За результатами пошуку знайдено:

записів - 3511

сторінок - 352

ВИХОВАННЯ ДУХУ ТОВАРИСТВА ТА СПІВПРАЦІ

ВИХОВАННЯ ДУХУ ТОВАРИСТВА ТА СПІВПРАЦІ

На сайті Times Higher Education опубліковано поради щодо виховання духу товариства та співпраці між колегами у закладах вищої освіти, зібрані на тематичній сторінці «Мистецтво колегіальності та чому це важливо» розділу «Ресурси для науковців та співробітників університетів».

На сайті Times Higher Education опубліковано поради щодо виховання духу товариства та співпраці між колегами у закладах вищої освіти, зібрані на тематичній сторінці «Мистецтво колегіальності та чому це важливо» розділу «Ресурси для науковців та співробітників університетів».

Центральною є думка про те, що колегіальність може набувати різних форм, але в її основі лежить дух співпраці та підтримки, який має вирішальне значення для процвітання будь-якого університету. Романтизований образ самотнього вченого, який працює над своїм черговим великим відкриттям, – застаріває, оскільки наразі для вирішення найнагальніших проблем суспільства потрібна міждисциплінарна робота. Навіть викладання в університеті стало колективним процесом, до якого залучені експерти з різних галузей знань для створення захоплюючих курсів. Колекція порад охоплює широке коло різноманітних питань, пов’язаних із вихованням колегіальності.

Детальніше: https://bit.ly/3UO1UDm

2022-12-16
Поширити
СТИПЕНДІЇ DAAD ДЛЯ ВЧЕНИХ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ

СТИПЕНДІЇ DAAD ДЛЯ ВЧЕНИХ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ

Німецька служба академічних обмінів пропонує українським вченим та молодим науковцям стипендії.

Німецька служба академічних обмінів пропонує українським вченим та молодим науковцям стипендії.

Наразі відкриті наступні стипендіальні програми: для викладачів та науковців для підтримки спілкування з колегами та обміну досвідом у рамках короткострокових дослідницьких поїздок до Німеччини; робочі візити для викладачів у галузі мистецтва та архітектури для розвитку мистецької співпраці; повторні запрошення для колишніх стипендіатів з метою підтримки проведення досліджень та виконання робочих проектів у Німеччині, формування контактів у рамках глобальної мережі випускників DAAD; короткі наукові стипендії. Фінансування за вказаними програмами буде розпочато у червні 2023 року. Заявку на отримання стипендії можна подати до 5 січня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3Btmzpy, https://bit.ly/3Yim8rE, https://bit.ly/3hkybnJ, https://bit.ly/3PoVoSz, https://bit.ly/3FJjVNN

2022-12-16
Поширити
РЕЙТИНГ УНІВЕРСИТЕТІВ ЗА АКАДЕМІЧНОЮ УСПІШНІСТЮ

РЕЙТИНГ УНІВЕРСИТЕТІВ ЗА АКАДЕМІЧНОЮ УСПІШНІСТЮ

Інститут інформатики Близькосхідного технічного університету в Анкарі опублікував чергову версію світового Рейтингу університетів за академічною успішністю 2022-2023 (University Ranking by Academic Performance 2022-2023 / URAP).

Інститут інформатики Близькосхідного технічного університету в Анкарі опублікував чергову версію світового Рейтингу університетів за академічною успішністю 2022-2023 (University Ranking by Academic Performance 2022-2023 / URAP).

Рейтинг побудований на основі даних аналітичного інструменту InCites бібліометричої бази даних Web of Science щодо якості досліджень, їх кількості, впливу, продуктивності та міжнародної наукової співпраці. Наразі китайські та французькі університети продовжують удосконалюватись: тоді як у 2013-14 роках топ-10 ЗВО повністю складався з британських і північноамериканських університетів, тепер першу десятку лідерів формують три університети США, три китайських, два британських, один канадський та один французький. До рейтингу також увійшли Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Сумський державний університет, Національний університет «Львівська політехніка», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Львівський національний університет імені Івана Франка.

Детальніше: urapcenter.org, ireg-observatory.org, https://bit.ly/3VT1NI5, https://bit.ly/3ByKLqy

2022-12-16
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДУАЛЬНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДУАЛЬНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу МОН «Про затвердження Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти».

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу МОН «Про затвердження Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти».

Документ покликаний врегулювати питання дуальної форми здобуття освіти. Він визначає зміст та особливості дуальної форми здобуття фахової передвищої та вищої освіти, її завдання. Зокрема, надає роз’яснення, що дуальна форма здобуття освіти передбачає поєднання навчання в закладах освіти та в інших суб’єктів освітньої діяльності з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації. Основними завданнями дуальної форми здобуття фахової передвищої та вищої освіти є підвищення якості підготовки фахівців, які формують основу трудового потенціалу для інноваційного розвитку економіки, відповідно до сучасних вимог ринку праці і потреб роботодавців; підвищення конкурентоздатності випускників закладів освіти, скорочення періоду їх адаптації до професійної діяльності, сприяння росту рівня зайнятості молоді; зміцнення механізму, що забезпечує інтегрування освіти, науки і практичної діяльності в усіх галузях економіки задля безперервного поступального руху завдяки синергії та прискореному обміну знаннями та інноваціями. Зауваження та пропозиції можна подати до 13 січня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3Br4mc7, https://bit.ly/3VRJtPf, https://bit.ly/3Bxw3jw

2022-12-16
Поширити
ЗВІТ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МАКРОРЕГІНАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЄС

ЗВІТ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МАКРОРЕГІНАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЄС

Єврокомісія опублікувала звіт щодо впровадження макрорегінальних стратегій ЄС.

Єврокомісія опублікувала звіт щодо впровадження макрорегінальних стратегій ЄС.

У документі міститься оцінка поточного стану і аналіз прогресу щодо впровадження макрорегіональних стратегій, розглядаються шляхи подальшого розвитку. Наразі існує чотири макрорегіональні стратегії ЄС, кожна з яких супроводжується планом дій, що регулярно оновлюється з урахуванням нових викликів та поточних потреб. Це стратегії ЄС щодо Балтійського, Дунайського, Адріатико-Іонічного та Альпійського регіону. Вони охоплюють 19 країн-членів ЄС та 8 інших держав. Макрорегіональні стратегії роблять важливий внесок у здійснення «зеленого», цифрового та соціального переходів, багато зацікавлених сторін підтримують ініціативи з надання гуманітарної допомоги, сприяють реалізації основних європейських політичних ініціатив, узгоджуючи та координуючи їх з регіональними та місцевими ініціативами.

Детальніше: https://bit.ly/3uMFvvA, https://bit.ly/3BvG2pg, https://bit.ly/3j39JaQ, https://bit.ly/3hticDQ

2022-12-16
Поширити
ЗВІТ ОЕСР: БАГАТОСТОРОННЄ ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ 2022

ЗВІТ ОЕСР: БАГАТОСТОРОННЄ ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ 2022

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Багатостороннє фінансування розвитку 2022».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Багатостороннє фінансування розвитку 2022».

У ньому наголошується, що після спалаху пандемії COVID-19 низка криз, що взаємно підсилюють одна одну у поєднанні зі складним глобальним контекстом чинять тиск на багатосторонню систему фінансування розвитку. Вона охоплює пріоритети, список яких постійно розширюється. Необхідно відновити зусилля щодо зміцнення фінансового потенціалу багатосторонньої системи розвитку, але не відволікаючи при цьому увагу від інших реформ. У звіті представлені відомості про актуальні тенденції багатостороннього фінансування розвитку, розглядається еволюція фінансових потоків, містяться дані про багатосторонні внески та перспективи співпраці.

Детальніше: https://bit.ly/3FqUccr, https://bit.ly/3Bv5rzM, https://bit.ly/3FPLkyN, https://doi.org/10.1787/9fea4cf2-en

2022-12-15
Поширити
КОНКУРС ПРОПОЗИЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ GÉANT

КОНКУРС ПРОПОЗИЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ GÉANT

Оголошено про нові конкурси інноваційної програми GÉANT, в рамках яких пропонується фінансування дослідницьких проектів з бюджетом до 30 тис.

Оголошено про нові конкурси інноваційної програми GÉANT, в рамках яких пропонується фінансування дослідницьких проектів з бюджетом до 30 тис.

євро тривалістю до 9 місяців. Теми досліджень можуть належати до будь-якої предметної області та мати відношення до компетенції спільноти GÉANT. Йдеться, зокрема, про розвиток мереж, хмарних технологій, безпеку, забезпечення довіри й ідентифікації, освіту. Особливо будуть заохочуватись інноваційні пропозиції, які матимуть значний науковий, суспільний та економічний вплив та будуть корисними для європейської науково-освітньої спільноти. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 30 січня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3Hr8rRd, https://bit.ly/3PojQ6j, https://bit.ly/3Bpj3wc

2022-12-14
Поширити
ПОРАДИ ДЛЯ ПЕРЕКОНЛИВИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ

ПОРАДИ ДЛЯ ПЕРЕКОНЛИВИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ

На сайті компанії Genesis опублікована стаття Іллі Бачуріна «Переконливі презентації та публічні виступи — алгоритм від соціального психолога».

На сайті компанії Genesis опублікована стаття Іллі Бачуріна «Переконливі презентації та публічні виступи — алгоритм від соціального психолога».

У ній наголошується, що страх публічних виступів — одна з найпоширеніших фобій, але за допомогою регулярних вправ хвилювання можна опанувати. Крім того, знаючи правильні алгоритми підготовки, кожен може навчитися проводити переконливі презентації. Автор ділиться досвідом щодо того, як розвинути навички публічного виступу, утримувати увагу слухачів, зробити так, щоби вас запам’ятовували, позбутися «мовних паразитів». Зокрема, при підготовці до виступу треба починати підготовку з аналізу аудиторії та пам’ятати про п’ять складових вдалого виступу (спостереження, увага, довіра, суть, підкреслити головне). При виголошенні промови не можна застосовувати «слова-паразити», потрібно тримати нормальний темп та вдало використовувати паузи. Рекомендується переглядати виступи чемпіонів світу з ораторського мистецтва, виступи у форматі драми та історії. І, нарешті, не можна нехтувати «правилом велосипеда»: неможливо чомусь навчитися, тільки слухаючи, як це треба робити, адже щоб навчитися будь-чому, потрібна практика.

Детальніше: https://bit.ly/3iVQH6t, https://bit.ly/3VRjTdo

2022-12-14
Поширити
СТИПЕНДІЇ LINDA HALL LIBRARY’S 2023-24

СТИПЕНДІЇ LINDA HALL LIBRARY’S 2023-24

Бібліотека Лінди Холл оголосила про прийом заявок на стипендії з історії науки та суміжних гуманітарних галузей на 2023-24 роки.

Бібліотека Лінди Холл оголосила про прийом заявок на стипендії з історії науки та суміжних гуманітарних галузей на 2023-24 роки.

Ці стипендії надають перспективним науковцям фінансову підтримку для вивчення колекцій бібліотеки та приєднання до динамічної інтелектуальної спільноти внутрішніх експертів, стипендіатів і вчених з інших культурних та освітніх закладів. Також відкрито декілька стипендій, спрямованих на певні групи дослідників. Серед них – стипендія для України, що пропонується у партнерстві з британсько-українською ініціативою Twinning. Ця стипендія передбачає фінансування українському докторанту чи постдокторанту у розмірі 5 тис. дол. США на місяць. Стипендіати матимуть можливість проводити дослідження з використанням цифрових колекцій бібліотеки, безкоштовно запитувати скановані файли відповідно до внутрішньої політики оцифрування. Заявку на стипендію можна подати до 20 січня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3iX7FS1, https://bit.ly/3HrmiqM, https://bit.ly/3PibLQF, https://www.twinningukraine.com/, https://bit.ly/3FlIMH3

2022-12-14
Поширити
ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

У 2023 року набуде чинності «Глобальна конвенція про вищу освіту» ЮНЕСКО.

У 2023 року набуде чинності «Глобальна конвенція про вищу освіту» ЮНЕСКО.

Ця конвенція встановлює універсальні принципи справедливого, прозорого та недискримінаційного визнання кваліфікацій вищої освіти й кваліфікацій, які дають доступ до вищої освіти і пропонують можливості для подальшого навчання й працевлаштування. Представлені в ній положення, що стосуються нетрадиційних способів навчання, сприятимуть визнанню кваліфікацій попереднього навчання та періодів дистанційного навчання. Крім того, документ надає можливість визнання кваліфікації біженців навіть у разі відсутності необхідного документального підтвердження, підтримує вільне переміщення студентів між країнами задля продовження навчання. Наразі більше половини з шести мільйонів мобільних студентів у світі навчаються за межами свого рідного регіону. Очікується, що це число упродовж наступного десятиліття подвоїться. Глобальну конвенцію вже ратифікували Андорра, Вірменія, Кабо-Верде, Кот-д’Івуар, Хорватія, Куба, Естонія, Франція, Ісландія, Японія, Литва, Нікарагуа, Норвегія, Палестина, Румунія, Словаччина, Швеція, Туніс і Велика Британія. Це підвищить міжнародну мобільність і сприятиме духу визнання для всіх типів учнів, відкриваючи світ можливостей для студентів і власників кваліфікацій у всьому світі.

Детальніше: https://bit.ly/3HyTU6l, https://bit.ly/3iOyyHv, https://bit.ly/3VR5Vbu

2022-12-14
Поширити