На сайті Times Higher Education опублікована стаття Саши Розенейл «Відмова від складних текстів надає ведмежу послугу учням».

У ній наголошується, що студентів слід заохочувати до того, щоб вони бралися за складні книги, ідеї чи способи мислення. Автор вважає, що британські університети були і залишаються одними з найліберальніших, відкритих і демократично налаштованих навчальних закладів. Вони є місцем, де усталені ідеї та знання ставлять під сумнів і переробляють. І оскільки найкращі ідеї, найсильніші концепції та найважливіші результати досліджень — це ті, які були піддані серйозній перевірці, університети мають бути допитливим середовищем. Їхні навчальні програми та культура повинні підтримувати й полегшувати піддавання сумніву загальноприйнятих уявлень та пошук нових, іноді непопулярних напрямів досліджень. Будучи освітніми установами, університети також є місцем зустрічі студентів з новими та часто складними для сприйняття ідеями, завдяки яким змінюються та розвиваються особистість, характер, світогляд. Вони забезпечують широкі можливості навчання методам дослідження, аналізу, формування аргументів та ведення дебатів, й тим самим озброюють випускників необхідними життєвими та громадянськими навичками, пропонують неформальний простір для вивчення політики, культури, соціальних відносин. Для цього університети мають цінувати та культивувати різноманітність і нестандартний підхід.

Детальніше: https://bit.ly/3ML3wvm, https://bit.ly/3ML3Bza

УНІВЕРСИТЕТИ МАЮТЬ БУТИ СЕРЕДОВИЩЕМ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ І НЕСТАНДАРТНО МИСЛЯЧИХ СТУДЕНТІВ
2022-10-20
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *