У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.
У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.
Щоб отримати КЕП, зазвичай необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. Деякий час отримання підписів було неможливим. Тому Мінцифри підготувало зміни до урядової постанови щодо функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати КЕП у безпечних умовах.
Для попередження розповсюдження коронавірусної хвороби Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Для попередження розповсюдження коронавірусної хвороби Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
З 6 квітня 2020 року на всій території України до кінця карантину діятиме заборона на:
– перебування в громадських місцях без маски або респіратора;
– перебування в громадських місцях груп, що складаються більше, ніж з двох осіб, а також перебування осіб, які не досягли 14 років, без супроводу батьків;
– відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон (крім вигулу домашніх тварин однією особою та у випадку службової необхідності);
– відвідування спортивних та дитячих майданчиків;
– відвідування установ і закладів, що надають паліативну допомогу, установ і закладів, що надають соціальні послуги;
– перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, тощо.
Також урядовим рішенням закріплюються правила проведення самоізоляції та обсервації.
Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типової форми договору про надання платної освітньої послуги». Документ визначає форму договору про надання платної освітньої послуги.
Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типової форми договору про надання платної освітньої послуги». Документ визначає форму договору про надання платної освітньої послуги.
Зауваження та пропозиції можна подати до 24 квітня 2020 року.
Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки».
Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на 2020-2022 роки».
Мета проєкту розпорядження забезпечити формування екосистеми, яка дозволить інноваторам створювати та впроваджувати/комерціалізувати власні розробки.
Документ передбачає набір заходів спрямованих на:
– створення сприятливого нормативно-правового середовища для інноваційного розвитку та розбудови інноваційної інфраструктури;
– сприяння розвитку інноваційної культури та культури підприємництва, просвітництво у сфері інноваційної діяльності та трансферу технологій;
– забезпечення надання державної підтримки для здійснення інноваційної діяльності;
– методичну підтримку інноваційної діяльності та трансферу технологій;
– сприяння регіональному інноваційному розвитку;
– забезпечення ефективної комунікації між усіма учасниками інноваційного процесу, сприяння отриманню ними консультаційних послуг та супроводу на усіх етапах інноваційного циклу;
– захист прав інтелектуальної власності;
– стимулювання цифровізації та проєктів, побудованих на відкритих даних;
Мінцифри, Державний центр зайнятості, Асоціація «IT Ukraine» та ІТ-академії запустили у Києві пілотний проєкт, що допоможе усім бажаючим оцінити власний потенціал як ІТ-фахівця, обрати та здобути відповідну спеціальність.
Мінцифри, Державний центр зайнятості, Асоціація «IT Ukraine» та ІТ-академії запустили у Києві пілотний проєкт, що допоможе усім бажаючим оцінити власний потенціал як ІТ-фахівця, обрати та здобути відповідну спеціальність.
Меморандум про це було підписано нещодавно.
Проєкт підготовки ІТ-фахівців складається з двох етапів.
Перший етап передбачає проходження тесту Pathfinder, створеного ITEA за підтримки Мінцифри та навчальних IT-центрів. На основі інформації, яку надає людина, штучний інтелект у Pathfinder підібирає найбільш близьку їй професію з переліку актуальних IT-напрямків.
На другому етапі проходить ще одне тестування, яке визначить здібності та потенціал кандидатів.
Переможці матимуть змогу пройти безкоштовне навчання в ІТ-академіях, що беруть участь у проєкті. Оплату навчання забезпечить Державний центр зайнятості.
Після закінчення навчання Мінцифри та Асоціація “IT Ukraine” сприятимуть працевлаштуванню кандидатів у провідні ІТ-компанії.
В Європейському регіоні розвивається пандемія коронавірусу, значна кількість громадяни перебуває у режимі домашнього карантину. У ряді країн фітнес-центри, спортивні майданчики, стадіони тимчасово закриті.
В Європейському регіоні розвивається пандемія коронавірусу, значна кількість громадяни перебуває у режимі домашнього карантину. У ряді країн фітнес-центри, спортивні майданчики, стадіони тимчасово закриті.
Перебування вдома впродовж тривалого часу може серйозно ускладнити підтримання фізичної форми. Сидячий спосіб життя та низький рівень фізичної активності можуть мати негативний вплив на здоров’я, благополуччя та якість життя. Перебування у карантинному режимі також може викликати додатковий стрес і ставити під загрозу психічне здоров’я громадян.
Фізичні вправи, а також техніки розслаблення допоможуть зберегти спокій, захистити здоров’я.
Тому Всесвітня організація охорони здоров’я рекомендує усім, хто не має медичних протипоказань, витрачати 150 хвилин на помірну фізичну активність або 75 хвилин – на інтенсивну фізичну активність щотижня. Дотримуватись цих рекомендацій нескладно у домашніх умовах, без спеціального обладнання та в обмеженому просторі. Також ВООЗ пропонує конкретні способи підтримки активної фізичної форми, які описані нижче.
Короткі активні перерви протягом дня. Для підтримання фізичної активності щодня можна використовувати танці, ігри з дітьми, прибирання будинку і догляд за садом.
Використання онлайн ресурсів. Можна скористатись перевагою онлайн-ресурсів, які допоможуть підібрати комфортний комплекс фізичних вправ.
Рух. Навіть в невеликих приміщеннях рух, навіть марш на місці можуть допомогти залишатися активним.
Більше часу слід перебувати не сидячи, а у стоячому положенні.
Необхідно знаходити можливість для розслаблення. Медитація, глибокі вдихи і видихи допоможуть зберігати спокій.
Для підтримання оптимального стану здоров’я також важливо правильно харчуватись і вживати достатню кількість води. ВООЗ рекомендує пити воду замість цукровмісних напоїв, обмежити або повністю виключити споживання алкогольних напоїв, споживати достатню кількість фруктів та овочів, обмежити споживання солі, цукру і жиру.
Більш детальна інформація про правильне харчування представлена в інформаційному бюлетені ВООЗ щодо здорового харчування.
2-3 квітня 2020 року МОН України разом із представниками Європейської Комісії /European Commission, Ради Європи / Council of Europe, Європейської асоціації університетів / EUA, Європейської асоціації закладів вищої освіти /EURASHE та Європейської асоціації студентів /ESU взяло участь у спільному засіданні правління Групи супроводу Болонського процесу та Редакційного комітету з підготовки Римського Комюніке. Уперше через поширення коронавірусу та карантин заходи пройшли у форматі онлайн-конференції.
2-3 квітня 2020 року МОН України разом із представниками Європейської Комісії /European Commission, Ради Європи / Council of Europe, Європейської асоціації університетів / EUA, Європейської асоціації закладів вищої освіти /EURASHE та Європейської асоціації студентів /ESU взяло участь у спільному засіданні правління Групи супроводу Болонського процесу та Редакційного комітету з підготовки Римського Комюніке. Уперше через поширення коронавірусу та карантин заходи пройшли у форматі онлайн-конференції.
Представники країн Болонського процесу та консультативних членів обмінювались поглядами на актуальні виклики розвитку Європейського простору вищої освіти. Серед ключових тем, які обговорювались: переосмислення сутності університету, методик і методів викладання, інклюзивність доступу до цифрових можливостей здобуття вищої освіти, запровадження гнучких освітніх траєкторій, збереження фундаментальних цінностей вищої освіти.
Заплановану на червень 2020 року Конференцію міністрів вищої освіти країн-членів Європейського простору перенесено на листопад 2020 року. Усі робочі групи Болонського процесу використають додаткові 5 місяців для рефлексії та якісного перегляду своїх напрацювань, щоб сформувати завдання на наступне десятиріччя.
ОЕСР випустив свіжі аналітичні матеріали щодо дій різних країн світу у зв’язку з пандемією коронавирусу, зокрема – прогноз впливу пандемії на економічний і соціальний розвиток, звіт про податкові заходи підтримки в умовах пандемії COVID-19, огляд заходів щодо підтримки населення, аналіз заходів реагування та політик у сфері освіти.
ОЕСР випустив свіжі аналітичні матеріали щодо дій різних країн світу у зв’язку з пандемією коронавирусу, зокрема – прогноз впливу пандемії на економічний і соціальний розвиток, звіт про податкові заходи підтримки в умовах пандемії COVID-19, огляд заходів щодо підтримки населення, аналіз заходів реагування та політик у сфері освіти.
Пандемія COVID-19 – це глобальна соціально-економічна криза настільки ж, як і глобальна криза охорони здоров’я. Пандемія рухається як хвиля, яка може обрушитись на інфраструктуру, окремих людей та громади, які найменш здатні впоратися із ситуацією.
Пандемія COVID-19 – це глобальна соціально-економічна криза настільки ж, як і глобальна криза охорони здоров’я. Пандемія рухається як хвиля, яка може обрушитись на інфраструктуру, окремих людей та громади, які найменш здатні впоратися із ситуацією.
Технології можуть допомогти створити ефективні відповіді, у які у першу чергу інвестувати ресурси.
Для розроблення і підтримки техніко-технологічних рішень, започатковано хакатон.
До ключових проблем, які необхідно вирішити відносяться:
– підтримка найбільш вразливих верств населення (підтримка людей похилого віку та людей з обмеженими можливостями, які перебувають на карантині або самоізоляції вдома, полегшення доступу до їжі та ліків тощо);
– підтримання здоров’я населення (допомога у швидкому виявленні хвороб, наприклад, технічні рішення – від теплових камер до програм для відстеження контактів);
– підтримка малого та середнього бізнесу (завчасна оплата системи замовлення, онлайн-платформи, адаптація бізнес-моделей);
– фізичне дистанціювання та соціальний зв’язок (допомога людям, які знаходяться у тривалому періоді соціальної ізоляції, не мають доступу до інформації та ресурсів, забезпечення емоційної та фізичної підтримки);
– поліпшення обізнаності і отримання порад (оскільки інформація надзвичайно швидко змінюється, людям стає все важче слідувати порадам і правилам, які їм необхідно знати, треба забезпечити їх точною інформацією з офіційних джерел і надійних каналів);
– технологія і освіта (удосконалення технологій для надання віртуальних уроків, завантаження навчальних матеріалів і забезпечення ефективного дистанційного навчання для дітей, студентів та людей з обмеженими можливостями);
– техніка та інженерія (створення фізичних об’єктів, для виявлення, запобігання та лікування коронавірусу, включаючи датчики інфекції, засоби гігієни, маски для обличчя, методи дезінфекції);
– техніка для повсякденного життя (технічні засоби для полегшення повсякденного життя людей при мінімальному ризику зараження і максимальному комфорті під час покупок, вигулу тварин тощо).
Зареєструватись до участі у хакатоні можна до 9 квітня 2020 року.
Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. У сьомому випуску – «Як підвищити якість оцінювання?» дізнаємось, яка роль оцінювання у підтримці академічної доброчесності, «секрети» доброчесного оцінювання. Також про специфіку оцінювання та його різновиди.
Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. У сьомому випуску – «Як підвищити якість оцінювання?» дізнаємось, яка роль оцінювання у підтримці академічної доброчесності, «секрети» доброчесного оцінювання. Також про специфіку оцінювання та його різновиди.
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Верифікація акаунту за афіліацією
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».