Кабінет Міністрів України продовжив дію карантину до 11 травня 2020 року. Відповідне рішення прийняте на засіданні Уряду 22 квітня 2020 року.
Кабінет Міністрів України продовжив дію карантину до 11 травня 2020 року. Відповідне рішення прийняте на засіданні Уряду 22 квітня 2020 року.
Разом з цим пропонується дозволити перевезення в міському транспорті осіб, які виявили бажання бути донорами крові, а також залучати до роботи окремих категорій працівників без проходження обов’язкового профілактичного огляду, термін якого припав на період карантину. Також урядовим рішенням затверджується Порядок проведення протиепідемічних заходів, пов’язаних із самоізоляцією особи, а саме: включення осіб, які перебувають на самоізоляції, у додаток Міністерства цифрової трансформації “Дія”.
Усі заклади освіти продовжують працювати з використанням технологій дистанційного навчання. Міністерством освіти і науки опубліковані рекомендації щодо завершення навчального року та оцінювання.
За повідомленням Прем’єр-міністра України моделювання аналітиків НАН України та дані МОЗ свідчать про те, що ще не пройшов пік захворюваності і настати він може на початку травня. Лише після цього почнеться поетапне зняття або послаблення обмежень. В Уряду є чіткий план виходу з карантину, який складається з 5 етапів. Розпочати його реалізацію можна буде за умови сприятливої епідемічної ситуації.
Мета заходу – побороти гендерні стереотипи щодо «нежіночих» професій. Адже за даними Computer Daily, кількість дівчат в ІТ у світі не перевищує 16%. Під час вебінару 32 успішні українки, які працюють у відомих закордонних та українських IT-компаніях, розповідатимуть про особливості своєї роботи та поділяться порадами з дівчатами, які мріють побудувати свою кар’єру в сфері інформаційних технологій.
МОН запрошує українських учених взяти участь у глобальному опитуванні щодо мобільності науковців, яке проводиться Європейською комісією.
МОН запрошує українських учених взяти участь у глобальному опитуванні щодо мобільності науковців, яке проводиться Європейською комісією.
Дослідження, яке має на меті вивчення актуального стану мобільності науковців Європейського Союзу та країн, з якими ЄС має угоди про наукове та технологічне співробітництво, які працюють поза межами ЄС.
Серед питань, на які потрібно дати відповідь, окрім особистих даних, також:
– сфера наукової діяльності, кар’єрна позиція, науковий ступінь;
– афіляція, стаж роботи, характер контракту, рівень оплати праці;
– чинники, які визначають задоволеність поточним статусом;
– навички, важливі для кар’єрного та професійного зростання;
– знайомство з практиками та інструментами відкритої науки;
– досвід мобільності та чинники, які їй сприяють чи протидіють;
Студенти Сумського національного аграрного університету перемогли у міжнародному конкурсі наукових робіт «Black Sea Science 2020». Вони представили свою роботу на тему «Моделювання конкурентноздатних позицій аграрного сектору в регіоні».
Студенти Сумського національного аграрного університету перемогли у міжнародному конкурсі наукових робіт «Black Sea Science 2020». Вони представили свою роботу на тему «Моделювання конкурентноздатних позицій аграрного сектору в регіоні».
Загалом на конкурсі розглядалися 202 наукових проєкти від учасників із 13 країн світу: України, Франції, Польщі, Греції, Китаю, Македонії, Литви, Словаччини, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Білорусі та Молдови.
Завершено відбір команд, які продовжать свою участь у конкурсі проєктів на основі відкритих даних Open Data Challenge 2020. Їх пропозиції оцінювались за наступними критеріями: антикорупційний вплив; використання відкритих даних; інноваційність рішення; перспективи розвитку; сильна та натхненна команда.
Завершено відбір команд, які продовжать свою участь у конкурсі проєктів на основі відкритих даних Open Data Challenge 2020. Їх пропозиції оцінювались за наступними критеріями: антикорупційний вплив; використання відкритих даних; інноваційність рішення; перспективи розвитку; сильна та натхненна команда.
Серед поданих заявок більшість склали проєкти для бізнесу, транспортної, антикорупційної, legal tech та медичної сфери. За типом проєктів, порівняно із попереднім набором, збільшилась кількість чат-ботів, а кожний четвертий проєкт пропонував створення мобільного додатку.
Конкурс не обмежує проєкти за стадіями розвитку – більше половини заявок склали проєкти на рівні ідеї, 30% – на стадії розробки та близько 19% є діючими проєктами.
24 команди з числа 190, які подавали заявки, переходять до наступного етапу конкурсу у формі інтенсивного вікенду онлайн.
Проект сприяння академічній доброчесності опублікував дев’ятий випуск бюлетеня «Як поліпшити (не) дистанційне викладання». У ньому йдеться про те, як будувати освітній процес у межах карантинних обмежень, а також як покращити методики викладання на навчання тим, хто працює/навчається онлайн.
Проект сприяння академічній доброчесності опублікував дев’ятий випуск бюлетеня «Як поліпшити (не) дистанційне викладання». У ньому йдеться про те, як будувати освітній процес у межах карантинних обмежень, а також як покращити методики викладання на навчання тим, хто працює/навчається онлайн.
Відділення розвитку відносин у сфері інтелектуальної власності Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) анонсує початок навчального онлайн-курсу з інтелектуальної власності.
Відділення розвитку відносин у сфері інтелектуальної власності Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) анонсує початок навчального онлайн-курсу з інтелектуальної власності.
Курс призначений для швидкої та ефективної підготовки до складання іспиту студентами закладів вищої освіти, а також для самостійного опанування базових понять представниками креативних індустрій, винахідників та усіх, кого цікавлять питання інтелектуальної власності.
Під час курсу будуть обговорюватись наступні питання:
– інтелектуальна власність;
– авторське право та суміжні права;
– патентне право;
– засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту товарів та послуг;
У НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» почали розробку супутника PolyITAN-3. Це – третій із серії наносупутників, який планують запустити на навколоземну орбіту у 2021 році.
У НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» почали розробку супутника PolyITAN-3. Це – третій із серії наносупутників, який планують запустити на навколоземну орбіту у 2021 році.
Супутники цієї моделі використовуються для дистанційного зондування Землі, екологічного моніторингу, прогнозу землетрусів, дослідження іоносфери.
Команда КПІ також працює над створенням ще декількох наносупутників, кожен з яких виконуватиме свою місію у космічному просторі. PolyITAN-4 планують застосовувати для біоекспериментів із рослинами та місячних програм, PolyITAN-5 для дослідження електрополя Землі.
Інформаційний портал «Наука України: доступ до знань» Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського доповнено новим онлайновим сервісом для науковців України. Зокрема здійснена інтеграція пошукових профілів науковців України з відкритими метаданими агентства CrossRef.
Інформаційний портал «Наука України: доступ до знань» Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського доповнено новим онлайновим сервісом для науковців України. Зокрема здійснена інтеграція пошукових профілів науковців України з відкритими метаданими агентства CrossRef.
Відтепер у профілях «Науковці України» окрім інформації з наукових е-ресурсів НБУВ динамічно відображаються публікації, зареєстровані міжнародною науковою базою даних (search.crossref.org), яка містить понад 100 мільйонів записів щодо наукових публікацій.
Список публікацій автоматично формується за авторським ідентифікатором – ORCID, вказаним у профілі науковця на порталі НБУВ. Кожне бібліографічне посилання у списку містить DOI публікації, за допомогою якого можна перейти на оригінальну сторінку публікації. Відображаються лише ті публікації, для яких видавці, що реєструють DOI, передали до системи Crossref інформацію стосовно ORCID авторів.
Слід зазначити, що передавання повноцінних метаданих до Crossref, включно з ORCID, – це вимога систем наукової інформації SCOPUS та Web of Science.
15 квітня 2020 року на сайті ОЕСР опублікований звіт «Податкова та фіскальна політика у відповідь на коронавірусну кризу: зміцнення довіри та стійкості», який перед цим був представлений Генеральним секретарем ОЕСР міністрам фінансів G20.
15 квітня 2020 року на сайті ОЕСР опублікований звіт «Податкова та фіскальна політика у відповідь на коронавірусну кризу: зміцнення довіри та стійкості», який перед цим був представлений Генеральним секретарем ОЕСР міністрам фінансів G20.
Звіт присвячений тому, як податкова політика може допомогти урядам країн ОЕСР та G20 справитися з кризою, викликаною COVID-19.
Країнами були вжиті рішучі дії для подолання кризи у галузі охорони здоров’я та економіки в умовах серйозної невизначеності. Оцінки ОЕСР показують, що ці заходи можуть призвести до зниження виробництва від 20 до 25% у багатьох країнах, при цьому споживчі витрати спочатку скоротяться приблизно на одну третину.
За допомогою різних заходів країни допомагають підприємствам залишатися на плаву, підтримують зайнятість і домогосподарства. Вже реалізовані заходи включають в себе збільшення строків подання податкових декларацій, відстрочку податкових платежів, більш швидке відшкодування податків, податкові пільги, у тому числі щодо сплати внесків до фондів соціального страхування, податків на заробітну плату або податків на майно. 3/4 країн ОЕСР та G20 ввели відстрочки податкових платежів, понад чверть надали компаніям додатковий час для подання податкових декларацій. Були запроваджені широкомасштабні заходи допомоги підприємствам задля збереження їх працівників, у т.ч. за рахунок субсидій на заробітну плату. Це дозволить зняти надмірне навантаження у сфері безробіття у період відновлення. Подібні заходи підтримки вже продемонстрували свою ефективність раніше, у період глобальної фінансової кризи.
Підтримка доходів домогосподарств у багатьох країнах була доповнена, як правило, за рахунок цільової грошової допомоги, а не за рахунок зниження податків, що пов’язано із необхідністю швидкого надання підтримки. Також у багатьох країнах доступ до виплат по безробіттю був полегшений, а права на пільги розширені (у т.ч. щодо самозайнятих працівників).
Разом із тим, ОЕСР закликає задуматися про варіанти податкової політики після кризи. Податкові надходження будуть значно скорочені впродовж декількох років через прямі наслідки кризи, а також з політичних причин. Кращий спосіб збільшити податкові надходження – це підтримати стійке зростання, у т.ч. за допомогою сильних та стійких стимулів.
ОЕСР наголошує на необхідності забезпечення змін усієї податкової системи після кризи і готова оцінити перспективи перегляду існуючих податків солідарності, спрямованих на вирішення спільних соціально-економічних завдань, податків на викиди вуглецю і т.п.
Також на думку експертів ОЕСР, у посткризовий період вирішення податкових проблем, пов’язаних з цифровізацією економіки, стане більш помітним. Розширення використання цифрових послуг і необхідність збору додаткових доходів можуть надати новий імпульс зусиллям по досягненню угод на міжнародному рівні. Підвищення податкової визначеності шляхом удосконалення механізмів вирішення спорів є частиною цих зусиль. Багатостороннє співробітництво матиме життєво важливе значення для відновлення і підвищення стійкості світової економіки.
Політику і надалі необхідно буде адаптувати до мінливих викликів. Ціна політичних дій може бути високою, але ціна бездіяльності, на думку ОЕСР, буде ще вищою.
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Верифікація акаунту за афіліацією
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».