
Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Культивувати досконалість у навчанні та професійному розвитку працівників освіти».
Наголошується, що педагогічний персонал відіграє центральну роль у якості систем освіти. Адміністратори та вчителі відіграють вирішальну роль у створенні якісного навчального середовища, що дозволяє здобувачам освіти повністю розкрити свій потенціал. Для цього необхідна відповідна підготовка освітян. І хоча така початкова підготовка відбувається, вона є лише етапом їхнього професійного розвитку, який має бути безперервним, що надзвичайно важливо для розширення та поглиблення знань, перебування у курсі нових методів та інструментів для задоволення потреб здобувачів. Постійний професійний розвиток також забезпечує формування культури співпраці. Разом із тим, створення ефективних, справедливих і стійких систем професійного розвитку не є справою тривіальною. У звіті розглядається професійний розвиток освітнього персоналу у Франції, з акцентом на ролі нещодавно створених академічних шкіл безперервної освіти (EAFC). Франція запровадила реформу професійного розвитку свого освітнього персоналу, створивши нові школи безперервної освіти на академічному рівні з 2022 року. Їх покликанні – належним чином підготувати персонал, який буде здатний адаптуватись у власній професійній практиці до суспільних змін, підтримувати кращі результати освітньої діяльності у слухачів.
Детальніше: http://surl.li/lewfqh, http://surl.li/schtcm
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини