Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Як уряди країн ОЕСР орієнтуються у сфері цифрової вищої освіти: дані порівняльного політичного дослідження» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

У ньому наголошується, що системи вищої освіти стикаються зі зростаючою необхідністю адаптації програмних пропозицій, навчальних планів і форм навчання до нової реальності, в якій студенти використовують нові методи навчання, а цифровізація дає можливість урізноманітнити шляхи для набуття передових навичок. Цифрові інструменти та технології сьогодні проникають практично в усі сфери діяльності закладів вищої освіти, розмиваючи традиційні відмінності між очною і цифровою освітою, і обіцяють низку переваг тим, хто здатний використовувати їхній потенціал. Хоча багато закладів вищої освіти активно впроваджують і використовують цифрові технології у викладанні, навчанні, наукових дослідженнях та адміністративних процесах, інші не мають достатніх ресурсів і можливостей для ефективного їхнього використання. Незважаючи на високий рівень автономії, ЗВО потребують підтримки з боку державних органів, шляхом забезпечення стратегічного керівництва, створення рамок для координації та співпраці в рамках всього сектору та виділення ресурсів для стимулювання цифрової трансформації. В даному звіті представлена інформація про політику сприяння цифровізації вищої освіти в країнах-членах ОЕСР і країнах-кандидатах. Загалом 30 юрисдикцій надали порівняльний аналіз щодо різних сфер політики цифровізації, від регулювання та управління до фінансових і людських ресурсів. Результати опитування дають змогу зрозуміти роль органів державної влади в керуванні, координації та забезпеченні ресурсами цифрової трансформації закладів вищої освіти. Порівняльний аналіз та інформація, викладені в цьому робочому документі, можуть сприяти розробці стратегічної політики цифровізації освіти.

Детальніше: https://is.gd/OyEZCr, https://is.gd/kBXQye, https://doi.org/10.1787/93468ccb-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: ЯК УРЯДИ КРАЇН ОЕСР ОРІЄНТУЮТЬСЯ У СФЕРІ ЦИФРОВОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
2023-11-10
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *