На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Саллі Картер «Академічна чесність та тестування: більш глибоке вивчення самозванства».
У ній розглядаються питання підроблених ідентифікаторів при проходженні тестування у закладах вищої освіти. Аутентифікація тестованої особи стала однією з багатьох проблем під час дистанційного навчання. Дослідженням, у якому взяв участь автор, встановлено частоту, з якою виявляють шахрайські ідентифікації. Для тестування в аудиторії в межах дослідження розроблено передові методи перевірки ідентифікаційних даних. На думку автора, правильна ідентифікація тестованих осіб є важливим кроком до забезпечення академічної доброчесності.
Детальніше: https://bit.ly/3t74ngX, https://bit.ly/3x8aGmR, https://bit.ly/3x6cwVx
Фото: ІСАІ
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Освітянам_новини