
Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відкриття високоякісного навчання».
У ньому наголошується, що в епоху стрімких інноваційних змін виникає спокуса зосередитися на останніх тенденціях або технологіях, які обіцяють кардинальні перетворення. Однак удосконалення існуючих методів викладання шляхом ретельного вивчення поточних реалій навчальних аудиторій може бути потужним – і навіть потенційно більш безпечним підходом до вирішення проблеми стагнації успішності учнів. Це засвідчує досвід країн-учасниць PISA. Належне розуміння природи викладання має вирішальне значення, оскільки жоден інший чинник не має більшого впливу на академічну успішність та загальні освітні досягнення, ніж якість викладання. Важливо не випускати з поля зору потенціал високоякісного викладання та силу педагогічних практик, які продемонстрували ефективність. Оприлюднений звіт надає глибоке бачення складності процесів викладання та їх багатогранної природи. Висновки базуються на наукових дослідженнях із розумінням того, що більша частина успіху – результат поєднання творчості та ремесла, які потребують постійного удосконалення. Експерти розглядають 20 практик відповідно до п’яти ключових цілей високоякісного навчання, а також досвіді 150 шкіл із 40 країн. Крім того, звіт звертає увагу на діяльність адміністрацій освітніх закладів із забезпечення якості навчання.
Детальніше: https://ukrintei.ua/y/3IEBR, https://ukrintei.ua/y/gtyKz, https://doi.org/10.1787/f5b82176-en
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини