За результатами пошуку знайдено:

записів - 4973

сторінок - 498

ВІДБІР НКП РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄС

ВІДБІР НКП РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄС

Міністерство освіти і науки оголосило конкурсний відбір національних контактних пунктів Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021–2025). 

Міністерство освіти і науки оголосило конкурсний відбір національних контактних пунктів Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021–2025). 

Мета – обрати національні контактні пункти, які допомагатимуть українським кандидатам на усіх етапах участі у програмі – від підготовки проєктної заявки і пошуку партнерів до консультаційного супроводження й підтримки з питань, що виникають під час реалізації проєкту. Конкурс проводиться за наступними напрямками: правові та фінансові аспекти; європейська дослідницька рада; дії Марії Склодовської-Кюрі; дослідницькі інфраструктури; здоров’я; культура, креативність та інклюзивне суспільство; цивільна безпека для суспільства; цифровізація, промисловість і космос; клімат, енергетика та мобільність; продовольство, біоекономіка, природні ресурси, сільське господарство та навколишнє середовище; європейська інноваційна рада та європейські інноваційні екосистеми; розширення участі та зміцнення Європейського дослідницького простору; євратом; об’єднаний дослідницький центр; європейський інститут інновацій і технологій; місії ЄС. Відібраним на конкурсних засадах національним контактним пунктам буде надана фінансова підтримка для проведення інформаційно-комунікаційних кампаній, забезпечення навчання та підвищення обізнаності українських учасників щодо міжнародного науково-технічного співробітництва. Заявку на участь у можна подати до 28 квітня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/skoao, http://surl.li/sktsc, http://surl.li/skucx

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-10
Поширити
ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МІНЛИВИЙ ПОПИТ НА НАВИЧКИ НА РИНКУ ПРАЦІ

ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МІНЛИВИЙ ПОПИТ НА НАВИЧКИ НА РИНКУ ПРАЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Штучний інтелект і мінливий попит на навички на ринку праці» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Штучний інтелект і мінливий попит на навички на ринку праці» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Наголошується, що більшості працівників, які піддаватимуться впливу штучного інтелекту, не будуть потрібні спеціальні навички щодо машинного навчання та обробки природної мови. Разом із тим, ШІ змінить завдання, які виконують ці працівники, і навички, які їм потрібні для роботи. Узагальнено бачення впливу штучного інтелекту на попит у професіях, які не потребують спеціальних навичок. Найбільш затребуваними навичками у професіях, які найбільше піддаються впливу ШІ, – управлінські та ділові навички: загального управління проектами, фінансів, адміністрування та канцелярської роботи. З часом попит на ці навички збільшується, наприклад, частка вакансій, що вимагають емоційних, когнітивних або цифрових навичок, збільшилася на 8‰.

Детальніше: http://surl.li/skspd, http://surl.li/sksqq, https://doi.org/10.1787/88684e36-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-04-10
Поширити
МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТСЬКОМУ ЖИТТІ

МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТСЬКОМУ ЖИТТІ

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття групи студентів «Яке місце займає штучний інтелект у студентському житті?». 

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття групи студентів «Яке місце займає штучний інтелект у студентському житті?». 

Вони діляться власним досвідом вирішення проблеми етичної інтеграції штучного інтелекту в академічне життя, пропонуючи реальні кейси з різних країн – Канади, Нігерії, Туреччини. Зокрема, у тексті статті та доданій до неї інфографіці, представлене бачення того, що можна і чого не можна робити, використовуючи ШІ в освітньому процесі, зважаючи на норми та культуру академічної чесності. Штучний інтелект – це здатність машин чи комп’ютерних систем імітувати певні людські здібності: розуміння мови, написання тексту, аналіз даних. ШІ може допомагати навчанню та сприяти розвитку учнів, якщо використовувати його етично. Зокрема, він може допомогти знизити навантаження у разі рутинних або повторюваних завдання (наприклад, автоматичне розшифрування лекцій, перевірка граматики або орфографії), дозволяючи більше зосередитись на навчанні та дослідженнях. Але треба бути обережним із інформацією. Потрібно усвідомлено експериментувати з інструментами ШІ для підтримки навчання, пам’ятаючи про їх можливості та обмеження (зокрема, ризик упереджених чи неточних результатів). Не можна використовувати ШІ для шахрайства, передавати конфіденційну або чутливу інформацію до чат-ботів ШІ.

Детальніше: http://surl.li/sjiph

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-09
Поширити
ВІРТУАЛЬНІ ОБМІНИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ

ВІРТУАЛЬНІ ОБМІНИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ

Програма ЄС Еразмус+ КА1 продовжує прийом заявок на конкурс «Віртуальні обміни у сфері вищої освіти та молоді». 

Програма ЄС Еразмус+ КА1 продовжує прийом заявок на конкурс «Віртуальні обміни у сфері вищої освіти та молоді». 

Конкурс покликаний заохочувати до міжкультурного діалогу та посилення взаєморозуміння людей різних країн і націй, популяризувати різні типи віртуальних обмінів, залучати більшу кількість молодих людей до спілкування, розвитку критичного мислення та медіаграмотності, популяризувати цінності свободи та недискримінації через освіту. Фінансова підтримка ЄС надаватиметься проєктам, що передбачають організацію онлайн-подій задля контактів між молодими людьми; популяризацію міжкультурного діалогу; розвиток м’яких компетентностей і доступ до якісної освіти (формальної та неформальної). Максимальний розмір гранту 500 тис. євро. Взяти участь у конкурсі можуть організації-заявники, що виступають від імені партнерств – закладів вищої освіти та/або молодіжних організацій, підписанти Хартії Еразмус у вищій освіті.

Детальніше: http://surl.li/sjtdw, http://surl.li/fmgtk, http://surl.li/okuiz, http://surl.li/sjtaq

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

Переглянути статистику

Охоплення допису: 15

Усі реакції:

2Ви та ще 1

2024-04-09
Поширити
ВІДКРИТІ ДАНІ У ГРОМАДАХ

ВІДКРИТІ ДАНІ У ГРОМАДАХ

Clarity Project оголосив про запуск аналітичної платформи Clarity Hromada, призначеної для накопичення та обміну даними, необхідними для забезпечення прозорості роботи органів влади й підтримки в ухваленні обґрунтованих управлінських рішень.

Clarity Project оголосив про запуск аналітичної платформи Clarity Hromada, призначеної для накопичення та обміну даними, необхідними для забезпечення прозорості роботи органів влади й підтримки в ухваленні обґрунтованих управлінських рішень.

Платформа являє собою систему дашбордів з аналітичними даними про бюджетні витрати, економічну активність, демографію тощо. Дані можна фільтрувати за показниками, рейтингувати та порівнювати громади між собою. Інформація на платформі Clarity Hromada постійно оновлюється з надійного джерела – Єдиного державного порталу відкритих даних. Розробники очікують, що Clarity Hromada буде затребувана журналістами, інвесторами, органами місцевого самоврядування. Сервіс створено за підтримки проєкту TAPAS «Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах» за сприяння Міністерства цифрової трансформації України.

Детальніше: http://surl.li/sjhzx, http://surl.li/sjidb

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-04-09
Поширити
ОЕСР: БІЗНЕС-СТАТИСТИКА

ОЕСР: БІЗНЕС-СТАТИСТИКА

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено матеріал «Бізнес-статистики зазвичай не буває достатньо», підготовлений фахівцями Управління статистики та даних ОЕСР.

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено матеріал «Бізнес-статистики зазвичай не буває достатньо», підготовлений фахівцями Управління статистики та даних ОЕСР.

У ньому наголошується, що діловий сектор забезпечує 63% ВВП у країнах ОЕСР (за даними 2022 року) і є ключовим чинником економічного розвитку, торгівлі, інновацій, створення робочих місць. Разом із тим, виробництво є джерелом викидів. Щоб скоротити викиди вуглекислого газу компанії повинні впроваджувати інновації з використанням чистих технологій і цифрових рішень, здійснити радикальні зміни у виробництві, інвестиціях, торгівлі. Бізнес-статистика ОЕСР є важливим інструментом моніторингу економічного зростання та переходу до кліматичної нейтральності. Цифровізація відкриває можливості для отримання нових високоякісних даних на додаток до традиційної статистики. Увагу експертів зосереджено на значенні та перспективах бізнес-опитувань (для швидшого отримання детальної інформації), мікроданих, тимчасових рішеннях, питаннях співпраці та безперервності отримання якісних даних.

Детальніше: http://surl.li/sjhpd

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-04-09
Поширити
ПЛАН ЄС ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

ПЛАН ЄС ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

Європейська комісія прийняла пакет пропозицій для європейського сектору вищої освіти.

Європейська комісія прийняла пакет пропозицій для європейського сектору вищої освіти.

Він містить схему нової загальновизнаної кваліфікації, підготовленої у рамках транснаціональної співпраці закладів вищої освіти, що є важливим компонентом Європейського освітнього простору. План пропонує конкретний шлях співпраці та окреслює заходи підтримки для країн Європейського Союзу та їхніх систем вищої освіти щодо створення європейського ступеня. Пропозиції базуються на результатах шести пілотних проектів Erasmus+, у яких брали участь понад 140 закладів вищої освіти з усіх країн ЄС. Європейський ступінь – новий тип ступеня, який присуджується після транснаціональних програм бакалавра, магістра або доктора на національному, регіональному чи інституційному рівні. Він має визнаватись скрізь у ЄС, буде присуджуватись спільно та на добровільній основі групою університетів Європи. При цьому будуть ураховуватись критерії, погоджені на європейському рівні. Запровадження такого ступеня має сприяти підвищенню конкурентоспроможності Європи, більш якісному опануванню здобувачами освіти навичками, орієнтованими на майбутнє (у т.ч. у контексті зеленого та цифрового переходу) і зміцненню академічних цінностей. Для ЗВО це спростить створення спільних програм здобуття ступеня з кількома університетами по всій Європі, усунувши непотрібні бар’єри; дозволить підвищити свою конкурентоспроможність і привабливість. Зі свого боку для європейських роботодавців буде полегшено пошук висококваліфікованих випускників, готових адаптуватися до сучасних викликів світу, що швидко змінюється. Також комісія прийняла пропозиції щодо європейської системи забезпечення якості та визнання вищої освіти і стосовно привабливих та стійких кар’єр у вищій освіті. Ці пропозиції виходять за рамки отримання європейського ступеня і орієнтовані на весь сектор вищої освіти.

Детальніше: http://surl.li/sirjo, http://surl.li/sirim, http://surl.li/sirlt

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЕС #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Поширити
ФРАНЦУЗЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

ФРАНЦУЗЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

Міністерство цифрової трансформації України, Посольство України у Франції, ДіяСіті, Український фонд стартапів спільно з Асоціацією IТ-Україна, франко-українською торгово-промисловою палатою та іншими партнерами оголосили конкурс на право представляти Україну у складі національної делегації на Viva Technology у Парижі.

Міністерство цифрової трансформації України, Посольство України у Франції, ДіяСіті, Український фонд стартапів спільно з Асоціацією IТ-Україна, франко-українською торгово-промисловою палатою та іншими партнерами оголосили конкурс на право представляти Україну у складі національної делегації на Viva Technology у Парижі.

Це – найбільша європейська подія для стартапів і технологій. Українські стартапи можуть взяти участь у міжнародній конференції, представити свої ідеї та розробки, знайти фінансування і партнерів. Для цього стартапи-претенденти мають знаходитись на етапі Seed, Series A або Series B з активними MVP та наявними користувачами, бути готові до залучення інвестицій, використовувати технології, створені в Україні або стосовно яких будуть продовені розробки саме в Україні, бути зареєстровані в Україні. Заявку на участь можна подати до 15 квітня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/siklj, http://surl.li/siklv

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-04-08
Поширити
СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН

СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН

Оголошено конкурс на здобуття державних стипендій уряду Республіки Казахстан.

Оголошено конкурс на здобуття державних стипендій уряду Республіки Казахстан.

Він проводиться у рамках Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти і науки Республіки Казахстан про співпрацю у галузі освіти і науки. Уряд Казахстану надає громадянам України на 2024/2025 навчальний рік 40 державних стипендій. З них 30 стипендій – за ступенем бакалавр, 10 – магістр. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 26 квітня 2024 року.

Детальніше: https://mon.gov.ua/…/mon-ogoloshuye-konkurs-na…, https://www.gov.kz/memleket/entities/sci/press?lang=en

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Поширити
ОЕСР: ОБМІН ЗНАННЯМИ ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ УНІВЕРСИТЕТАМИ ТА СУСПІЛЬСТВОМ

ОЕСР: ОБМІН ЗНАННЯМИ ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ УНІВЕРСИТЕТАМИ ТА СУСПІЛЬСТВОМ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Обмін знаннями та співпраця між університетами та суспільством в Італії» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Обмін знаннями та співпраця між університетами та суспільством в Італії» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

У ньому наголошується, що в сучасних суспільствах, заснованих на знаннях, університети відіграють вирішальну роль у сприянні інноваціям та сталому зростанню в межах своїх екосистем. Удосконалення діяльності з обміну знаннями та розвиток співпраці в рамках італійської університетської системи має важливе значення для суспільного прогресу, добробуту, підвищення продуктивності бізнес-структур. Багато італійських державних університетів здійснюють відповідну діяльність із зовнішніми партнерами – приватними фірмами, державними адміністраціями та громадянським суспільством. Але зростаючий попит на залучення університетів до співпраці із зовнішніми партнерами не супроводжується необхідним розвитком навичок, організаційної структури, механізмів управління, нормативно-правової бази та кар’єрних стимулів. Експерти, що досліджували проблему, вважають, що наразі необхідна комплексна реформа, яка б заохочувала співпрацю та посилювала роль університетів у створенні цінності для суспільства. У звіті представлена дорожня карта реформ, спрямованих на удосконалення системи обміну знаннями та співпраці між університетами і суспільством в Італії. Вона підготовлена у рамках виконання проекту, профінансованого Європейським Союзом через Інструмент технічної підтримки та впроваджується ОЕСР у співпраці з Генеральним директоратом структурних реформ Європейської Комісії.

Детальніше: http://surl.li/silsp, http://surl.li/siltf, https://doi.org/10.1787/ae130814-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Поширити