ЮНЕСКО оприлюднила документ із оглядом своєї діяльності за 2021 рік «Від відновлення навчання до майбутнього освіти».

На початку 2021 року основна увага ЮНЕСКО у сфері освіти була привернута до урядів. Організація закликала до безпечного відкриття шкіл для мільйонів учнів, які постраждали від їх закриття внаслідок COVID-19. Завдяки Глобальній освітній коаліції учні та вчителі в усьому світі отримали підтримку у цій безпрецедентній кризі, котра все ще розповсюджується на континентах. Довгоочікувана доповідь про майбутнє освіти, Всесвітня конференція з освіти в інтересах сталого розвитку та Паризька декларація про збільшення фінансування освіти – це лише декілька прикладів з багатьох важливих віх і подій, які відбулися впродовж 2021 року.

Керівники держав, урядів і міністри освіти з понад 40 країн прийняли Паризьку декларацію під час Глобальної наради з питань освіти, котра відбулася під час Генеральної конференції ЮНЕСКО. Вона являє собою глобальний заклик ЮНЕСКО та Франції збільшити інвестиції в освіту після кризи COVID-19. У розпал пандемії 1,6 млрд дітей і підлітків втратили можливість навчатися в класах. Серед них 500 млн студентів, в основному на Півдні, не мали доступу до дистанційного навчання. ЮНЕСКО швидко згуртувалось, об’єднавши держави, міжнародні організації та підприємства в Глобальну коаліцію в сфері освіти, що дозволило забезпечити безперервність освіти в 112 країнах.

ЮНЕСКО в своїй новій глобальній доповіді про майбутнє освіти «Переосмислення нашого майбутнього разом: нова суспільна угода в сфері освіти» запропонувала відповіді на три основні питання: що нам потрібно робити далі, від чого слід відмовитися, що потрібно винайти заново? Понад мільйон людей прийняло участь у глобальному консультаційному процесі, котрий став основою для цієї довгоочікуваної публікації, в якій міститься заклик до серйозних перетворень в освіті, щоб виправити минулу несправедливість і підвищити нашу здатність діяти разом в ім’я більш сталого та справедливого майбутнього.

Навчання – ключ до пошуку рішень і створення більш стабільного світу. Перетворююча освіта – це довгострокове рішення, котре допоможе змінити наш образ життя та піклування про нашу планету. Тим не менше, не всі учні сьогодні отримують адекватні інструменти та знання, котрі дозволяють їм діяти на благо планети. Тому на Всесвітній конференції з освіти в інтересах сталого розвитку ЮНЕСКО запускає нову кампанію та закликає світ інвестувати в освіту в інтересах сталого розвитку та забезпечити його включення у системи навчання усього світу. Щоб вижити на нашій планеті, нам необхідно LearnForOurPlanet.

Наразі 40% учнів дошкільних закладів, 20% учнів початкової школи та 30% учнів середніх і вищих навчальних закладів навчаються в недержавних школах світу. У багатьох країнах відсутні адекватні правила відносно приватної освіти чи можливості для забезпечення їх дотримання, що знижує якість і потенційно збільшує розрив в освіті між багатими та бідними.

Звіт ЮНЕСКО з глобального моніторингу освіти попереджає про збільшення нерівності та відчуження з-за високої вартості приватної освіти та слабкого регулювання з боку держави. Організація підтримує  заходи з забезпечення якісної освіти для всіх. 

Детальніше: https://bit.ly/3JEN0uR, https://bit.ly/32Nn8wi, https://bit.ly/3HCNQGp, https://bit.ly/3t1zrj3, https://bit.ly/3n0WXZM, https://bit.ly/31sIjCW, https://bit.ly/338y8nq, https://bit.ly/3tgRyBZ, https://bit.ly/3G1S366, https://bit.ly/3mZtJuo, https://bit.ly/3qVd10n

Фото: скріншот

Від відновлення навчання до майбутнього освіти: огляд діяльності ЮНЕСКО у 2021 році
2022-01-05
Поширити