За результатами пошуку знайдено:

записів - 2611

сторінок - 262

Які технології використовують навчальні заклади України для трансформації освітнього процесу? У Києві відбулись Освітні дні Microsoft

Найбільша міжнародна таксі-компанія Uber не володіє жодним автомобілем, найбільша соціальна мережа у світі Facebook не генерує власного контенту, а один з найбільших відео-провайдерів Netflix не має жодного кінотеатру. Крім них, тисячі компаній у всьому світі уже сьогодні трансформують систему бізнесу. Зважаючи на зміну робочих процесів, постає необхідність трансформувати підхід до навчання, аби випускники шкіл та університетів були готовими до нових реалій у кар’єрі.

Найбільша міжнародна таксі-компанія Uber не володіє жодним автомобілем, найбільша соціальна мережа у світі Facebook не генерує власного контенту, а один з найбільших відео-провайдерів Netflix не має жодного кінотеатру. Крім них, тисячі компаній у всьому світі уже сьогодні трансформують систему бізнесу. Зважаючи на зміну робочих процесів, постає необхідність трансформувати підхід до навчання, аби випускники шкіл та університетів були готовими до нових реалій у кар’єрі.

Для цього, а також для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, компанія Microsoft 6 та 8 грудня 2018 року провела Освітні дні Microsoft в Україні та презентувала методи, які трансформують навчальну систему вже сьогодні.

6 грудня 2018 року відбувся воркшоп “Цифрова освітня трансформація. Що нового?”. Його учасниками стали ректори та відповідальні проректори з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, міжнародної діяльності та декани факультетів, що працюють над реальними завданнями впровадження ІТ-інновацій. Вони, разом з експертами Microsoft, обговорювали систему трансформації освіти ВНЗ.

«Ідея цифрової трансформації в освіті не нова, вона розвивається і кожен університет намагається уже впроваджувати свої методи. Microsoft спробував проаналізувати усі ці дані та визначити спільні тренди: які засоби дозволяють впроваджувати трансформацію ефективніше. На основі дослідження ми створили Рамкову методологію для впровадження змін у ВНЗ. Зараз ця методологія – це мапа, на яку можна та потрібно спиратися для впровадження змін в університетах», – розповіла Ольга Свириденко, керівник освітніх програм Microsoft у країнах Центральної та Східної Європи.

Методологія складається з трьох основних компонентів та дозволяє ВНЗ самостійно аналізувати ефективність своєї діяльності. Цими компонентами є:

успішність студентів (як набирати, утримувати та розвивати студентів?);

якість викладання та навчання (як налагодити механізми взаємодії, організувати простір для навчання та забезпечити якість досліджень в університеті?);

взаємопов’язаність кампусів університету (наскільки взаємопов’язані інституційні процеси? Як збираються та розподіляються дані?).

Обговорюючи ці компоненти, Стеліос Крістакос, CEO Sofia Education Experts ltd зазначив: «Важливо, аби кожен університет мав своє бачення стосовно змін та слідкував за ефективністю їх впровадження, адже одна методлогія не спрацює на 100% для всіх. Однак, найперше варто підійти до змін раціонально та відповісти собі на запитання: для чого вашому університету зміни взагалі? Чого ви хочете досягти?»

Після обговорення можливостей трансформації ВНЗ, 8 грудня 2018 року відбулась конференція “Цифрова трансформація освітнього простору” для закладів загальної середньої освіти. Конференція відбулась за участю та підтримки Міністерства освіти та науки України та Інституту модернізації змісту освіти.

«Ми живемо в епоху четвертої технологічної революції, відтак, можемо ефективно використовувати віртуальну реальність та гаджети для заохочення учнів до навчання. Microsoft відіграє у цій трансформації освіти ключову роль, адже створює продукти, які вже можна використовувати в навчальному процесі. Цілі школи в Україні користуються такими продуктами від Microsoft, їхні вчителі відвідують тренінги компанії. Таким чином, соціально відповідальна компанія Microsoft робить усе для того, аби повноцінно навчати сучасного учня», – зазначив на відкритті конференції Роман Греба, заступник міністра освіти і науки України.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/yaki-tehnologiyi-vikoristovuyut-navchalni-zakladi-ukrayini-dlya-transformaciyi-osvitnogo-procesu-u-kiyevi-vidbulis-osvitni-dni-microsoft

2018-12-12

2018-12-12
Поширити

МОН пропонує до громадського обговорення проект ЗУ “Про внесення змін та доповнень до ЗУ «Про вищу освіту» (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)

На виконання абзацу першого підпункту 2 пункту 6 розділу XII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про освіту» Міністерством розроблено проект Закону України «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про вищу освіту» (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)”,який пропонується до громадського обговорення.

2018-12-07

На виконання абзацу першого підпункту 2 пункту 6 розділу XII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про освіту» Міністерством розроблено  проект Закону України «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про вищу освіту» (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)”,який пропонується до громадського обговорення. 

Пропозиції просимо надсилати до 21 грудня 2018 року на електронну адресу a_rybalko@mon.gov.ua

Детальніше: https://bit.ly/2EjFR4O

2018-12-07
Поширити

Обрано 22 членів НАЗЯВО – підсумок засідання Конкурсної комісії

Конкурсна комісія обрала 22 членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО). Її засідання відбулося сьогодні, 5 грудня 2018 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки та транслювалося онлайн на Фейсбук-сторінці МОН.

Конкурсна комісія обрала 22 членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО). Її засідання відбулося сьогодні, 5 грудня 2018 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки та транслювалося онлайн на Фейсбук-сторінці МОН.

Перелік обраних членів та їхні конкурсні бали можна переглянути тут.

«Процедура обрання майбутніх членів Нацагентства відбулася абсолютно відкрито та прозоро. Участь у засіданні взяли 8 з 9 членів Конкурсної комісії, кворум був забезпечений, як і дотримання усіх інших передбачених законом процедур. Наступний крок – затвердження обраних кандидатів Урядом. Після цього агентство зможе розпочати свою роботу», – зазначив заступник Міністр освіти і науки Юрій Рашкевич.

До участі в конкурсі було допущено 116 кандидатів.  Кожного з них Конкурсна комісія оцінювала за 10-бальною шкалою за 6-ма критеріями:

  • професійні досягнення;
  • дотримання у професійній діяльності академічної доброчесності;
  • практика застосування у професійній діяльності стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості в європейському просторі вищої освіти та Закону України “Про вищу освіту”;
  • досвід роботи з міжнародними і вітчизняними організаціями, що працюють у сфері освіти, та освітніми проектами;
  • досвід роботи чи навчання в іноземному закладі вищої освіти та/або науковій установі;
  • володіння англійською мовою.

Перед тим, як порахувати загальну кількість балів по кожному з кандидатів, найвищий та найнижчий бали відкидалися як такі, що можуть бути наслідком упередженого ставлення до претендента. За сумою решти балів визначалося місце кандидата в рейтингу.

За результатами подальшого таємного голосування Комісією було обрано 22 членів агентства – 9 жінок та 13 чоловіків. Одне місце залишилось вакантним за квотою Національної академії медичних наук, оскільки були відсутні кандидати, що одночасно були б рекомендовані академією та працювали б в ній за основним місцем роботи. На цю вакансію буде оголошено додатковий конкурс у лютому 2019 року.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/obrano-22-chleniv-nazyavo-pidsumok-zasidannya-konkursnoyi-komisiyi

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

Заклади освіти і наукові установи України та Австрії зможуть співпрацювати напряму та активніше проводити академічні обміни – рішення Уряду

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови - проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну. Документ є рамковим і не містить конкретних заходів, які мають провести партнери.

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови – проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну.

Документ є рамковим і не містить конкретних заходів, які мають провести партнери. Однак серед його завдань – пряме співробітництво освітніх та наукових установ обох країн, обмін для навчання та стажування педагогами та студентами, співпраця в межах ЮНЕСКО, Ради Європи, Європейського союзу тощо. Документ також передбачає, що партнери мають розробити механізми для обміну інформацією про свою діяльність та нові проекти.

Особливістю Угоди є те, що вона поширюється на заклади освіти різних рівнів та дає великі можливості для співпраці на місцях – між школами, закладами профосвіти, вишами тощо. На практиці це буде втілено через обмін інформаційними матеріалами, професійною літературою, залучення експертів до роботи над освітніми проектам та підготовки шкільних вчителів тощо.

«Розширення кола іноземних партнерів, які готові ділитися з нами успішним досвідом і відкриті до співпраці у різних сферах, є дуже важливим. Ми зумисне продумали документ як рамковий, залишивши простір і для науково-технічної діяльності, і для освітньої, зокрема, освіти дорослих. Документ буде чинним протягом п’яти років», – зазначив Роман Греба.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/zakladi-osviti-i-naukovi-ustanovi-ukrayini-ta-avstriyi-zmozhut-spivpracyuvati-napryamu-ta-aktivnishe-provoditi-akademichni-obmini-rishennya-uryadu

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

Обрано 22 членів НАЗЯВО – підсумок засідання Конкурсної комісії

Конкурсна комісія обрала 22 членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО). Її засідання відбулося сьогодні, 5 грудня 2018 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки та транслювалося онлайн на Фейсбук-сторінці МОН.

Конкурсна комісія обрала 22 членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО). Її засідання відбулося сьогодні, 5 грудня 2018 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки та транслювалося онлайн на Фейсбук-сторінці МОН.

Перелік обраних членів та їхні конкурсні бали можна переглянути тут.

«Процедура обрання майбутніх членів Нацагентства відбулася абсолютно відкрито та прозоро. Участь у засіданні взяли 8 з 9 членів Конкурсної комісії, кворум був забезпечений, як і дотримання усіх інших передбачених законом процедур. Наступний крок – затвердження обраних кандидатів Урядом. Після цього агентство зможе розпочати свою роботу», – зазначив заступник Міністр освіти і науки Юрій Рашкевич.

Кожного з них Конкурсна комісія оцінювала за 10-бальною шкалою за 6-ма критеріями:

  • професійні досягнення;
  • дотримання у професійній діяльності академічної доброчесності;
  • практика застосування у професійній діяльності стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості в європейському просторі вищої освіти та Закону України “Про вищу освіту”;
  • досвід роботи з міжнародними і вітчизняними організаціями, що працюють у сфері освіти, та освітніми проектами;
  • досвід роботи чи навчання в іноземному закладі вищої освіти та/або науковій установі;
  • володіння англійською мовою.

Перед тим, як порахувати загальну кількість балів по кожному з кандидатів, найвищий та найнижчий бали відкидалися як такі, що можуть бути наслідком упередженого ставлення до претендента. За сумою решти балів визначалося місце кандидата в рейтингу.

За результатами подальшого таємного голосування Комісією було обрано 22 членів агентства – 9 жінок та 13 чоловіків. Одне місце залишилось вакантним за квотою Національної академії медичних наук, оскільки були відсутні кандидати, що одночасно були б рекомендовані академією та працювали б в ній за основним місцем роботи. На цю вакансію буде оголошено додатковий конкурс у лютому 2019 року.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/obrano-22-chleniv-nazyavo-pidsumok-zasidannya-konkursnoyi-komisiyi

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

Розбудова Національної системи кваліфікацій, її наближення до стандартів ЄС, підготовка фахівців для потреб ринку праці – над цим працюватиме Нацагентство кваліфікацій, яке створив Уряд

Уряд створив Національне агентство кваліфікацій, робота якого дозволить гармонізувати українську та європейську системи рівнів кваліфікацій, орієнтувати систему освіти на потреби ринку праці, визнавати результати неформального та інформального навчання тощо. Відповідна постанова була прийнята сьогодні, 5 грудня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів.

Уряд створив Національне агентство кваліфікацій, робота якого дозволить гармонізувати українську та європейську системи рівнів кваліфікацій, орієнтувати систему освіти на потреби ринку праці, визнавати результати неформального та інформального навчання тощо. Відповідна постанова була прийнята сьогодні, 5 грудня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів.

«До сьогодні в Україні не було єдиної інституції, яка реалізувала б державну політику в сфері кваліфікацій. Ця робота була розпорошена між різними відомствами та соціальними партнерами, що значно уповільнює та ускладнює прийняття рішень. Водночас зараз нам треба провести серйозну роботу зі створення та забезпечення роботи Національної системи кваліфікацій, де будуть відображені єдині чіткі підходи до рівнів освіти та кваліфікацій в Україні», – пояснила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Вона відзначила, що це стосуватиметься не тільки формального навчання, а й неформального та інформального, наприклад освіти дорослих, а також кваліфікацій, отриманих за кордоном. Завдяки цьому буде створено механізм для визнання такого навчання чи кваліфікацій. Так само єдина система кваліфікацій дозволить спростити процес визнання української освіти в ЄС та інших країнах, що є важливим кроком до інтеграції нашого освітнього простору в європейський.

Саме створення та забезпечення роботи Національної системи кваліфікацій буде одним з основних завдань Нацагентства кваліфікацій. Серед інших важливих напрямів – розробка професійних стандартів, формування законодавчої основи для роботи кваліфікаційних центрів, прогнозування потреб ринку праці у кваліфікаціях тощо.

В агентство входитиме 12 членів – по 2 від МОН, Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку й по 3 від роботодавців та профспілок. Їх персональний склад затверджуватиме Кабмін. Члени НАК призначатимуться на 3 роки з можливістю працювати 2 строки.

Щоб стати членом агентства, потрібно володіти державною мовою, мати вищу освіту не нижче магістра (спеціаліста), працювати за профілем не менше 5 років.

Для роботи Нацагентство може створювати тимчасові та постійні комітети. Забезпечувати діяльність НАК буде секретаріат, в який увійде близько 60 осіб.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/rozbudova-nacionalnoyi-sistemi-kvalifikacij-yiyi-nablizhennya-do-standartiv-yes-pidgotovka-fahivciv-dlya-potreb-rinku-praci-nad-cim-pracyuvatime-nacagentstvo-kvalifikacij-yake-stvoriv-uryad

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

Заклади освіти і наукові установи України та Австрії зможуть співпрацювати напряму та активніше проводити академічні обміни – рішення Уряду

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови - проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну.

Українські науковці, студенти та аспіранти зможуть проводити дослідження у провідних австрійських вишах, а вчителі німецької мови – проходити підвищення кваліфікації. Ці та інші можливості визначає Угода між Урядом України та Австрії про співробітництво у галузі освіти, науки і культури, яку сьогодні, 5 грудня 2018 року, затвердили на засіданні Кабміну.

Документ є рамковим і не містить конкретних заходів, які мають провести партнери. Однак серед його завдань – пряме співробітництво освітніх та наукових установ обох країн, обмін для навчання та стажування педагогами та студентами, співпраця в межах ЮНЕСКО, Ради Європи, Європейського союзу тощо. Документ також передбачає, що партнери мають розробити механізми для обміну інформацією про свою діяльність та нові проекти.

Особливістю Угоди є те, що вона поширюється на заклади освіти різних рівнів та дає великі можливості для співпраці на місцях – між школами, закладами профосвіти, вишами тощо. На практиці це буде втілено через обмін інформаційними матеріалами, професійною літературою, залучення експертів до роботи над освітніми проектам та підготовки шкільних вчителів тощо.

“Розширення кола іноземних партнерів, які готові ділитися з нами успішним досвідом і відкриті до співпраці у різних сферах, є дуже важливим. Ми зумисне продумали документ як рамковий, залишивши простір і для науково-технічної діяльності, і для освітньої, зокрема, освіти дорослих. Документ буде чинним протягом п’яти років”, – зазначив Роман Греба.

Детальніше: URL : https://mon.gov.ua/ua/news/zakladi-osviti-i-naukovi-ustanovi-ukrayini-ta-avstriyi-zmozhut-spivpracyuvati-napryamu-ta-aktivnishe-provoditi-akademichni-obmini-rishennya-uryadu

2018-12-05

2018-12-05
Поширити

МОН пропонує до громадського обговорення проект Політичної пропозиції «Регульовані професії: взаємодія держави, роботодавців, закладів освіти та професійних спільнот для досягнення кращих результатів»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект Політичної пропозиції (доповідна записка Кабінетові Міністрів України щодо реалізації державної політики) «Регульовані професії: взаємодія держави, роботодавців, закладів освіти та професійних спільнот для досягнення кращих результатів».
2018-12-05
Поширити
2019-го більшість вишів та наукових установ отримають доступ до наукових баз Scopus і WOS для збільшення публікацій – закладено 45 млн грн

2019-го більшість вишів та наукових установ отримають доступ до наукових баз Scopus і WOS для збільшення публікацій – закладено 45 млн грн

За останні 3 роки кількість публікацій українських дослідників у міжнародних наукових базах даних Scopus та Web of Science стабільно зростає. Про це свідчать дані публікаційної активності вишів та наукових установ, підпорядкованих МОН, за 2015-2017 роки, зібрані та проаналізовані фахівцями Державної науково-технічної бібліотеки України.

За останні 3 роки кількість публікацій українських дослідників у міжнародних наукових базах даних Scopus та Web of Science стабільно зростає. Про це свідчать дані публікаційної активності вишів та наукових установ, підпорядкованих МОН, за 2015-2017 роки, зібрані та проаналізовані фахівцями Державної науково-технічної бібліотеки України.

Так, українськими науковцями з зазначених закладів 2015 року в Scopus було розміщено 5737 публікацій, 2016-го – 6075 та 2017-го – 7090. У Web of Science також помітне зростання: 2015 рік – 5093 публікації, 2016-й – 5848, а 2017-го – 6712. Найпродуктивнішими галузями стали інженерія, фізика, матеріалознавство.

«Тобто протягом останніх років відбувається щорічне зростання кількості публікацій наших установ у Web of Science та Scopus десь на 14-15%. Певна річ, що позитивний вплив на зростання публікаційної активності мав, зокрема, наданий МОН у 2017 році доступ до Scopus та Web of Science. За підсумками конкурсу передплату за державні кошти було забезпечено для понад 100 вишів та наукових установ, що перебувають у підпорядкуванні МОН.  Цього року ми не тільки залишили підключення до баз, а й змогли збільшити кількість закладів, які його отримали»,– розказав генеральний директор директорату науки МОН Дмитро Чеберкус.

Він додав, що  раніше статистика також засвідчила збільшення кількості пошукових запитів з України після забезпечення МОН передплаченого доступу.  Так, наші науковці стали вп’ятеро частіше користуватися Scopus та Web of Science.

«Дані щодо збільшення як користувацької, так і публікаційної активності дозволили нам ґрунтовно мотивувати необхідність закласти в бюджет 2019 року кошти, щоб забезпечити передплату доступу до цих баз для всіх українських науковців. Тобто не лише для вишів та наукових установ МОН, а й для інших закладів – підпорядкованих НАН, галузевим академіям, МОЗ, МВС, Міноборони тощо. І нам вдалося запланувати на це на наступний рік близько 45 млн гривень», – повідомив очільник директорату.

Детальніше: https://bit.ly/2UeAmsS

2018-12-04

2018-12-04
Поширити

Продовжено проект з підтримки ІКТ-талантів в Україні, що передбачає двотижневі стажування для студентів у КНР – меморандум МОН та Huawei

Компанія Huawei та МОН продовжать проект «Насіння для майбутнього» (Seeds for the Future) в Україні для підтримки талантів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідний меморандум підписали Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич та директор ТОВ «Хуавей Україна» Ма Ці сьогодні, 4 грудня 2018 року, в Києві.

2018-12-04

Компанія Huawei та МОН продовжать проект «Насіння для майбутнього» (Seeds for the Future) в Україні для підтримки талантів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.  Відповідний меморандум підписали Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич та директор ТОВ «Хуавей Україна» Ма Ці сьогодні, 4 грудня 2018 року, в Києві.

До 2021 року включно до 30 українських студентів зможуть взяти участь у двотижневому стажуванні у КНР. Протягом нього вони ознайомляться з новітніми стандартами зв’язку та прикладними рішеннями для цифровізації різних сфер життя.

Меморандум про співробітництво між Міністерством освіти і науки України та «Хуавей Україна» також передбачає:

  • співпрацю з запровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузях освіти і науки;
  • залучення талановитої молоді на спеціальності, пов’язані з ІКТ, та її підтримка;
  • популяризацію ІКТ;
  • розширення контактів у галузях освіти і науки;
  • розвиток наукових і студентських зв’язків для підвищення стандартів у навчанні і викладанні;
  • сприяння розвитку наукових досліджень і прикладних розробок.

«Розвиток цифрової освіти в Україні – один із основних пріоритетів МОН сьогодні. Ми усвідомлюємо, що в сучасному глобальному світі зробити освіту конкурентною можна лише в тісній співпраці з роботодавцями, громадськими організаціями та усіма зацікавленими в розвитку компетентностей майбутніх спеціалістів. Сьогодні ми робимо успіхи в створенні мережі небайдужих, які разом із нами працюють над вдосконаленням української освіти, збільшенням можливостей для наших учнів та студентів. Ми раді, що компанія Huawei була та залишається нашим надійним партнером на цьому шляху», – відзначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Сторони домовилися також підтримувати організацію спільних науково-практичних конференцій та науково-дослідних програм. Зокрема, йдеться про Huawei Innovation Research Program, наукові публікації в Україні та за кордоном, співпрацю у реалізації проектів із електронного навчання та в галузі кібербезпеки. Документ діє 3 роки із можливістю продовження.

«Місія Huawei полягає у наданні цифрових технологій кожній людині, домівці та організації для створення повністю пов’язаного, інтелектуального світу. Тому ми намагаємося сприяти підготовці ІКТ-талантів для галузі телекомунікацій в Україні. Сподіваюся, що меморандум про співпрацю дозволить нам інтенсифікувати співробітництво з університетами для досягнення цієї мети. Як компанія, що входить до Національної інвестиційної ради України, ми розглядаємо нашу співпрацю із українськими вишами як частину інвестицій провідної ІКТ-компанії у побудову цифрової України», – зазначив віце-президент Huawei Марко Ксю.

Присутній на урочистому підписанні Посол КНР в Україні Ду Вей зауважив, що соціальна відповідальність, яку демонструє кампанія, є гарним прикладом для наслідування.

«Ви створюєте позитивний імідж китайської компанії в Україні. Відповідаючи на запитання, що робитиме компанія у найближчі роки, моє бачення наступне. Потрібно звеличувати дружбу між Китаєм та Україною. Ця програма має не просто вирощувати насіння кадрів, а й сіяти насіння дружби між нашими країнами», – пояснив Посол КНР.

Програма Huawei Seeds for the Future реалізується з 2008 року. У ній взяли участь понад 3600 студентів із 108 країн. Україна приєдналася до конкурсу 2016-го.

Перший етап проекту був розрахований на три роки. За цей час кількість українських вишів-учасників відбору збільшилася з 3 до 39. Відвідали КНР 30 студентів з 14 інститутів з 8 міст України. Вони побували в дослідницькому центрі Huawei в Шеньчжені, ознайомилися з мережевими і хмарними технологіями, стандартами зв’язку 4-го та 5-го поколінь. Візити включали культурну програму та зустріч з Послом України у КНР Олегом Дьоміним.

Детальніше: https://bit.ly/2Qfjzrd

2018-12-04

2018-12-04
Поширити