Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Кого насправді хвилює використання досліджень у галузі освіти в політиці та практиці: розвиток культури участі у дослідженнях» із серії «Освітні дослідження та інновації».
Наголошується, що у сучасному динамічному світі ухвалення рішень на основі фактичних даних є ключовим елементом ефективної політики в галузі освіти. Зокрема, створення культури участі у дослідженнях часто розглядається як важливий чинник посилення впливу досліджень. Однак не завжди зрозуміло, як це працює на практиці. У публікації проаналізовано дані щодо 30-ти систем освіти. Розглядається, як системний та організаційний потенціал участі в дослідженнях може бути вбудований у політику і практику. Подані приклади побудови культури участі у дослідженнях. Звіт фактично представляє собою практичний ресурс для політиків, керівників освіти, викладачів і наукової спільноти, який актуалізує діяльність з розбудови культури дослідницької участі в освіті.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ОЕСР: ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ В ПОЛІТИЦІ ТА ПРАКТИЦІ
2023-09-12