На сайті Times Higher Education опубліковано поради щодо тайм-менеджменту для академічної спільноти.

Наголошується, що робота вченого ніколи не було легкою, однак у зв’язку зі зростанням необхідності опанування нових технологій та інструментів, виконанням адміністративних завдань та більш активної комунікації зі студентами, виникає величезне навантаження на викладачів та дослідників. Необхідно використовувати усі ефективні способи організації часу. Поради, які пропонуються, стосуються вирішення робочих завдань (тут важливі як діагностика на основі опитувань персоналу, так і переосмислення посадових інструкцій й системи винагород), тактичних рішень із економії часу при складанні планів. Добірка містить корисні пропозиції щодо мотивації, організації роботи, розподілу часу, здійснення командної роботи.

Детальніше: https://bit.ly/3WQOGY1

ПОРАДИ ЩОДО ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЧАСУ СПІВРОБІТНИКІВ УНІВЕРСИТЕТІВ
2022-12-28
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *