На сайті EBSCO опубліковано матеріал «Чотири простих способи посилити маркетинг цифрових журналів у вашій бібліотеці».

У ньому йдеться про пошук способів просування цифрових журналів. Зокрема, надаються поради щодо використання готових маркетингових матеріалів,  використання соціальних мереж, соціальної реклами. Наприклад, Flipster пропонує понад 1200 найменувань журналів, які можуть бути цікаві різним категоріям читачів. І навіть коли відвідувачі бібліотеки теоретично знають про наявність доступу до цифрових журналів, вони можуть не уявляти розмір колекції, її різноманітність, зручність читання. Наводиться чотири способи просування колекції цифрових журналів бібліотеки Перший – стимулювати використання за допомогою друкованих рекламних матеріалів (незважаючи на те, що у сучасному технологічному світі багато маркетингових зусиль перемістилися в мережу інтернет, використання друкованих маркетингових матеріалів у бібліотеці все ще є чудовим способом підвищити обізнаність). Другий – стимулювати активне обговорення і «хайп» за допомогою соціальних мереж. Третій – зробити зручним та помітним відповідний реклмано-інформаційний матеріал на веб-сайті бібліотеки. Четвертий –  експериментувати з інформаційними бюлетенями та маркетингом електронною поштою. Завдяки готовим рекламним матеріалам, ідеям щодо соціального вмісту, маркетингу цифрових журналів, читачі матимуть  кращий доступ до бібліотечної колекції.

Детальніше: http://surl.li/odyiwi, http://surl.li/otplbn, https://www.ebsco.com/products/flipster

Фото: EBSCO

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям

ЯК ПОСИЛИТИ МАРКЕТИНГ ЦИФРОВИХ ЖУРНАЛІВ
2024-06-26
Поширити