Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Дослідження Truth Quest: методологія та висновки» з серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».
Наголошується, що неправдивий і оманливий контент в мережя інтернет створює значні ризики для добробуту людей і суспільства. Але для системного аналізу цього явища поки що бракує порівнянних даних щодо ситуації у різних країнах. Це дослідження вимірює здатність людей розпізнавати неправдивий та оманливий вміст у 21 країні. Воно побудоване на результатах гейміфікованого веб-опитування, у якому респонденти взаємодіяли як з правдивим, так і з неправдивим вмістом, методологія якого також детально описана у звіті. Експерти виявили типи контенту, які респондентам було легше ідентифікувати як неправдиві та оманливі, зокрема – створеного штучним інтелектом та людиною, визначили наслідки маркування контенту, створеного ШІ, узагальнили інформацію про поведінку людей під час взаємодії з неправдивим контентом, їхнє сприйняття своєї здатності виявляти його. Матеріали дослідження допоможуть політикам краще розробляти стратегії, програми та відповідну політику з медіаграмотності, спрямовані на подолання негативних наслідків неправдивого контенту.
Детальніше: http://surl.li/zhhwsf, http://surl.li/grhwba
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини