні довіри стосуються компетенцій та цінностей уряду, які допомагають країнам здійснювати конкретні кроки для відновлення довіри. Як на індивідуальному, так і на рівні країни довіра може змінюватися через культурні, економічні та соціальні чинники. У цьому документі проаналізовано відповіді на запитання у 16 країнах ОЕСР, щоб виявити: чи можуть відповіді дати уявлення про культурні відмінності та крайні прояви недовіри та які виміри впливають на довіру. Результати тематичної моделі опитування свідчать, що респонденти називають не лише державні внески, результати та процеси, а й соціально-економічну вразливість, глобальні виклики та виклики між поколіннями. Багато респондентів наголошують, що «корупція», «гроші» та «влада» визначають їхню довіру до державних інституцій, але ці сприйняття не пов’язані з прозорістю та підзвітністю уряду. Результати також свідчать про перевагу якісних вимірювань (відкритих запитань в опитуванні) для розуміння складного взаємозв’язку між довірою та державним управлінням.

Детальніше: https://bit.ly/3JPS3cL, https://bit.ly/3JFcc5a, https://doi.org/10.1787/ef25d883-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини
2023-03-28
Поширити
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЄАУ ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ РАМКИ КВАЛІФІКАЦІЙ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЄАУ ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ РАМКИ КВАЛІФІКАЦІЙ

Європейська асоціація університетів у відповідь на публічні консультації Європейської Комісії щодо оцінки Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя розробила низку рекомендацій щодо майбутнього розвитку кваліфікаційних рамок.

Європейська асоціація університетів у відповідь на публічні консультації Європейської Комісії щодо оцінки Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя розробила низку рекомендацій щодо майбутнього розвитку кваліфікаційних рамок.
У документі ЄАУ підтверджує важливість ЄРК як одного з ключових інструментів на європейському рівні для: кращого зв’язку між освітою, професійною підготовкою та світом праці; розробки політики з питань освіти, зокрема, європейської архітектури ступенів; порівняння кваліфікації через національні рамки кваліфікацій, підтримуючи визнання та мобільність між освітніми системами. Розвиток ЄРК за активної участі всіх ключових зацікавлених сторін, включаючи вищі навчальні заклади, має зміцнити здатність і потенціал кваліфікаційних рамок підтримувати інновації в освіті, такі як мікро-кредити. На політичному рівні важливо продовжувати і посилювати узгодження ЄРК з Рамкою кваліфікацій Європейського простору вищої освіти (QF-EHEA), яка є більш специфічною сферою. Це забезпечить плідну синергію між Європейським освітнім простором, Європейським дослідницьким простором і ЄПВО. Також необхідно вдосконалити використання ЄРК, визначивши це на законодавчому рівні ЄС та в інших інструментах, розроблених EUA та його державами-членами. Оцінка має вивчити та оцінити додаткову цінність ЄРК для її користувачів: зробити кваліфікації більш зрозумілими та впізнаваними, підтримати мобільність та можливість працевлаштування випускників, а також зміни в освіті.
Фото: скріншот
2023-03-28
Поширити
ПЕРЕВАГИ ТА ПРИНЦИПИ МІКРОНАВЧАННЯ

ПЕРЕВАГИ ТА ПРИНЦИПИ МІКРОНАВЧАННЯ

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів щодо мікронавчання.

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку корисних ресурсів щодо мікронавчання.
Його переваги та принципи розглядаються у статтях: Microlearning – малими кроками до великих результатів» (як побудований навчальний процес, до чого тут microlearning, хто довів, що microlearning працює, мicrolearning та онлайн-курси); What Is Microlearning: A Complete Guide For Beginners / Що таке мікронавчання: повний посібник для початківців (що таке мікронавчання та навіщо воно потрібне, які його переваги, обмеження, найкращі практики, готовність до мікронавчання); Microlearning by Valamis / Мікронавчання від Valamis (що таке мікронавчання; його переваги, проблеми, приклади, принципи та найкращі практики мікронавчання).
Фото: Uni-Biz Bridge
2023-03-28
Поширити
СЛОВНИК НОВІТНІХ АНГЛІЗМІВ

СЛОВНИК НОВІТНІХ АНГЛІЗМІВ

Видавництво «Наукова думка» НАН України опублікувало «Словник новітніх англізмів», підготувлений науковцями Інституту мовознавства імені Потебні НАН України.

Видавництво «Наукова думка» НАН України опублікувало «Словник новітніх англізмів», підготувлений науковцями Інституту мовознавства імені Потебні НАН України.
Словник містить близько 4 тисяч слів і словосполучень, запозичених з англійської мови головно впродовж перших десятиліть ХХІ століття, які активно побутують в узусі української мови. Видання не є нормативним і не вводить зібрані одиниці до літературного стандарту. Словник охоплює лексику, що вживається в оригінальному латинографічному написанні й адаптовану засобами української графіки, зі сфер бізнесу, моди, кулінарії, інформаційних технологій тощо. Окрім реєстрових слів, записаних за нормами чинного правопису, у словнику подано також паралельні узусні форми. Слова у реєстрі подано у алфовітному порядку (спочатку Трансплантовані латинографічні запозичення, потім – Запозичення, адаптовані засабами української графіки). Книга призначена для широкого кола читачів.
Фото: Інститут мовознавства
2023-03-27
Поширити
ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ОЦІНОК

ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ОЦІНОК

На сайті Times Higher Education у розділі «Ресурси для викладачів і співробітників університету» опублікована добірка тематичних матеріалів і порад щодо створення змішаних курсів, курсів у метавсесвіті та аргументів на користь переосмислення університетських оцінок.

На сайті Times Higher Education у розділі «Ресурси для викладачів і співробітників університету» опублікована добірка тематичних матеріалів і порад щодо створення змішаних курсів, курсів у метавсесвіті та аргументів на користь переосмислення університетських оцінок.
Ресурс охоплює широкий спектр питань, серед яких: формування стійкості в учнів; педагогічної парадигми 4.0: об’єднання студентів, викладачів та ШІ; умов студентів: пропонувати варіанти оцінювання для розширення можливостей навчання; сім кроків, щоб створити ефективний інструмент оцінки якості курсу; трансформаційних змін необхідних для надання освіті, орієнтованої на Землю; ChatGPT і навчальний дизайн: які можливості для створення онлайн-контенту він пропонує; як зворотне наставництво допомагає спільно створювати інституційні знання тощо.
Фото: скріншот
2023-03-27
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Херсонщтнт:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Херсонщтнт:

– Херсонський державний університет http://ekhsuir.kspu.edu/
– Херсонський національний технічний університет http://kntu.net.ua/ukr/content/view/full/29529
2023-03-27
Поширити
ОЕСР: ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ В КРАЇНАХ АРКТИЧНОЇ РАДИ

ОЕСР: ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ В КРАЇНАХ АРКТИЧНОЇ РАДИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Економічні наслідки політики щодо забруднення повітря в країнах Арктичної ради: секторальний аналіз» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Економічні наслідки політики щодо забруднення повітря в країнах Арктичної ради: секторальний аналіз» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».
У ньому кількісно оцінюються екологічні, медичні та економічні наслідки політики щодо забруднення повітря в країнах Арктичної ради з акцентом на галузеві відмінності. Для оцінки використовується підхід моделювання та порівнюється базовий сценарій, який відображає чинне законодавство, зі сценарієм політики, згідно з яким найкращі доступні методи скорочення викидів застосовуються в усіх секторах викидів. У звіті підкреслюється, що вигоди від поліпшення якості повітря можна отримати, якщо розглядати скорочення викидів в усій економіці, а не лише в тих секторах, які найчастіше стають об’єктами уваги, таких як промисловість і транспорт. Результати, представлені у звіті, також підкреслюють необхідність розробки політичних стратегій для конкретних країн, які б враховували поточний рівень жорсткості політики, внесок секторів у забруднення повітря та потребу в галузевих інвестиціях у нові технології, які також різняться залежно від країни.
Фото: скріншот
2023-03-27
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Харківщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Харківщини:

– Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» http://dspace.library.khai.edu
– Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» http://repository.kpi.kharkov.ua/
– Національного університету цивільного захисту України http://repositsc.nuczu.edu.ua/?locale=uk
– Національного фармацевтичного університету https://dspace.nuph.edu.ua/
– Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого https://dspace.nlu.edu.ua/home.jsp?locale=uk
– Української інженерно-педагогічної академії http://repo.uipa.edu.ua/jspui
– Українського державного університету залізничного транспорту http://lib.kart.edu.ua/
– «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» Харківської обласної ради http://repository.khpa.edu.ua:8080/jspui/
– Харківської державної академії культури http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/
– Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія» http://dspace.nua.kharkov.ua
– Державного біотехнологічного університету https://repo.btu.kharkov.ua
– Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця http://repository.hneu.edu.ua
– Харківського національного медичного університету http://repo.knmu.edu.ua/
– Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди http://dspace.hnpu.edu.ua/
– Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова http://eprints.kname.edu.ua
– Харківського національного університету радіоелектроніки https://openarchive.nure.ua
– Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна http://dspace.univer.kharkov.ua/?locale=uk
Фото: Iona
2023-03-24
Поширити
ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ, РЕГУЛЮВАННЯ ТА ЗРОСТАННЯ У ЦИФРОВОМУ СВІТІ

ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ, РЕГУЛЮВАННЯ ТА ЗРОСТАННЯ У ЦИФРОВОМУ СВІТІ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Конкуренція, регулювання та зростання у цифровому світі: робота з проблемами конкуренції, що виникають на цифрових ринках» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Конкуренція, регулювання та зростання у цифровому світі: робота з проблемами конкуренції, що виникають на цифрових ринках» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».
У документі зазначається, що формування цифрових ринків призвело до появи нових конкурентних викликів, які складно вирішити з необхідною швидкістю та у повному обсязі. Серед науковців і політиків існує консенсус у тому, що необхідна відповідна регуляторна політика, яка дозволить уникнути послаблення конкуренції на зазначених ринках, підтримуючи продуктивність та інновації. У цій публікації обговорюються регуляторні пропозиції, спрямовані на розвиток конкуренції та справедливої торгівлі на цифрових ринках, вже схвалені провідними країнами ОЕСР.
Фото: скріншот
2023-03-24
Поширити
ЗВІТ ТЕМАТИЧНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ ГРУПИ EUA

ЗВІТ ТЕМАТИЧНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ ГРУПИ EUA

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано звіт тематичної експертної групи EUA з питань навчання та викладання «Потреби та добробут студентів і співробітників».

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано звіт тематичної експертної групи EUA з питань навчання та викладання «Потреби та добробут студентів і співробітників».


У ньому узагальнено результати роботи групи за 2022 рік та зосереджено увагу на тих аспектах діяльності закладів вищої освіти, які найбільше впливають на індивідуальне благополуччя. Результати опитування студентів і співробітників в установах-членах асоціації, дозволили експертам з’ясувати, вплив цифрових технологій на навчання та викладання. У звіті подані ключові міркування та рекомендації, які можуть бути корисними для забезпечення цілеспрямованої та ефективної підтримки студентів і викладачів. Група працювала в рамках проєкту «Підтримка європейських університетів у їхніх стратегічних підходах до цифрового навчання» (DIGI-HE) за співфінансування програми Erasmus+ Європейського Союзу.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-03-24
Поширити