За результатами пошуку знайдено:

записів - 5179

сторінок - 518

НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Кабінет Міністрів України ухвалив «Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року» та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Кабінет Міністрів України ухвалив «Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року» та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Документи розроблені Міністерством освіти і науки України задля  створення умов для доступу до якісної освіти усіх здобувачів відповідно до їхніх індивідуальних потреб та можливостей. Наразі проблемою в Україні є недостатньо інклюзивне та безбар’єрне освітнє середовище, нерівний доступ до якісного інклюзивного навчання у територіальних громадах. Реалізація стратегії дозволить упровадити єдину систему якісного інклюзивного навчання, забезпечить індивідуалізацію навчання з урахуванням здібностей і потреб кожного; сприятиме соціальній інтеграції та розумінню багатоманітності; зменшить дискримінацію в освітньому процесі; надасть підтримку педагогам та органам місцевого самоврядування у запровадженні політик інклюзії. План заходів  на виконання стратегії передбачає удосконалення системи моніторингу, підвищення якості послуг інклюзивно-ресурсних центрів, створення інклюзивного середовища у закладах освіти, підвищення компетентностей педагогів.

Детальніше: http://surl.li/ukfrf, http://surl.li/uikam

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-11
Поширити
ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ У KSE

ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ У KSE

Міністерство цифрової трансформації України разом із Київською школою економіки та Цюрихською політехнікою оголосили конкурс на отримання грантів для навчання у Київській школі економіки за магістерською програмою «Мікро- та наноелектроніка».

Міністерство цифрової трансформації України разом із Київською школою економіки та Цюрихською політехнікою оголосили конкурс на отримання грантів для навчання у Київській школі економіки за магістерською програмою «Мікро- та наноелектроніка».

Переможці конкурсу заявок отримають знання та навички у проєктуванні чипів та після успішного завершення навчання – пропозиції щодо працевлаштування в Україні та ЄС. Претендентами можуть бути студенти-бакалаври або магістри технічних напрямів і спеціалісти, які бажають розширити свої знання та експертизу у відповідній галузі.

Детальніше: http://surl.li/ujhut, http://surl.li/ujhwe

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-11
Поширити
ОЕСР: РОЗРОБЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З ПОДАТКОВОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ

ОЕСР: РОЗРОБЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ БОРОТЬБИ З ПОДАТКОВОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Розроблення національної стратегії боротьби з податковою злочинністю: основні елементи та міркування».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Розроблення національної стратегії боротьби з податковою злочинністю: основні елементи та міркування».

Наголошується, що більшість платників податків є законослухняними та добровільно виконують свої податкові зобов’язання, отримуючи необхідну підтримку від податкових адміністрацій (консультації, індивідуальну допомогу, цифрові сервіси, – електронне звітування та онлайн-платежі). Однак існує певна частка юридичних та фізичних осіб, а також створюються організовані злочинні угруповання, які вживають навмисних дій для невиконання своїх податкових зобов’язань, вчиняють податкові злочини, шахраюють із отриманням податкового відшкодування. Податкові злочини негативно впливають на усі країни незалежно від рівня їх розвитку, знижують здатність урядів  до виконання своїх завдань, підривають довіру до правової та фінансової системи. Податкові злочини тісно пов’язані з іншими формами внутрішньої і транснаціональної злочинності («відмивання» грошей, торгівля наркотиками або людьми, фінансування тероризму). У звіті обґрунтовується необхідність прийняття національної стратегії боротьби з податковою злочинністю, підтримки боротьби з податковими злочинами та розроблення відповідних стратегій. Пропонується широко застосовувати підхід, що базується на оцінці ризиків, який має бути покладений в основу стратегічного плану, – це дозволить встановити чіткі цілі та пріоритети, організувати ефективний моніторинг.

Детальніше: http://surl.li/uinxf, http://surl.li/uinxj, https://doi.org/10.1787/0e451c90-en  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-11
Поширити
ПОРАДИ ВІД ПОЛІТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ГОНКОНГУ

ПОРАДИ ВІД ПОЛІТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ГОНКОНГУ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Політехнічного університету Гонконгу, які присвячені широкому колу питань здійснення наукових досліджень та навчання мислителів, новаторів і комунікаторів у сфері вищої освіти.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Політехнічного університету Гонконгу, які присвячені широкому колу питань здійснення наукових досліджень та навчання мислителів, новаторів і комунікаторів у сфері вищої освіти.

Ресурс містить п’ятнадцять статей відповідної тематичної спрямованості: майбутнє вищої освіти; підтримка дослідникам, які прагнуть змінити світ на краще; що потрібно та чого не потрібно робити, щоб ефективно розпочати навчання; як збільшити дослідницький вплив завдяки міждисциплінарній співпраці; поради з наукової комунікації від маркетологів; змагання з ChatGPT для покращання навчання студентів; громадянська освіта і сервісне навчання; як навчитися вчитися за допомогою студентських груп за інтересами; редизайн оцінювання в епоху генеративного штучного інтелекту; як побудувати модель максимізації впливу невеликих дослідницьких підрозділів.

Детальніше: http://surl.li/ugzzu

Фото: ТНЕ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-10
Поширити
КОРОТКОТЕРМІНОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ У ПОЛЬЩІ

КОРОТКОТЕРМІНОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ У ПОЛЬЩІ

Католицький польский університет Іоанна Павла II оголосив про конкурс наукового стажування наукових співробітників закордонних університетів у 2024 році.

Католицький польский університет Іоанна Павла II оголосив про конкурс наукового стажування наукових співробітників закордонних університетів у 2024 році.

Його метою є налагодження й підтримка наукової співпраці шляхом проведення спільних досліджень та проектної діяльності. Участь у конкурсі можуть взяти науковці та викладачі, які планують короткострокові наукові візити до Польщі тривалістю від  7 до 14 днів. Заявки на участь приймаються на  постійній основі.

Детальніше: http://surl.li/ufooh, http://surl.li/ufoon, http://surl.li/ufoot

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-10
Поширити
СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ СЕРБІЯ

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ СЕРБІЯ

Міністерство освіти, науки і технологічного розвитку Республіці Сербія відповідно до Угоди про співробітництво із Міністерством освіти і науки України оголосило конкурс на отримання стипендій на навчання у 2024/2025 навчальному році.

Міністерство освіти, науки і технологічного розвитку Республіці Сербія відповідно до Угоди про співробітництво із Міністерством освіти і науки України оголосило конкурс на отримання стипендій на навчання у 2024/2025 навчальному році.

Стипендії на навчання надаються на термін від 3 до 12 місяців для навчання бакалаврів та магістрів (2 стипендії) та аспірантів (1 стипендія). Міністерство освіти, науки і технологічного розвитку Республіці Сербія покриває витрати переможців конкурсу на навчання, проживання у студентському гуртожитку, харчування, основне соціальне і медичне страхування, стипендіату надається безоплатна річна віза та кошти у розмірі 135 дол. США на місяць. Претендентами на отримання стипендії можуть бути громадяни України, які відповідають конкурсним вимогам.  Заявку можна подати до 27 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ugliz, http://surl.li/ugljf

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-10
Поширити
ОЕСР: НОВА КОЛЕКТИВНА ЦІЛЬ КЛІМАТИЧНОГО ФІНАНСУВАННЯ

ОЕСР: НОВА КОЛЕКТИВНА ЦІЛЬ КЛІМАТИЧНОГО ФІНАНСУВАННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Нова колективна кількісна ціль кліматичного фінансування: варіанти відображення ролі різних джерел, учасників та якісних оцінок» із серії «Документи групи експертів зі зміни клімату ОЕСР/МЕА».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Нова колективна кількісна ціль кліматичного фінансування: варіанти відображення ролі різних джерел, учасників та якісних оцінок» із серії «Документи групи експертів зі зміни клімату ОЕСР/МЕА».

Наголошується, що на Конференції ООН зі сталого розвитку та зміни клімату у 2015 році було досягнуто домовленості, що нова колективна кількісна оцінка цілі кліматичного фінансування буде визначена до 2025 року. Вона має перевищувати 100 млрд дол. США на рік та ураховувати потреби і пріоритети країн, що розвиваються. В опублікованому нині документі представлені ключові висновки та рекомендації щодо визначення цілі; наводиться аналіз наявних даних; обгрунтовується необхідність значного обсягу фінансування з широкого спектру наявних і потенційних джерел; розглядається три кластери – міжнародні державні фінанси, приватні фінанси і внутрішні ресурси країн; досліджуються питання моніторингу та оцінювання прогресу у досягненні мети (окремі елементи можна відстежувати у грошовому вимірі, інші потребують альтернативної інформації).

Детальніше: http://surl.li/ugidr, http://surl.li/ugiet, https://doi.org/10.1787/7b28309b-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-06-10
Поширити
ШІ: НЕБО НЕ ПАДАЄ

ШІ: НЕБО НЕ ПАДАЄ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістофера Галленбрука  «ШІ: небо не падає».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістофера Галленбрука  «ШІ: небо не падає».

У ній наголошується, що зростання числа студентів, які використовують генеративний ШІ для написання есе, стає проблемою для освіти, але це не є кризою, оскільки існують інструменти для її вирішення. Письменниця Рі Кудан використала ChatGPT для написання 5 відсотків свого роману, який отримав престижну премію Акутагави в Японії. Це викриття викликало новий сплеск обговорення, яке і до цього велося в академічних колах від моменту запуску ChatGPT.  В їх основі – студентське шахрайство під час навчання в університетах, якого майже неможливо запобігти. Крістофер висловлює свої погляди щодо ШІ:  використання ГШІ у творах легко помітити, якщо бути уважним і знати своїх студентів, задавати багатоскладові запитання, з’ясовувати розуміння студентами базової термінології та звернути увагу на словниковий запас ChatGPT;  ретельний опис структури та надання підказок до написання есе зменшує ризик того, що студенти напишуть його за допомогою ШІ; перед формулюванням тем есе викладачі мають спочатку зробити запит до ChatGPT (рекомендовано запустити запит/перевірку/підказку до ГШІ декілька разів поспіль, щоб побачити різні версії відповіді ШІ). Отже, вважає автор статті, ГШІ не є невирішуваною проблемою, але як і у випадку з академічним плагіатом,  способи перевірки не є 100% точними. Тому викладачам потрібно проявляти увагу до деталей і дизайну  самостійних творчих завдань.

Детальніше: http://surl.li/ufvzh, http://surl.li/ufvzu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-07
Поширити
АНГЛІЙСЬКА – МОВА МІЖНАРОДНОГО СПІЛКУВАННЯ

АНГЛІЙСЬКА – МОВА МІЖНАРОДНОГО СПІЛКУВАННЯ

Верховна Рада України ухвалила у другому читанні законопроєкт № 9432 щодо застосування англійської мови в Україні.

Верховна Рада України ухвалила у другому читанні законопроєкт № 9432 щодо застосування англійської мови в Україні.

Законодавці вважають, що це наближає державу до членства в ЄС, а й відкриває нові горизонти для українського бізнесу, науки та освіти. Відтепер англійська мова набуває статусу мови міжнародного спілкування в Україні, що підвищить конкурентоспроможність та поліпшить ключові компетенції українців в умовах глобалізації. Визначено посади, кандидати на які мають володіти  англійською мовою: державні службовці категорії «А», «Б» і «В», перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; голови місцевих державних адміністрацій, їхні заступники, працівники органів місцевого самоврядування (крім виборних), основні посадові обов’язки яких передбачають виконання функцій з міжнародного співробітництва; військовослужбовці офіцерського, сержантського і старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; поліцейські середнього і вищого складу Національної поліції України, посади начальницького складу інших правоохоронних органів, посади начальницького складу служби цивільного захисту, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; прокурори; працівники податкових та митних органів, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; керівники, члени виконавчого органу, члени наглядової ради (ради директорів) та інші посадові особи державних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більш ніж 50 відсотків акцій (часток) належать державі; керівники державних наукових установ; керівники закладів вищої освіти. Також законопроєкт передбачає обов’язкове вивчення англійської дітьми старшого дошкільного віку.

Детальніше: http://surl.li/ugvuq, http://surl.li/ugvuv, http://surl.li/ugvvf

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-06-07
Поширити
ЗМІНИ У ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У 2024 РОЦІ

ЗМІНИ У ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У 2024 РОЦІ

Міністерство освіти і науки України інформує про оновлення Порядку прийому на навчання для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії / доктора мистецтва у 2024 році.

Міністерство освіти і науки України інформує про оновлення Порядку прийому на навчання для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії / доктора мистецтва у 2024 році.

Зміни стосуються, зокрема, основних аспектів іспитів для підтвердження високого рівня знань, компетентностей та навичок вступників. У числі основних нововведень збільшено підтримку закладів вищої освіти, які розташовані у прифронтових та прикордонних областях (підвищено регіональний коефіцієнт, на який множиться конкурсний бал, якщо вступник / вступниця обирає ЗВО, розташований у певному регіоні); для здобуття ступеня магістра на основі вже здобутого ступеня магістра (для другої вищої освіти) вступ може відбуватися без ЄВІ та ЄФВВ, а лише за іспитами, які проводяться безпосередньо у закладі освіти (стосується освітніх програм усіх спеціальностей окрім 081 «Право» і 293 «Міжнародне право»); на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва умовою допуску є успішне складання ЄВІ у 2024 році з оцінкою за кожний з його компонентів не менше 150 балів (альтернатива – ЄВІ у 2023 році з оцінкою за тест з іноземної мови не менше ніж 130 балів). Сертифікати, що посвідчують знання іноземної мови, не надають доступу до вступу до аспірантури у 2024 році. Студенти, які здобули ступінь бакалавра у 2024 році, для вступу на магістратуру можуть скористатися спеціальними умовами.

Детальніше: http://surl.li/ufuzb, http://surl.li/ufvac

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-07
Поширити