Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Розвиток навичок мислення вищого порядку у режимі онлайн-навчання у вищій освіті: попередній огляд» із серії «Робочі документи ОЕСР з питань освіти».

У ньому розглядається ефективність змішаного та онлайн-навчання у розвитку навичок мислення вищого порядку у системі вищої освіти з акцентом на креативність і критичне мислення. Наголошується, що для більшості студентів саме очне навчання забезпечує кращі або більш еквівалентні результати розвитку навичок мислення вищого порядку, ніж онлайн-формат. У ряді випадків змішане і перевернуте навчання можуть бути ефективними. Документ буде корисним для практиків вищої освіти, оскільки в ньому вперше у такому масштабі узагальнено інформацію про те, що саме допомагає студентам розвивати відповідні навички: активне та інтерактивне навчання, структуроване проєктне навчання, правильна постановка запитань, розгляд різних аспектів проблеми, регулярний та якісний зворотній зв’язок з викладачем та однолітками. Фахівці радять поліпшувати дизайн досліджень та відслідковувати ефективність різних способів навчання. Також необхідно усунути прогалини в методичному забезпеченні, стимулювати творчість у різних дисциплінах та контекстах навчання. Надзвичайно важливо приділяти увагу формуванню й розвитку навичок мислення вищого порядку у системі професійного навчання, національних мережах забезпечення якості освіти.

Детальніше: http://surl.li/qkdiv, http://surl.li/qkdjf, https://doi.org/10.1787/84f7756a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: РОЗВИТОК НАВИЧОК МИСЛЕННЯ
2024-02-13
Поширити