За результатами пошуку знайдено:

записів - 4073

сторінок - 408

Innovation day

Innovation day

15 квітня 2021 року в онлайн-форматі відбудеться «День інновацій» / «ЕВА Innovation day».

15 квітня 2021 року в онлайн-форматі відбудеться «День інновацій» / «ЕВА Innovation day».

Організатор – Європейська бізнес-асоціація. 

Це спеціальний захід для обміну інформацією про актуальні тенденції та креативними ідеями, які відкривають нові можливості для розвитку бізнесу. 

Під час «Дня інновацій» заплановано:
– виступ професора Вагенінгенського університету і науково-дослідного центру Луізи О. Фреско;
– виступ митця та засновника Studio Roosegaarde Даана Рузгаарда;
– дискусія «Інноваційні тренди 2021. Великий бізнес».

Онлайн-зустріч транслюватиметься на офіційних сторінках Європейської бізнес-асоціації у соціальній мережі Facebook та YouTube- каналі.

Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://eba.com.ua/event/den-innovatsij-2021-03-16-16-52/https://bit.ly/3mSYQ9P, https://bit.ly/3dWYTxd, https://bit.ly/3uMxwfX 

Фото: МОН

2021-04-12
Поширити
Утворення, реорганізація та ліквідація територіально відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти

Утворення, реорганізація та ліквідація територіально відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти

Урядом затверджене «Положення про особливості утворення, реорганізації та ліквідації територіально відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти». 

Урядом затверджене «Положення про особливості утворення, реорганізації та ліквідації територіально відокремлених структурних підрозділів закладів вищої освіти». 

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня № 304 визначає, що провадження освітньої діяльності територіально відокремленим структурним підрозділом іноземного закладу вищої освіти здійснюється на підставі дозволу, виданого МОН.

Для отримання такого дозволу іноземний заклад вищої освіти має подати до МОН ряд документів, що містять інформацію про:
– наявність ліцензії (інших документів дозвільного характеру) на провадження освітньої діяльності в країні резидентства та документів про акредитацію (визнання) освітніх програм;
– досвід утворення та діяльності територіально відокремлених структурних підрозділів за кордоном;
– мету відкриття та види діяльності територіально відокремленого структурного підрозділу, ділові відносини з українськими партнерами та перспективи розвитку співробітництва;
– місцезнаходження територіально відокремленого структурного підрозділу, що планується утворити, і заплановану кількість працівників, зокрема іноземних громадян, які працюватимуть у територіально відокремленому структурному підрозділі;
– характеристики освітніх програм, що планується реалізовувати.

Іноземний заклад вищої освіти під час подання документів має входити до одного з міжнародних рейтингів QS World University Rankings, The Times Higher Education World University Rankings, Academic Ranking of World Universities — World Top 500 Universities і посідати при цьому місце не нижче ніж 3000. 

Детальніше: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-a304, https://bit.ly/3mQ8GJk, https://bit.ly/3saTYOb, https://bit.ly/3dasy6R  

2021-04-12
Поширити
Гранти House of Europe на персональні проєкти

Гранти House of Europe на персональні проєкти

15 квітня 2021 року відбудеться інформаційний захід «Гранти House of Europe на персональні проєкти» для бажаючих отримати фінансову та організаційну підтримку реалізації власного проєкту у сфері культури, освіти, медицини, медіа, соціального підприємництва.

15 квітня 2021 року відбудеться інформаційний захід «Гранти House of Europe на персональні проєкти» для бажаючих отримати фінансову та організаційну підтримку реалізації власного проєкту у сфері культури, освіти, медицини, медіа, соціального підприємництва.

Організатор – House of Europe.

Під час заходу учасники отримають роз’яснення щодо умов грантової підтримки індивідуальних проєктів, а саме:
– що таке персональний проєкт у розумінні даної грантової програми; 
– які умови отримання грантів;
– особливості процесу підготовки та подачі заявки.

Переможці конкурсу отримають до 4 тис. євро на реалізацію проєкту, оплату участі у стажуванні або запрошення на міжнародний захід. 

Детальніше:  https://bit.ly/39gtnst, https://bit.ly/3uO5Fw6

Фото: House of Europe

2021-04-12
Поширити
Міжнародний день дівчат в інформаційно-комунікаційних технологіях

Міжнародний день дівчат в інформаційно-комунікаційних технологіях

22 квітня 2021 року відзначається міжнародний день дівчат в ІКТ, який проводиться за ініціативи Міжнародного Союзу електрозв’язку. Захід має на меті пропагувати залучення дівчат та молодих жінок до вибору професії у сфері ІКТ.

22 квітня 2021 року відзначається міжнародний день дівчат в ІКТ, який проводиться за ініціативи Міжнародного Союзу електрозв’язку. Захід має на меті пропагувати залучення дівчат та молодих жінок до вибору професії у сфері ІКТ.

В Україні організаторами святкування виступають Міністерство цифрової трансформації, Національний проєкт «Дія.Цифрова освіта» та консорціум dComFra проєкту «Рамкова структура цифрових компетентностей для українських вчителів і громадян». 

Під час заходів у рамках міжнародного дня дівчат в ІКТ будуть  обговорюватись питання мотивації дівчат до початку навчання та побудови кар’єри в ІКТ-індустрії, перспективи розвитку галузі. Фахівці поділяться секретами професійного успіху, нададуть поради щодо пошуку натхнення й мотивації.

Детальніше: https://bit.ly/3wPhggc, https://bit.ly/3g5wkjQ, https://bit.ly/3uOlfb1, https://bit.ly/3gbwrKq, https://bit.ly/32ehcYZ 

Фото: Мінцифра

2021-04-12
Поширити
Модель ADKAR для утвердження академічної доброчесності

Модель ADKAR для утвердження академічної доброчесності

На сайті проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» AcademIQ оприлюднено переклад на українську мову статті «Як ефективно впроваджувати зміни? Модель ADKAR».

На сайті проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» AcademIQ оприлюднено переклад на українську мову статті «Як ефективно впроваджувати зміни? Модель ADKAR».

У матеріалі розглядаються наступні питання:
– як зробити так, щоб викладачі повідомляли про порушення академічної доброчесності згідно з внутрішніми політиками; 
– як змінити уявлення учнів про обман та їх поведінку;
– як змусити освітні заклади впроваджувати зміни, необхідні для відповіді на зростаючу загрозу академічного шахрайства.

В якості відповіді на ці та інші питання пропонується модель ADKAR. ADKAR (Awareness – усвідомлення/обізнаність, Desire – бажання, Knowledge – знання, Ability – вміння, Reinforcement – підсилення) – це модель змін, яка має практичний досвід реалізації впродовж 20 років. Результати її використання підтверджують, що людина змінюється, коли усвідомлює необхідність змін та розуміє їх користь. Як саме слід застосовувати модель та розвивати академічну доброчесність розглядається у матеріалі блогу Tricia Bertram Gallant (червень 2019 р.), представленому на сайті Міжнародного центру академічної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/2Qc47wQ, https://academiq.org.ua/novyny/adkar_model/?fbclid=IwAR2TygN_aYkz_0CYKqB0hzoDpfPjXY3N0qhrMR4vRT__cfgRA0EuhriDQis 

2021-04-12
Поширити
Кандидати у члени Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій

Кандидати у члени Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій

На сайті Міністерства освіти і науки оприлюднено Список кандидатів на участь у конкурсі щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. 

На сайті Міністерства освіти і науки оприлюднено Список кандидатів на участь у конкурсі щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. 

Список кандидатів сформовано відповідно до пункту 22 Положення про конкурс щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради України з питань розвитку науки і технологій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. №1042.

Відповідно до пункту 23 Положення, протягом двох тижнів з дня оприлюднення списку, наукова спільнота може надавати відгуки щодо кандидатів.

Відгуки можна подати до 22 квітня 2021 року.

Детальніше: https://bit.ly/3uIR30M 

Фото: МОН

2021-04-12
Поширити
Критерії вибору сховища даних

Критерії вибору сховища даних

Європейська асоціація університетів та ряд її партнерських організацій, – COAR, Core TrustSeal, Science Europe і World Data System, – продовжують дискусію щодо критеріїв вибору сховища наукових даних.

Європейська асоціація університетів та ряд її партнерських організацій, – COAR, Core TrustSeal, Science Europe і World Data System, – продовжують дискусію щодо критеріїв вибору сховища наукових даних.

Ними опублікована спільна заява щодо підготовлених групою видавців за сприяння ініціативи FAIRsharing рекомендацій «Вибір сховища даних: критерії, які мають значення».

У заяві висловлюється стурбованість щодо запропонованих критеріїв вибору сховища даних, адже вони мають обмежувальний характер та не є прозорими. Наголошується, що рекомендації стосовно обрання сховища не повинні вимагати замінювати сховища, вже доступні для дослідників, їх установ, зацікавлених спільнот або спонсорів. Усі вони повинні мати реальний вибір щодо використання інституційних, національних, доменних або універсальних репозиторіїв даних, які управляються відповідною спільнотою.

Асоціація спільно з академічним співтовариством та власникми репозиторіїв закликають до прозорого процесу розроблення критеріїв відбору сховищ та сподіваються на відкритий діалог з усіма зацікавленими сторонами. Це дозволить урахувати наявну інфраструктуру, оцінити її переваги, спрямувати дослідників до архівів, які відповідають їх реальним потребам, практикам, політиці фінансування, інституційній політиці та національному законодавству.

Детальніше:  https://bit.ly/3280E53, https://bit.ly/3t05T2m, https://bit.ly/3anixS7https://bit.ly/2QS4ME1 

Фото: ЄАУ

2021-04-09
Поширити
Пріоритетні дії Уряду щодо розвитку науки та інновацій

Пріоритетні дії Уряду щодо розвитку науки та інновацій

Урядом затверджено план пріоритетних дій на 2021 рік. Документ, зокрема передбачає реформування сфери науки та інновацій.

Урядом затверджено план пріоритетних дій на 2021 рік. Документ, зокрема передбачає реформування сфери науки та інновацій.

На 2021 рік заплановано наступне: 
– формування нормативно-правового підґрунтя для участі України у Рамковій програмі Європейського Союзу з досліджень та інновацій “Горизонт Європа”. Це дозволить підтримати розвиток дослідницької та інноваційної інфраструктури, спростить залучення українських вчених та інноваторів до спільної наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності шляхом участі у конкурсах цієї Програми, інтеграцію до ERA, співпрацю з Інноваційною радою;
– створення умов для діяльності та регулярного оновлення різних видів дослідницьких інфраструктур, їх об’єднання з метою найкращого використання ресурсів (кадрів, матеріалів, устаткування, обчислювальних ресурсів), формування банків даних і знань;
– перехід до державної підтримки молодих вчених на основі застосування критерію ідентифікації за етапами розвитку наукової кар’єри; 
– удосконалення механізмів та інструментів реалізації права учасників освітнього процесу та наукових працівників на академічну мобільність;
– розроблення нової системи пріоритетних напрямів розвитку науки та інноваційної діяльності, що орієнтовані на досягнення цілей сталого розвитку;
– розвиток цифрових сервісів для здійснення наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності.

Відбуватиметься реформування системи академій наук та Національної академії наук України, що забезпечить:
– вдосконалення мережі наукових установ, які перебувають у віданні галузевих академій наук, підтримку  розвитку їх наукової діяльності;
–  підвищення ефективності використання коштів державного бюджету галузевими академіями наук;
– створення законодавчої бази для підвищення ефективності використання земельних ділянок, які знаходяться у постійному користуванні галузевих академій наук, об’єктів державної власності, що входять до їх майнових комплексів.

Детальніше: https://bit.ly/39WbNu5, https://bit.ly/3mxzFZU 

2021-04-09
Поширити
Державні послуги для IT-спеціалістів

Державні послуги для IT-спеціалістів

Міністерство цифрової трансформації підготувало інформацію про найбільш популярні державні послуги, затребувані IT-спеціалістами. 

Міністерство цифрової трансформації підготувало інформацію про найбільш популярні державні послуги, затребувані IT-спеціалістами. 

Зокрема, у спеціальній методичці описані такі послуги, як відкриття ФОП; реєстрація юридичної особи; реєстрація платника єдиного податку; реєстрація платника ПДВ; статус податкового резидента; реєстрація авторського права на твір; свідоцтво на торговельну марку; контрольні марки на розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп’ютерних програм, баз даних; довідка про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи); довідка про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань.

Детальніше: https://bit.ly/3t4nJl9https://guide.diia.gov.ua  

Фото: Мінцифра

2021-04-09
Поширити
Нові електронні книги від Wiley

Нові електронні книги від Wiley

Wiley запрошує усіх бажаючих ознайомитись з новими надходженнями електронних книг із різних галузей знань, представлених на платформі видавництва. 

Wiley запрошує усіх бажаючих ознайомитись з новими надходженнями електронних книг із різних галузей знань, представлених на платформі видавництва. 

У книзі «Штучний інтелект для управління активами та інвестицій: стратегічна перспектива» йдеться про те, як зробити технологію штучного інтелекту опорою організації, щоб конкурувати в епоху застосування фінансових технологій. Розвиток штучного інтелекту – це насамперед технологічна революція. Штучний інтелект повністю трансформує управління активами та інвестиційний банкінг, проте його застосування у фінансовому секторі обмежене та фрагментоване. Існуючі підходи до реалізації штучного інтелекту у цій сфері, як правило, вирішують дуже вузькі бізнес-проблеми, тоді як саме штучний інтелект створює нові стратегічні можливості для управління активами та інвестицій.

У книзі «Візуалізація даних за допомогою інформаційних панелей та звітів Excel®» показано, як корпорації, такі як IBM та Oracle, використовують інформаційні панелі та звіти Excel в якості інструменту бізнес-аналітики. А також як малі та середні підприємства застосовують ці інструменти для реального скорочення витрати. Аналітик повинен не лише продуктивно використовувати Excel, але й інтегрувати дані, формувати історію. Візуалізація даних за допомогою інформаційних панелей та звітів Excel заповнює прогалину між обробкою даних та синтезом даних у звіти.

Детальніше: https://bit.ly/3s5rmFQ, https://bit.ly/3218Eok, https://bit.ly/3d3hrwe

Фото: Wiley

2021-04-08
Поширити