На сайті Times Higher Education опублікована стаття Яна Пейса «Нам потрібна законодавча кваліфікація для практиків вищої освіти».

У ній автор висловлює думку про те, що не завжди необхідно, щоб дослідники мали докторський ступінь. Адже все більше практиків у Великій Британії наймається за контрактами для здійснення освітньої діяльності та проведення досліджень. У цьому новому тренді немає нічого поганого. Наприклад, у галузі музики після 1992 року частка практиків переважає частку академічних дослідників зі ступенями. Разом із тим, треба особливо уважно відноситись до «університетських» повноважень залучених практиків, приділяти багато уваги їхньому ознайомленню з академічною культурою та цінностями, з акцентом на критичне мислення, знеособлений аналіз процесів та явищ, академічну свободу, цінності університету. Це дасть новий поштовх науковому та освітньому життю університетів, пожвавить і підвищить якість досліджень. Разом із тим, потрібно визначити законодавчо процедуру кваліфікації для тих, хто не має наукового ступеня або еквівалентної академічної майстерності, але бажає працювати в академічному середовищі.

Детальніше: https://bit.ly/3QeIt5N, https://bit.ly/3QeRwnt

ВАЖЛИВІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ АКТИВНИХ ПРАКТИКІВ ДО УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ
2023-01-05
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *